پنج شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۵۷
در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم:

ورودی های جدید پرسپولیس تا بهمن 1400

در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم:
جدیدترین اخبار نقل و انتقالات قوتبال تیم پرسپولیس تا 1 بهمن 1400 منتشر شد.

به گزارش تیتربرتر؛ سرمربی پرسپولیس برای اینکه در نقل و انتقالات دست مدیریت باشگاه باز باشد چند بازیکن تیمش را در لیست معاوضه قرار داده است.

لیست ورودی ها جدید پرسپولیس

لیست ورودی ها جدید پرسپولیس
لیست ورودی ها جدید پرسپولیس

 

سرمربی سرخ ها از شرایط مالی تیمش به شدت ناراحت است و در همین خصوص شنیده می شود او تهدید کرده در صورتی که مشکلات این تیم تا بازی برابر فولاد حل نشود  استعفا خواهد داد.

با این همه گل محمدی نه تنها به دنبال تحت فشار قرار دادن مدیریت این باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم است بلکه لیست خرید خود را هم تحویل درویش داده تا بازیکنان مورد نظرش برای نیم فصل دوم هم جذب شوند.

  یحیی گل‌محمدی نام ۴ بازیکن را برای جذب قطعی به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده است. پیمان بابایی مهاجم تراکتور تبریز، علیرضا کوشکی ستاره جوان پیکان، لوسیانو پریرا مندز مهاجم فولاد و رامین رضاییان مدافع سابق السیلیه قطر ۴ بازیکنی هستند که یحیی روی جذب آنها اصرار دارد.

این در حالی است که به جز رامین رضاییان که در آستانه بازگشت به فوتبال ایران است جذب ۳ بازیکن دیگر کار سختی به نظر می رسد. البته از لیست یحیی اینطور می توان برداشت کرد که او از میان ۳ مهاجم مد نظرش، نیاز به خرید ۲ بازیکن دارد.

البته گفته می شود باشگاه به‌خاطر مشکلات مالی امکان دریافت رضایتنامه بابایی، کوشکی و شیمبا را ندارد و فقط می‌تواند از طریق معاوضه بازیکن این مشکل را حل کند.

سرمربی پرسپولیس نام۵ بازیکن تیمش را در لیست بازیکنان قابل معاوضه قرار داده است. ابراهیمی،شیری،اسدی،پاکدل و مهدی خانی بازیکنانی هستند که یحیی گل محمدی مجوز معاوضه آنها را صادر کرده است.

دیروز هم اعلام شد فولاد خواستار جذب ۳ بازیکن پرسپولیس شده است و باید دید سرخ ها می توانند با معاوضه، بازیکنان مورد نظر سرمربی تیمشان را جذب کنند یا نه.

اعتراض پرسپولیسی ها به انتخاب درویش به عوان مدیرعامل

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر بود سجادی از افراد اقتصادی برای مدیریت این باشگاه استفاده می‌کرد.

محمود کلهر درباره شرایط نامناسب باشگاه پرسپولیس و احتمال استعفای یحیی گل‌محمدی در صورت حل نشدن این مشکلات اظهار داشت: سال‌ها است پرسپولیس با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. با این وجود کادرفنی و مربیان در پنج فصل اخیر شاهکار کرده‌اند. در زمان برانکو و کالدرون هم این مشکلات وجود داشت اما در دوره یحیی گل‌محمدی به اوج رسید. باید یک بار تصمیم اساسی گرفته شود تا افرادی متخصص با توانایی درآمدزایی به این باشگاه بیایند و بار را از روی دوش پرسپولیس بردارند. رضا درویش مدیریت ورزشی را انجام داده و امیدوارم دنباله رو مدیران قبلی نباشد که فقط به خاطر مطرح شدن نام خود و رسیدن به پست و مقامی به پرسپولیس آمده باشد. 

وی در مورد اینکه ظاهرا مدیران جدید پرسپولیس راهکار خاصی برای خروج از این بحران ندارند، گفت: مدیری که راهکار ندارد از همان ابتدا نباید مسئولیت قبول کند زیرا در این صورت بار دیگری روی دوش بازیکنان و کادرفنی می‌افتد. درویش هم اکنون به شرط کارگرفتن آدم‌های قوی در بدنه مدیریتی پرسپولیس می‌تواند مشکل را حل کند. به عنوان یک پیشکسوت خوشحالیم فردی فوتبالی مثل بیژن ذوالفقارنسب در هیات مدیره این باشگاه حضور دارد اما امیدواریم بیشتر وقت خود را برای پرسپولیس بگذارد. این تیم بزرگ و پرهوادار است و توقعات زیادی از درویش و ذوالفقارنسب وجود دارد.

مطالب مرتبط:

ورودی های جدید پرسپولیس تا بهمن 1400
ورودی های جدید پرسپولیس تا بهمن 1400

 

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: امیدوارم ضمن اینکه خودشان بیشتر تلاش می‌کنند، آدم‌های قدرتمندی را هم به کار بگیرند تا تحول اساسی در پرسپولیس شکل بگیرد و از این وضعیت نجات پیدا کند. قطعا فشار زیادی روی گل‌محمدی وجود دارد که چنین حرف‌هایی می زند و باید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به کادرفنی و بازیکنان برای حفظ آرامش کمک کنند. 

کلهر در خصوص اینکه آیا وزیر ورزش و جوانان ترکیب خوبی را برای هیات مدیره پرسپولیس انتخاب کرده است، پاسخ داد: قرار بود پس از حذف از آسیا پرسپولیس زیرنظر وزارت صمت برود و من از اینکه بار دیگر وزیر ورزش هیات مدیره پرسپولیس را انتخاب کرد تعجب کردم. بهتر بود سجادی برای این باشگاه از افراد قوی‌تر اقتصادی استفاده می‌کرد و امیدوارم دست‌کم خود درویش نفراتی را به پرسپولیس اضافه کند که بتوانند درآمدزایی کنند. 

وی در مورد نگرانی بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس نسبت به عملکرد تیم جدید مدیریتی این باشگاه، گفت: امیدوارم سجادی این قدرت را به درویش داده باشد تا ضمن حفظ اقتدار خودش در کارهای مدیریتی، بتواند منابع مالی لازم را هم به پرسپولیس تزریق کند. در گذشته شاهد بودیم برخی مدیران پس از حضور در پرسپولیس رفیق‌بازی کرده و دوستان خود را بدون درنظر گرفتن توانمندی‌ها به باشگاه آوردند. همین مسائل مشکلات را بیشتر کرد. درویش هم اگر فرد قوی با خودش نیاورد، موفقیتی در پرسپولیس نخواهد داشت. رفیق بازی کاری ندارد اما باید به سمت تخصص‌گرایی رفت و البته ارتباط خوبی با بازیکنان و کادرفنی برقرار کرد. 

هافبک اسبق پرسپولیس در ارتباط با اینکه برخی اعضای هیات مدیره این باشگاه مثل بیژن ذوالفقارنسب اطلاع دقیقی از وضعیت بدهی‌ها و مشکلات مالی پرسپولیس ندارند، توضیح داد: طبیعی است فردی که می خواهد در چنین جایگاه مهمی قرار بگیرد قبل از ورود به این عرصه باید اطلاعات کامل را داشته باشد تا برای رف مشکلات راهکار به کار بگیرد. ذوالفقارنسب هم مانند درویش باید خیلی وقت بگذارد و افراد کارآمدی را برای بدنه باشگاه انتخاب کند. سال‌ها است می‌بینیم بدنه پرسپولیس مسموم است و این افراد اجازه نمی‌دهند افراد قوی برای کار کردن به این باشگاه بیایند.

کلانی خاطرنشان کرد: ذوالفقارنسب دید خوبی دارد و در صورت تعامل با اعضای تیم و ایجاد چارت تشکیلاتی مناسب، کار را پیش خواهد برد. از ظرفیت‌ شرکت‌های علاقه‌مند به همکاری با پرسپولیس هم می‌توان برای رفع مشکلات استفاده کرد. اگر ذوالفقارنسب نتواند این کار را انجام بدهد، وجهه خودش را از بین می‌برد. می‌دانیم وی فرد اقتصادی نیست اما می تواند از متخصصان این امر مشاوره بگیرد.

وی در مورد اینکه چرا مدیران جدید پرسپولیس قبل از ورود به این باشگاه راهکاری برای حل مشکل این باشگاه به کار نگرفتند، توضیح داد:‌ هر مدیری سعی دارد باری از روی دوش خودش بردارد. اگر درویش نمی‌تواند مشکلات را حل کند به چه دلیلی مسئولیت قبول کرده است. مدیران جدید با دید باز و با علم به تمام مشکلات به پرسپولیس آمدند و اگر نمی توانند کاری برای این باشگاه انجام بدهند، جای خود را به فرد دیگری بسپارند. مهم‌ترین موضوع هم دریافت مجدد مجوز حرفه‌ای است. حتی اگر صد قهرمانی دیگر هم بیاوریم، تا وقتی این مجوز را دریافت نکنیم باشگاه ما حرفه ای نخواهد بود و نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. به همین دلیل ضربه اقتصادی می‌خورد.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی