پنج شنبه, ۰۷ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۰

دشمنان از نمایش تصویر سردار سلیمانی در سازمان ملل ترسیدند

فارس : رییس شورای شهر تهران با تاکید بر این که راه شهادت طلبی راه ملت ما است، گفت: تا زمانی که راه شهادت در ملت ما پیموده می شود هراسی از چیزی نداریم البته باید از فریب جوانان هراس داشته باشیم‌ چرا که حیف است در کشور اسلامی جوانان اینگونه تربیت شوند که به نام مکتب و سرور و سالار شهیدان خود پشت کنند.

دشمنان از نمایش تصویر سردار سلیمانی در سازمان ملل ترسیدند

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور رئیس جمهور در آمریکا و سخنرانی در سازمان ملل و نمایش تصویر حاج قاسم سلیمانی و معرفی رئیس جمهور پیشین آمریکا به عنوان قاتل ایشان قدرت بزرگی برای کشور بود که دشمنان از همین قدرت ترسیدند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران امشب در مراسم اختتامیه هفته دفاع مقدس در مشهد، گفت: شوق شهادت و شهادت طلبی در بین مردم همچنان روشن و پایدار است و تا زمانی که این حال شهادت طلبی در ملت ما زنده است، ملت ما زنده خواهد ماند.

وی اضافه کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند محرم و امام حسین(ع) را زنده نگه دارید تا اسلام زنده بماند باید بگویم که با شهادت همه این ها زنده خواهند ماند.

رییس شورای شهر تهران با تاکید بر این که راه شهادت طلبی راه ملت ما است، گفت: تا زمانی که راه شهادت در ملت ما پیموده می شود هراسی از چیزی نداریم البته باید از فریب جوانان هراس داشته باشیم‌ چرا که حیف است در کشور اسلامی جوانان اینگونه تربیت شوند که به نام مکتب و سرور و سالار شهیدان خود پشت کنند.

چمران با بیان اینکه برای ما ناراحت کننده است که جوانانمان فریب بخورند، عنوان کرد: باید در مسیر تربیت نسل جدید جوانان بیش از شعار دادن کوشا باشیم و درست برنامه ریزی کنیم.

وی اذعان کرد: تربیت جوانان همانند دیروز نیست و راه و روش دیگری را طی می کند و باید روش های دشمن در این راه را خنثی کنیم و نسل جدید را با گونه ای تربیت کنیم که در مسیر مکتب پیش بروند، البته از نسل جدید، جوانان زیادی در مسیر مکتب و انقلاب هستند و اربعین امسال گویای این موضوع بود و دشمن از همین موضوع ترسید.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به مسیر ۲۰ میلیون نفری پیاده روی بین نجف و کربلا عنوان کرد: رئیس جمهور کشور به معاهده شانگهای پیوست و این موضوع برای دشمنان ما قابل تحمل نبود. حضور رئیس جمهور در آمریکا و سخنرانی در سازمان ملل و نمایش تصویر حاج قاسم سلیمانی  و معرفی رئیس جمهور پیشین آمریکا به عنوان قاتل ایشان قدرت بزرگی برای کشور بود که دشمنان از همین قدرت ترسیدند.

چمران گفت: هفته دفاع مقدس با دستاوردهای  خود دشمنان ما را به هراس انداخت و خواستند انتقام بگیرند که این انتقام بسیار ناجوانمردانه و خشن و داعش وار بود‌.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیج کشور در این فتنه به شهادت رسیدند و یا حتی مجروح شدند، اینکه انسانی در حال سوختن است و بازهم به آن حمله می کنند از انسانیت به دور است.

رییس شورای شهر تهران گفت: ما تنها کسانی نبودیم که در راه حق سختی کشیدیم؛ پیامبر اسلام(ص) و امام حسین(ع) نیز چنین سختی هایی را کشیدند آما ضعف و سستی از خود نشان ندادند.این بزرگان سختی های زیادی کشیدند تا مکتب اسلام و دین را به ما برسانند و ما امروز میراث دار این شهدای بزرگ هستیم تا پرچم پیروزی نهایی خود را به حضرت مهدی موعود بسپاریم.