سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۰

قسم معاون رئیسی درباره پسرش/ یک قِران نه از من گرفته نه از دولت

اعتماد آنلاین : انسیه خزعلی گفت: پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ.

 

قسم معاون رئیسی درباره پسرش/ یک قِران نه از من گرفته نه از دولت

 

 

انسیه خزعلی، معاون امور زنان ریاست جمهور، درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف گفت: والله بالله فرزندم شرکت فیلترشکن ندارد. فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود.

او گفت: رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ.

معاون امور زنان افزود: کسانی سوار بر اعتراضات شدند و آن را تبدیل به اغتشاش کردند و دست بر نمی‌دارند چون می‌دانند اگر این روند پیش رود با خیلی از چیزهای دیگر باید مواجه شوند. درحالی اسم خانم‌هایی را به عنوان مقتول در اغتشاشات اخیر منتشر می‌کنند که مدارک آن موجود است که اینها چطور فوت کرده‌اند؛ از سوی دیگر ۹۰ درصد دستگیر شدگان آقایان و ۱۰ درصد آنها زنان هستند. چطور می‌شود اینها در صف مقدم بودند و درگیری با اینها بوده اما این اسم‌هایی که ردیف می‌شود، خانم‌ها هستند؟