دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۳۹

زمان پخش سریال بی نشان /تیزر سریال بی‌نشان

زمان پخش سریال "بی نشان" /تیزر سریال "بی‌نشان"
اولین تیزر سریال «بی‌نشان» به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه، کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی رونمایی شد.

به گزارش تیتربرتر؛ به نقل از روابط عمومی صداوسیما، سریال «بی‌نشان» به‌زودی در بیش از ۳۰ قسمت روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود تا یکی از سریال‌های محرمی تلویزیون باشد.

در تعریف موضوع و قصه سریال که در لوکیشن‌های مختلف در تهران ضبط شده و بخشی از سریال هم متناسب با حال و هوای قصه در کربلا جلوی دوربین رفته، آمده است: برای احقاق حق و حقیقت، آبرو که سهل است؛ جان باید داد.

پرویز فلاحی‌پور، نیوشا ضیغمی،  قاسم زارع،  مجید واشقانی،  مریم کاویانی،  سعید زارعی،  نسرین نکیسا،  مالک سراج،  توماج دانش بهزادی، رضا مولایی،  نیلوفر پارسا، پویان گنجی، امیر سفیری، مهری آل‌آقا، رهام تدریسی، نیما توکلی، بهروز قادری، مرتضی زارع، سینا قاسمی و  رضا ایرانمنش،  اتابک نادری با معرفی هلن نقی‌لو، امیررضا زرین‌بخش با حضور  اکبر رحمتی،  کاظم هژیرآزاد،  مهدی فقیه، سوسن مقصودلو و با هنرمندی  رضا توکلی،  احسان امانی،  حسن اسدی، محمدصادق ملک، بهار نوحیان گروه بازیگران «بی‌نشان» را تشکیل می‌دهند.

ساعت پخش و تکرار سریال بی نشان

سریال بی نشان هر شب حدود ساعت یک ربع به 9 از شبکه 3 پخش می شود و اگر علاقه مند به تماشای تکرار آن بودید می توانید برای ساعت های 1:30 بامداد، 10 صبح و 14:30 روز بعد برنامه ریزی کنید.

تعداد قسمت های سریال بی نشان

این سریال به تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی در بیش از ۳۰ قسمت ساخته شده است.

مطالب مرتبط: