سه شنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۵۵

بازیگر نقش سحر در سریال آفتاب پرست کیست؟

بازیگر نقش سحر در سریال آفتاب پرست کیست؟
در ادامه با بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر نقش سحر در سریال آفتاب پرست آشنا می شوید.

تیتربرتر: سریال خانگی آفتاب پرست جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت است که قسمت اول آن روز دوشنبه 27ام تیرماه 1401 همزمان با عید غدیر منتشر شد. طبق اطلاعاتی که تیم سازنده در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند، این سریال در قالب 15 قسمت هر هفته روز دوشنبه ساعت 8 شب پخش می‌شود. صرف نظر از تاریخ انتشار سریال ایرانی آفتاب پرست، قصد داریم خانم شبنم قربانی بازیگر سریال آفتاب پرست را به شما معرفی کنیم.

داستان سریال آفتاب پرست

داستان سریال آفتاب پرست
داستان سریال آفتاب پرست

در خلاصه سریال خانگی آفتاب پرست آمده که جمال و منوچهر دو رفیق قدیمی هستند که عشق لاتی دارند و دوست دارند جزء اراذل سطح یک باشند. این دو نفر اقدام به خفت‌گیری می‌کنند ولی به خاطر بدشانسی و بی‌عرضه‌گی خودشان گیر پلیس می‌افتند و راهی زندان می‌شوند. در زندان جمال ادعا می‌کند که تا به حال چندین پورشه‌سوار را خفت کرده و به همین دلیل به جمال پورشه مشهور می‌شود.

حالا آن‌ها باید برای آزادی خودشان تلاش کنند و با هویت‌های جعلی زندگی خودشان را ادامه دهند. با توجه به این حقیقت که از تاریخ پخش سریال خانگی آفتاب پرست تا این لحظه فقط یک قسمت از این اثر منتشر شده، هنوز برای بررسی سریال آفتاب پرست خیلی زود است. ولی از آنجایی که تیم بازیگری سریال متشکل از ستاره‌های درجه یک و توانمندی مثل پژمان جمشیدی و باران کوثری است و یک کارگردان باتجربه مثل برزو نیک نژاد پشت این اثر هستند، انتظار می‌رود که خیلی زود توجهات را جلب کند و به رتبه یک سریال‌های در حال پخش نمایش خانگی صعود کند.

بازیگران سریال آفتاب پرست

بازیگران سریال آفتاب پرست
بازیگران سریال آفتاب پرست

بازیگران و چهره‌های مشهوری همچون پژمان جمشیدی، باران کوثری، گوهر خیراندیش، حمیدرضا آذرنگ، غلامرضا نیکخواه و آتیلا پسیانی در سریال آفتاب پرست به ایفای نقش می‌پردازند.

در کنار این هنرپیشه‌های مطرح، که هر یک از آن‌ها پیش‌ از بازی در این مجموعه، تجربه‌ی حضور در پروژه‌های موفق سینما و تلویزیون ایران را داشتند، هنرمندان کمتر دیده شده‌‌ای نیز در سریال کمدی آفتاب پرست بازی می‌کنند.

الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی، سولماز غنی، سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، جواد یحیوی، عرفان ناصری، علی غریب، حامد وکیلی، سید سعید نعمتی، فروغ قجابگلو، سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث دیگر بازیگران مجموعه طنز آفتاب پرست هستند.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر نقش سحر در سریال آفتاب پرست

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر نقش سحر در سریال آفتاب پرست
بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر نقش سحر در سریال آفتاب پرست

شبنم قربانی متولد دهه 60 بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران و دانش آموخته رشته بازیگری می باشد  که کارش را در زمینه بازیگری با تئاتر شروع کرده و از آن جمله در نمایش « یک مساوی چهار» روی صحنه رفته است، اما برای نخستین بار با ایفای نقش مهندس حریرچی در سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1396 وارد قاب تلویزیون شد و به عنوان بازیگر شهرت یافت.

مطالب مرتبط:

همسر شبنم قربانی

همسر شبنم قربانی
همسر شبنم قربانی

شبنم قربانی در سی و یک سالگی ( 9 اسفند 1399 ) با امین میرشکاری که صدابردار است ازدواج کرد . امین میرشکاری فعالیت خود را از سال 82 با فیلم « مهمان مامان » آغاز کرده است . این زوج در سریال « ملکه گدایان » همکاری مشترک داشتند .

بازیگران مورد علاقه شبنم قربانی چه کسانی هستند؟

در حال حاضر از میان آقایان نوید محمدزاده و رضا بهبودی و در خانم ها باران کوثری ، ژاله صامتی ، پانته آ بهرام و مریلا زارعی بازیگران مورد علاقم هستند

کارنامه هنری شبنم قربانی

کارنامه هنری شبنم قربانی
کارنامه هنری شبنم قربانی

شبنم قربانی بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است و در نمایش های "یک مساوی چهار" و " سایکوسیس ۴:۴۸" به روی صحنه رفته است. 

اولین تجربه بازیگری شبنم قربانی در مقابل دوربین بازی در سریال "لحظه گرگ و میش" در سال 1396 و به کارگردانی کارگردان خوش نام تلویزیون همایون اسعدیان بود. 

 شبنم قربانی در میانه این مجموعه وارد سریال شد و نقش دختری به نام مهندس حریرچی را بازی می کرد که یکی از شخصیت اصلی یعنی هادی با بازی حسام محمودی به او علاقه مند بود.

حسام محمودی فرید بازیگر نقش هادی دلبسته دختری به نام سیما بود اما بعد از بازگشت از جبهه و قطع دستش زندگی اش با بحران عاطفی روبرو شد و سیما حتی حاضر به عیادت از او هم نبود و بعد از آن به خارج از کشور سفر کرد. بعد از دو سال سیما پشیمان از گذشته به سراغ هادی آمد اما دست رد هادی پایان ماجرای عاشقانه آن دو بود.

هادی بعد از بهبود نسبی شرایط زندگی اش مشغول کار در یک دفتر مهندسی شد که مهندس حریرچی یا همان شبنم قربانی در آن کار میکرد و ارتباط این دو هر روز صمیمی تر از قبل شد و این خبر از برقراری روابط احساسی میان آنها میداد.

شبنم قربانی در سال 1398 با شهاب حسینی در فیلم «کویر امروز» به کارگردانی حامی رمضان هم‌بازی شد و تجربه موفقی را برای خود رقم زد. فیلم کویر امروز دومین تجربه بازیگری شبنم قربانی است که در کشور فنلاند فیلمبرداری شد، داستان پسر 13 ساله‌ای به نام «رامین» است که به همراه خانواده‌اش تقاضای پناهندگی به فنلاند را داده‌اند و چند روز پیش از شروع سال تحصیلی در کشور فنلاند، تقاضای‌شان از سوی این کشور رد می‌شود. شهاب حسینی نقش پدر و شبنم قربانی نقش مادر خانواده را ایفا کردند.

سارا در سریال ملکه گدایان سومین نقش تصویری است که شبنم قربانی آن را بازی کرده است. نکته ای که باید در کارنامه قربانی به آن توجه داشت این است که او انتخاب های هوشمندانه ای دار و اگرچه فهرست کارهایش بلندبالا نیست اما حضور در فیلم و سریال هایی را قبول کرده که حرفی برای گفتن دارند و می توانند نظر مخاطبان را جلب کنند.

سریال ملکه گدایان محصول سال 99 توسط حسین سهیلی زاده کارگردانی شده است و درامی اجتماعی را به نمایش می گذارد که هنرپیشه های چون باران کوثری و رویا نونهالی و پانته آ بهرام، رضا بهبودی، آرمان درویش ، الهام شعبانی، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، علی صلاحی، مریم سرمدی و نورا محقق نیز در ان نقش آفرینی کرده اند.

حسین سهیلی زاده کارگردان با سابقه تلویزیون و سینما که ساخت اثر موفقی چون سریال مانکن را در کارنامه ی خود دارد این بار سراغ یک سوژه ی جدید در عرصه ی شبکه نمایش خانگی رفته و سکانس هایی از این سریال در شهر استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است.

آنچه دیگران میخوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی