پنج شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۱۹

ماجرای علاقه جنجالی لیلا اوتادی به گوگوش+ عکس

ماجرای علاقه جنجالی لیلا اوتادی به گوگوش+ عکس
لیلا اوتادی در پست جدیدش از علاقه اش به خواننده لس آنجلسی خبر داد.

به گزارش تیتربرتر؛ لیلا اوتادی گرانترین بازیگر زن ایرانی است.

جزئیات علاقه لیلا اوتادی به گوگوش

جزئیات علاقه لیلا اوتادی به گوگوش
جزئیات علاقه لیلا اوتادی به گوگوش

 

لیلا اوتادی که چند وقتی است به سوالات کاربران و طرفداران اش پاسخ می دهد، این باز علاقه اش به دو خواننده ممنوع الصدا و یک خواننده لس آنجلسی را فاش کرده است.

وقت صبح- لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون دذر پاسخ به یک کاربر که پرسیده بود، خواننده مورد علاقه اش کیست، اعلام کرد که محمدرضا شجریان و فائقه آتشین را دوست دارد.

علاقه لیلا اوتادی به یک چهره ممنوع الصدا و یک خواننده لس آنجلسی

او همچنین گفته که از میان خواننده خارجی اد شیرن، برونو مارس، ادل و سلن دیون را دوست دارد.

ماجرای ازدواج لیلا اوتادی با احسان علیخانی چه بود؟

ماه های گذشته بود که رسانه ها ادعای ازدواج مجری مشهور با لیلا اوتادی را مطرح کردند.

اما خیلی زود اوتادی این خبر را تکذیب کرد و نوشت که هرگز او را از نزدیک ندیده است. چه برسد به اینکه با او ازدواج کند.

البته احسان علیخانی هیچ واکنشی به این موصوع نشان نداد.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر است.

تحصیلات لیلا اوتادی

لیلا اوتادی، فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران می باشد که از تئاتر کار خود را شروع کرد و حالا کتاب شعر چاپ شده هم دارد.

خانواده لیلا اوتادی

لیلا اوتادی، سه خواهر و یک برادر دارم و اصالتا تُرک قشقایی هستم.

ازدواج لیلا اوتادی

لیلا اوتادی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت هنری لیلا اوتادی

لیلا اوتادی، سال 1381 وقتی 19 ساله بود از تئاتر برای بازی در فیلم سینمایی چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری انتخاب شد تا اولین تجربه خود را بدست آورد.

او سپس سال 1383 با سریال مهر و ماه وارد قاب تلویزیون شد.

سریال هایی از قبیل «آرام میگیریم» در نقش آوا درسال ۱۳۹۵ و سریال «حوالی پاییز» درسال ۱۳۹۷ جزو آخرین فعالیت های او در تلویزیون می‌باشد.

لیلا اوتادی از سال 1379 در 17 ساله بود شروع به سرودن شعر کرد. ایشان زمستان 93 مجموعه شعری بنام ‘در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست’ را به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد این کتاب 76 صفحه و 35 قطعه شهر سپید دارد.

مطالب مرتبط:

مصاحبه با لیلا اوتادی

مصاحبه با لیلا اوتادی
مصاحبه با لیلا اوتادی

 

لیلا اوتادی، به نظرم بازیگر باید برای بازی در هر نقشی از نظر فیزیکی آماده باشد، این آمادگی جز با ورزش مداوم میسر نیست و ورزش همیشه جزء لاینفک زندگی ام بوده است.

به مدت دو سال مربی بدنسازی بودم اما بخاطر مشغله کاری نتوانستم ادامه دهم اما تنیس و اسب سواری را بصورت حرفه ای دنبال می کنم.

لیلا اوتادی، عکاسی را از زمان دانشگاه به این دلیل که رشته ام معماری بود انجام می دادم و به هر سفری که می رفتم دوربین را هم همراه خودم می بردم.

در چند سفر آخرم به این فکر افتادم که برای کودکان بی سرپرست کاری انجام بدهم، این موضوع دلیل اصلی برگزاری نمایشگاه عکسم شد.

لیلا اوتادی سال 1395 اعلام کرد پیشنهاد همکاری کمپانی (تمپتیشن) تولید کننده عطر در فرانسه برای خط تولید عطری بنام وی برای طرفدارانشان را پذیرفته است.

لیلا اوتادی، صبحانه برای من مهم‌ترین و عده ‌های غذایی است. برای ناهار هفته‌ ای دو یا سه بار برنج مصرف می‌ کنم و برای شام سالاد یا سبزیجات پخته شده یا مقدار کمی گوشت سفید آبپز استفاده می‌ کنم. آبمیوه تازه جزء جدایی‌ ناپذیر برنامه‌ های من است.

لیلا اوتادی، خدارا شکر، تجربه هیچ عمل زیبایی را تا به امروز نداشته‌ ام. برخلاف حرف‌ هایی که شنیده‌ ام که من چندین و چند عمل جراحی را تجربه کرده‌ ام اما از همین جا می‌ گویم که این موضوع به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

من تاکنون در هیچ یک از مراسمات جشنواره فیلم فجر در این همه سال شرکت نکرده ام، چون فکر می کنم در آنجا هم مافیا وجود دارد. هرچند ممکن است این اظهارنظر من سبب شود برای همیشه به من جایزه ندهند اما برایم مهم نیست. بازیگری فرصتی است برای تجربه شرایط و زندگی ‌هایی که ممکن است در حالت ‌های عادی زندگی قادر به تجربه آنها نباشیم.

مطمئنا بازیگری حرفه حساس و خاصی است که مورد توجه و قضاوت عموم مردم قرار می ‌گیرد، ولی برای من بخش مهم شغلم این است که زندگی ‌های مختلفی را می ‌توانم تجربه و احساس کنم.

علاقه مندی های لیلا اوتادی

لیلا اوتادی، دوست دارم همه ژانرها را تجربه کنم بخصوص کارهای کمدی و اکشن را بیشتر دوست دارم و اگر در ژانر وحشت هم فیلمنامه خوب باشد حتما آنرا کار خواهم کرد.

سفر تقریباً بهترین تفریح من است. آشنایی با فرهنگ و جوامع مختلف برایم همیشه جذاب است، سفر به کشورها و جزایری که کمتر در موردش می دانیم را بیشتر از همه دوست دارم.

در حقیقت دو تا موضوعی که بیشتر کتاب را درباره شان می خوانم یکی کتاب های روانشناسی است و دیگری کتب تاریخ می باشد.

من خیلی خیلی، خرید را دوست دارم، یک زمان هایی که از کار خسته ام سر راه بازگشت به خانه حتی شده باید به سوپر مارکت بروم و یک چیزی بخرم.

من اصولا ماشین شاسی بلند دوست دارم، قبلا هم یک لندکروز سفید داشتم، دوستانم می‌گفتند آمبولانس گرفتی لیلا …

بعد به من برخورد و به خودم می ‌گفتم واقعا به من نمی ‌آید، فروختمش یک ماشین کوچک ‌تر گرفتم، اما رانندگی با آن اصلا به من لذت نمی‌داد. اونم فروختم و دوباره لندکروز مشکی گرفتم.