چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۰۸

ماجرای تتو زدن همسر تتلو! + فیلم

ماجرای تتو زدن همسر تتلو! + فیلم
ویدیوی جدید تتلو منتشر شد.

به گزارش تیتربرتر؛ تتلو از تتوی جدید خود و خانمش رونمایی کرد ویدیوی این موضوع را در پایان این خبر ببینید.

جزئیات تتو زدن همسر تتلو

جزئیات تتو زدن همسر تتلو
جزئیات تتو زدن همسر تتلو

 

 به تازگی عکسی از تتلو و نیلی افشار با لباس عروس منتشر شده است که مشخص است که این عکس طراحی شده است.

بیوگرافی امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو
بیوگرافی امیر تتلو

 

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد.

خانواده امیر تتلو

مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

ازدواج امیر تتلو

اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد. تتلوی هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

آغاز فعالیت موسیقی تتلو

امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال 1382 آغاز به کار کرد و در سال 2012 میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. تتلو در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

ماجرای بازداشت خواهر تتلو

امیر تتلو خواننده زیر زمینی ساکن ترکیه در کانال تلگرامی خود زا بازداشت خواهرش نسیم مقصودلو خبر داد. تتلو ابتدا با خنده از این اتفاق یاد کرد اما بعد از آن از احتمال کرونا گرفتن خواهرش اظهار نگرانی کرد.

واکنش تتلو به بازداشت خواهرش 

گفتنی است بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توییتر خود خبر داده بود نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو در رشت به جرم خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شده است. 

چندی پیش نسیم مقصودلو کلیپی منتشر کرد که در آن با ظاهری کتک خورده آهنگی اعتراضی در مورد وضعیت زنان خوانده بود. البته مشخص نیست علت اصلی دستیگیری خواهر تتلو چیست.

بیوگرافی نیلی افشار

نیلی افشار متولد 7 اردیبهشت 1373 در کرج است. نیلی افشار با نام اصلی نیلوفر صفری زاده چوکامی اصالتا اهل چوکام ، دهستانی به مرکزیت روستای اشکیک از توابع شهرستان خمام استان گیلان است.نیلی افشار و دیگر چهره های اینستاگرامی در خارج از کشور دست به هرکاری می زنند تا به معروفیت خود بیافزایند.

پوشش نامتعارف نیلی افشار

این چهره جنجال ساز اینستاگرامی با پوشش نامتعارف و خلق محتوای مبتذل توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. نیلی افشارابتدا یک منشی دکتر بود تا اینکه با مهاجرت به ترکیه بعنوان یک رقصنده شناخته شد ، سپس از طریق مافیای سایت های شرطبندی به معروفیت رسید.

مطالب مرتبط:

مهاجرت نیلی افشار

نیلی پس از تحصیلات نیمه کاره فعالیت خود را بعنوان منشی مطب زیبایی شروع کرد. مدت ها گذشت تا اینکه با یکی از بیوتی منیجرها بنام پویان مختاری که شغلش معرفی افراد مختلف به این مطب زیبایی در کرج بود وارد یک رابطه عاشقانه شد.بعد از چند سال نیلی با خروج از ایران و سکونت در ترکیه فعالیت خود را بعنوان رقصنده از اینستاگرام و یوتیوب شروع کرد.بعد از روال تکراری نیلی افشار با پویان مختاری این دو پس از چندین قهر و آشتی در نهایت به روابط عاشقانه و به اصطلاح زن و شوهری خود خاتمه دادند. نیلی حالا دوباره رقص های خود را در کنار سایت شرطبندی ادامه می دهد و پویان مختاری هم با دختر سفیر سابق آناشید حسینی وارد رابطه شد.

شغل نیلی افشار در ترکیه

ابتدا با رقص های عجیب خود فالوور جمع کرد سپس با طراحی رقص های مختلف روی آهنگ جدید خوانندگان داخلی مشغول کسب درآمد خوبی شد. نیلی افشار با خلق محتوای نامتعارف، پوشش های عجیب و رابطه خود با پویان مختاری سعی در بهتر دیده شدن را داشت. کاری که نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان به عنوان یک ابتذال اخلاقی شناخته شده است.

ارتباط نیلی افشار با پویان مختاری

او برای مطرح شدن بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر از هیچ اقدام مبتذلی کوتاهی نکرد. از رقصیدن در کلیپ های اینستاگرامی تا منتشر کردن تصاویر و فیلم های نامتعارف با پویان مختاری؛ همه و همه هر روز باعث درآمد میلیاردی این بلاگر اینستاگرامی شده است و داستان سرایی های متفاوتی برای جلب توجه بیشتر انجام می دهد. رابطه با پویان مختاری ، ازدواج و جدایی آن ها یکی از سوژه های داغ در فضای مجازی بود. پس از آن جریان دستگیر شدن نیلی افشار جنجال تازه ای در اینستاگرام به پا کرد؛ و همه این ها وسیله ای برای افزایش درآمد این چهره مطرح شدند. تا زمانی که مخاطبان جذب این نوع  محتوای مبتذل باشند درآمد های نجومی این دسته از چهره های اینستاگرامی ادامه دارد.

درباره امیر تتلو در تیتربرتر بیشتر بخوانید:

گردآرونده: علیرضا یوسفی