سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۵۷

پرونده شکایت پادوانی از استقلال به کجا رسید؟

پرونده شکایت پادوانی از استقلال به کجا رسید؟
دادگاه CAS باز هم رأی خود را درباره شکایت مدافع برزیلی پیشین استقلال از این باشگاه صادر نکرد.

به گزارش تیتربرتر؛رسانه رسمی باشگاه استقلال خبرداد: اعلام رأی پرونده پادوانی بار دیگر به تعویق افتاد و با اعلام دادگاه عالی ورزش، رأی این پرونده 18 شهریور سال جاری صادر می‌شود.

حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال با تأیید مطلب فوق اظهار داشت: پیش از این قرار بود 17 مرداد رأی نهایی این پرونده صادر شود‌ که با اعلام دادگاه عالی ورزش، این موضوع به تعویق افتاد.

قصور پزشکی دلیل پادوانی برای شکایت از استقلال!

مصدومیت پادوانی
مصدومیت پادوانی

 

 پنج اسفند سال 1396 در جریان بازی فولاد خوزستان و استقلال  در اهواز، پادوانی در برخورد با آرمین سهرابیان از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و در نهایت این مصدوم باعث شد که این مدافع برزیلی مجبور به خداحافظی با دنیای ورزش حرفه‌ای شود و به زندگی با ویلچر عادت کند.

او که از مدتها قبل با استقلال وارد درگیری حقوقی شده بود، به دنبال گرفتن غرامت 9 میلیون دلاری از این باشگاه است و طبیعتا استقلال هم حاضر به پرداخت چنین مبلغی به مدافع سابقش نیست.

حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال که با رسانه رسمی باشگاهش صحبت کرده درباره آخرین وضعیت این پرونده گفته است: دلیل پادوانی برای درخواست غرامت 9 میلیون دلاری، قصور پزشکی از سوی استقلال عنوان شده است. مستندات و دلایل کافی از سوی کادر پزشکی وقت استقلال به CAS ارسال شده که نه تنها قصور پزشکی را رد می‌کند، بلکه نشان‌دهنده ارائه خدمات سریع هنگام حادثه و بعد از آن از سوی کادر پزشکی است.

لئوناردو پادوانی مدافع سابق استقلال که بعد از حادثه تلخ مصدومیت ویلچر نشین شده بود، حالا به جای فوتبال وارد رشته شنا شده و یک اتفاق جدید را تجربه کرد و به مقام قهرمانی در مسابقات شنا دست پیدا کرد.

او با انتشار عکسی از مدال‌هایش در صفحه اینستاگرامش نوشته است: افرادی که در جریان داستان زندگی من قرار دارند، می‌دانند که من پیش از این فوتبالیست بودم. فکر نمی‌کردم ورزش دیگری باشد که بتوانم عاشقش شوم. بعد از اتفاقی که برایم رخ داد، مدتها طول کشید که دوباره چنین حالی را پیدا کند.

اگر از همه مردم ایران بپرسید، از ۱۰ نفر ۹ نفر می‌گویند ، من با دفاع از پیراهن استقلال مصدوم شدم، آنچه بیشتر از همه می‌خواهم این است که باشگاه در معالجه و هزینه‌های پزشکی که بسیار زیاد است به من کمک کند، ولی متأسفانه استقلال در این مورد به من پشت کرد، کاری که آنها هرگز نباید انجام می‌دادند، از این بابت خیلی ناراحت و منزجر هستم.

مطالب مرتبط:

بازیکن برزیلی سابق تیم فولاد می گوید این تیم در قلب او جایگاه ویژه ای دارد.

لئوناردو پادوانی، بازیکن برزیلی سال‌های نه چندان دور تیم‌های مختلف ایرانی است که توسط تیم فولاد به فوتبال ایران معرفی شد. او سپس به نفت تهران، سپاهان اصفهان و در پایان به تیم آبی‌های پایتخت پیوست. تیمی که آخرین ایستگاه فوتبالی‌ این مدافع بود.

به گزارش ایسنا، پادو در فصل ۲۰۱۲ به تیم فولاد خوزستان پیوست و پس از دو فصل حضور موفق راهی تیم الریان قطر شد. وی در سال ۲۰۱۴ مجددا به ایران بازگشت و با تیم نفت تهران قرارداد امضا کرد. پادوانی سال بعد نیز در تیم سپاهان اصفهان توپ زد و در نهایت در سال ۲۰۱۶ توانست نظر مربیان استقلالی را به خود جذب کند و راهی این تیم پر طرفدار پایتخت شود تا روزهای خاطره انگیزی را در استقلال تجربه کند. البته او یک روز بسیار تلخ را هم تجربه کرد، روزی که پایان دنیای فوتبالی او بود و پادو را مجبور به خداحافظی با رشته مورد علاقه اش کرد.

پادوانی می گوید: تیم فولاد در قلب من، جایگاه ویژه ای دارد. این باشگاه خوزستانی بود که درهای ورود به فوتبال ایران را به روی من باز کرد. من با فولاد قهرمان ایران شدم و در استادیوم مملو از تماشاگر فولاد حس می کردم که هواداران فولادی چقدر تیم‌شان را دوست دارند. تا امروز از طرف هواداران این تیم پیام دریافت می‌کنم. فولاد برای همیشه در قلب من می‌ماند و برایم تیم بسیار ارزشمندی است.

من لحظات خوب و بدی را در استقلال تجربه کردم از برد در دربی پایتخت تا پیروزی مقابل تیم السد قطر در استادیوم مملو از تماشاگر آزادی. اما متاسفانه مصدومیت بدی داشتم که من را از فوتبال حذف کرد.

بعد از مصدومیت تاکنون هیچ حمایتی از باشگاه استقلال ندارم. آسیب دیدگی من بسیار جدی است که باعث شده روی ویلچر بنشینم. باشگاه استقلال قصد دارد با من تماس بگیرد تا از وضعیت من با خبر شود اما من بسیار ناراحت هستم زیرا زمانی که در استقلال بازی می‌کردم، همیشه به عنوان یک ورزشکار به تعهدات خود عمل کردم ولی در چنین زمان‌هایی (مصدومیت) باشگاه حمایت لازم را از من نمی‌کند.

بیوگرافی لئوناردو پادوانی

بیوگرافی لئوناردو پادوانی
بیوگرافی لئوناردو پادوانی

 

لئاندرو پادوانی سلین (Leandro Padovani Celin) معروف به لئوناردو پادوانی (زادهٔ ۲۱ دسامبر ۱۹۸۳ در کاستلا) بازیکن سابق فوتبال اهل برزیل است و آخرین تیمی که در آن عضویت داشت تیم استقلال تهران بود

پادوانی سال ها پیش ازدواج کرده و همسرش در زمینه مدلینگ و بلاگر آرایشی فعالیت دارد. او قبل از مصدومیت و ولیپرنشینی با همسرش ازدواج کرده و حالا نیز با توجه به شرای خاصی که دارد در کنار هم با خوشبختی زندگی میکند.

او دارای قد ۱٫۹۷ متر و در پست دفاع برای تیم های لیگ برتری برزیل و همچنین فولاد خوزستان و الریان ، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال تهران توپ زده است.

افتخارات

  •  کسب مقام پنجم لیگ برزیل همراه با تیم باهیا در سال ۲۰۰۶
  •  کسب نایب قهرمانی با استقلال درلیگ برتر ۹۶–۱۳۹۵ ایران
  •  قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران با استقلال

آنچه دیگران می خوانند: