پنج شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۵۱
مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پی بازدید از مجتمع پتروشیمی کارون بیان کرد:

پتروشیمی کارون اولین تولید کننده ایزوسیانات درغرب‌آسیا است/پتروشیمی کارون مجموعه ای استراتژیک و ارزشمند و نمادی از توانمندی مهندسی و دانش ایرانی می‌باشد

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پی بازدید از مجتمع پتروشیمی کارون بیان کرد:
سپهدار انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در راس هیاتی متشکل از مدیران ارشد تولیدی و ستادی شرکت از مجتمع پتروشیمی کارون بازدید و با تیم مدیریتی این شرکت جلسه ای برگزار کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام ، روز سه شنبه ۱۱ مردادماه در راستای بررسی آخرین وضعیت پتروشیمی کارون ، سپهدار انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به همراه هیاتی ضمن بازدید از واحدهای تولیدی و عملیاتی ، نشستی صمیمی و راهبردی با علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون و دیگر مدیران این شرکت برگزار کرد.

در این نشست سپهدار انصاری نیک ضمن عرض تسلیت به مناسب ایام عزاداری محرم ، بیان کرد: دیدن مجموعه ارزشمند پتروشیمی کارون بسیار خوشحال کننده است زیرا که این مجموعه نمادی از توانمندی مهندسی و دانش ایرانی می‌باشد و امیدواریم بتواند موفق‌تر و توانمندتر در جهت ارزش آفرینی برای کشور عزیزمان راهش را ادامه دهد و منشاء خیر و برکت بیشتر شود.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های موفقیت آمیز پتروشیمی کارون این شرکت را یک مجموعه استراتژیک و ارزشمند خواند و گفت: محصولات این شرکت بسیار خاص و منحصر به فرد هستند و در غرب آسیا اولین تولید کننده ایزوسیانات شرکت کارون است و در حال حاضر موفقیت هایی که در پتروشیمی کارون جاری است حاصل توانمندی نیروهای متعهد و متخصص این مجموعه است.

پتروشیمی بندرامام
پتروشیمی بندرامام

 

طی این نشست علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و خوشامدگویی به مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و هیات همراه ، اظهار داشت: همواره سعی ما بر این بوده که تمامی اهداف خود را با استراتژی های پتروشیمی بندرامام منطبق و هماهنگ کنیم و در راستای خاستگاه بندرامام که تولید با حفظ محیط زیست است ، حرکت نماییم.

مدیرعامل پتروشیمی کارون در پایان تصریح کرد: پروژه هایکو که با پشتیبانی و کمک پتروشیمی بندر امام در حال ساخت و اجراست، تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید و با تحقق یافتن این مهم پتروشیمی کارون می‌تواند کمبودتامین خوراک خود را برطرف و به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی برسد.

گفتنی است بیش از ۹۸ درصد از سهام پتروشیمی کارون متعلق به پتروشیمی بندرامام می باشد و پتروشیمی بندرامام سهامدار اصلی و عمده این شرکت بشمار می‌رود.

مطالب مرتبط: