یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۳۱

بازیگر نقش مریم در سریال مست عشق کیست؟

بازیگر نقش مریم در سریال مست عشق کیست؟
بنسو سورال (Bensu Soral) در نقش مریم در سریال مست عشق بازی خواهد کرد.

تیتربرتر: فیلم مست عشق حس فتحی یکی از حاشیه‌دارترین محصولات سینمایی ایران در چند سال اخیر بوده است. این فیلم که به دلیل اختلاف بین تهیه‌کننده ایرانی و ترک آن به پخش نرسیده حالا خبرهای خوشی از آن منتشر شد.

داستان فیلم مست عشق

داستان فیلم مست عشق
داستان فیلم مست عشق

فیلم سینمایی مست عشق قسمتی از زندگی مولوی و شمس تبریزی را به تصویر می‌کشد. جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولانا، مولوی و رومی، یکی از مشهورترین شاعران ایرانی است. این شاعر که زبان مادری‌اش پارسی بوده و اکثر شعرهایش هم به همین زبان هستند، در قونیه زندگی می‌کرده است. مولوی نه تنها بر ادبیات ایران بلکه بر ادبیات جهان تاثیر زیادی گذاشته است. آثار او بیشتر به زبان فارسی سروده شده‌اند اما در اشعارش از زبان ترکی، عربی و یونانی هم استفاده کرده است. ترجمه آثار او در ترکیه، آذربایجان، ایالات متحده و جنوب آسیا طرفداران زیادی دارد.

زمانی که مولانا حدودا 38 ساله بود با شمس تبریزی ملاقات کرد و شیفته او شد. مولانا از آن زمان طبعش در شعر و شاعری شکوفا شد و به سرودن اشعار پرشور عرفانی روی آورد. کسی نمی‌داند شمس تبریزی به مولانا چه گفت و چه آموخت که این گونه دگرگونش کرد. مریدان مولانا به شمس حسادت می‌کردند و به همین دلیل او در نهایت قونیه را ترک کرد.

بازیگران فیلم مست عشق

در فیلم مست عشق هم بازیگران ایرانی و هم بازیگران ترکیه‌ای بازی خواهند کرد. در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

بازیگران ایرانی

پارسا پیروزفر در نقش مولانا و شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی از جمله بازیگران فیلم مست عشق و ایفاگر نقش‌های اصلی این فیلم هستند. 

از دیگر بازیگران فیلم مست عشق می‌توان به حسام منظور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اشاره کرد. 

بازیگران ترکیه‌ ای

هانده ارچل (Hande Erçel)، بوراک توزکوپاران (Burak Tozkoparan)، بوران کوزوم (Boran Kuzum)، سلما ارگچ (Selma Ergeç)، مچنین بنسو سورال (Bensu Soral) در نقش مریم بازی خواهد کرد.

تاریخ اکران فیلم مست عشق

تاریخ اکران: تا اواخر سال 1400

به گزارش ایسنا، تهیه‌کننده ایرانی فیلم مست عشق از حل اختلافات میان تهیه‌کنندگان ایرانی و ترک خبر داد و گفت به زودی فیلمبرداری بخش‌های پایانی این فیلم آغاز خواهد شد. طبق گفته‌ی او، تاریخ اکران فیلم مست عشق تا آخر سال 1400 خواهد بود و علاقه‌مندان به این فیلم احتمالا اواخر امسال یا اوایل سال آینده می‌توانند این فیلم را در سینماهای کشور تماشا کنند.

راش‌های این فیلم در اختیار سرمایه‌گذار ترک بوده و حتی قرار بود آن را به صورت سریال در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای ترک به نمایش بگذارند که با اعتراض و شکایت کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی، از این موضوع جلوگیری به عمل آمد.

زندگینامه بنسو سورال

زندگینامه بنسو سورال
زندگینامه بنسو سورال

بنسو سورال قرار نبود زندگی را با بازیگری مرتبط کند، اما سرنوشت طور دیگری حکم کرد. این ستاره ترکیه ای به لطف تصاویر زن روشنی که در فیلم ها و سریال های تلویزیونی تجسم یافته بود به راحتی قلب بینندگان را تسخیر کرد.

دوران کودکی و جوانی

بنسو سورال در 23 مارس 1991 بر اساس علامت زودیاک برج حمل متولد شد. در همان روز برادرش بدرخان سورال متولد شد که این بازیگر رابطه گرمی با او دارد. به عنوان دوقلو، آنها تجربیات یکدیگر را حتی از راه دور احساس می کنند و گاهی اوقات در همان زمان بیمار می شوند.

سال های اولیه زندگی نامه این سلبریتی در شهر اینوگل ترکیه سپری شد، جایی که پدرش یک فروشگاه مبلمان را اداره می کرد. مادر نیز از هنر دور بود، اما این مانع از رشد بنز به عنوان یک فرد خلاق نشد.

این دختر تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان آناتولی دریافت کرد و در آنجا شروع به شرکت در اجراها کرد. بر اساس خاطرات سورال، او دانش آموز موفقی بود و حتی در آن زمان ظاهر درخشانی داشت، بدون اینکه تلاش زیادی کند. بنسو خیلی بیشتر نگران نقص‌های هیکلش بود، بنابراین وقتی 16 کیلوگرم اضافه کرد، از خوردن دست کشید.

کورال توانست وزن کم کند، اما رژیم طاقت فرسا به قیمت سلامتی او تمام شد. در ابتدا تشخیص داده شد که او مبتلا به صرع است، اما بعداً مشخص شد که این یک خطای پزشکی است. این هنرمند مشکلات قلبی داشت که به همین دلیل نباید نگران بود، خود را بیش از حد شلوغ می کرد و سازهای بادی می نواخت.

از آنجایی که این هنرمند در کودکی عاشق نقاشی بود و به هنر علاقه مند بود، تصمیم گرفت بعد از مدرسه به عنوان طراح تحصیل کند، اگرچه بسیاری آینده یک بازیگر بزرگ را برای او پیش بینی می کردند. اما خانواده قبلاً یک ستاره داشتند - خواهر بزرگتر بنسو هانده سورال. او سخت و سخت کار می کرد و اغلب خسته به خانه می آمد و دختر چنین سرنوشتی را برای خود نمی خواست.

بنسو با موفقیت وارد دانشگاه مرمره شد و در آنجا در رشته گرافیک در دانشکده هنرهای زیبا تحصیل کرد. در این مدت او در خانه هانده در استانبول زندگی می کرد و یک روز مدیر جدید خواهرش او را برای تست سریال دعوت کرد. سورال خیلی زود برای اولین بار خود را سر صحنه فیلمبرداری یافت و متوجه شد که دیگر نمی تواند بدون بازیگری زندگی کند. از این جا راه او به مقام بت میلیونی آغاز شد.

مطالب مرتبط:

زندگی شخصی بنسو سورال

زندگی شخصی بنسو سورال
زندگی شخصی بنسو سورال

زندگی شخصی یک سلبریتی موفق بود، او با تاجر هاکان باش ازدواج کرده است. آشنایی آنها به ابتکار مردی صورت گرفت که برای بن هدیه ای برای ابراز تحسین خود فرستاد. این هنرمند عکسی از ارائه را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد و به توصیه خواهرش به منتخب آینده در نشریه اشاره کرد.

به زودی بش و سورال شروع به برقراری ارتباط کردند، اما تاجر مجبور شد سخت تلاش کند تا قلب زیبایی را به دست آورد. در سال 2018، آنها یک عروسی مجلل در هتل Four Seasons برگزار کردند. به گفته این بازیگر، همسرش فردی دوست داشتنی و قابل اعتماد است که در تمام تلاش ها از او حمایت می کند. این زوج هنوز قصد ندارند پدر و مادر شوند، زیرا بن برای شرکت در کمپین های تبلیغاتی باید خوش فرم بماند.

حرفه بنسو سورال

حرفه بنسو سورال
حرفه بنسو سورال

اولین بازی این بازیگر جوان ترکیه ای در سریال چهارراه بود که در آن نقش آیشه را بازی کرد. پس از آن، فیلم‌شناسی با پروژه‌هایی مانند "وجدان" و "شیب سر" پر شد، اما محبوبیت او تنها در سال 2015 به دست آمد، پس از اینکه بنسو در درام "دروغگوهای کوچک زیبا" نقش اصلی را به دست آورد.

مدت کوتاهی پس از پایان فیلمبرداری، این بازیگر به جمع بازیگران درام ترکیه ای دیگر به نام Inside پیوست. داستان درباره دو برادر است که در کودکی از هم جدا شده بودند، اما به دلایل مختلف تصمیم گرفتند در پلیس کار کنند. بنسو نقش دختری به نام ملک را بازی کرد که دختر یک رئیس جنایتکار است و عشق را در شخصیت یکی از برادران با بازی چاگاتای اولوسوی می یابد.

این سلبریتی مورد علاقه تماشاگران قرار گرفت و به یاد آوردند و از زمان خروج او از گروه بازیگران ناراضی بودند. برخی حتی باور نمی کردند که این تصمیم به دلیل ایده اولیه نویسندگان باشد. بنابراین شایعه ای ظاهر شد که دلیل خروج این هنرمند از پروژه درگیری با اولوس است ، اما سورال بعداً در مصاحبه ای این موضوع را رد کرد.

الان بنسو سورال

در سال 2020، این هنرمند به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی روبرو شد، او مجبور شد فیلمبرداری را ترک کند و در قرنطینه در خانه بماند. همچنین کار روی درام «مست عشق» که بنسو با شهاب حسینی، سلما ارگچ و هانده راشل در آن ایفای نقش کرده بود، به حالت تعلیق درآمد.

برای اینکه نگذارد خود از انزوا خسته شود، این بازیگر سرگرمی قدیمی خود را به یاد آورد و زمانی را به نقاشی اختصاص داد. او چندین نقاشی خلق کرد که دیوارهای خانه او و همسرش را تزیین کرد.

اکنون این سلبریتی به ساختن حرفه بازیگری ادامه می دهد و طرفداران را با پروژه های جدید خوشحال می کند. او صفحه ای در اینستاگرام دارد که در آن عکس ها و گزارش های خبری را منتشر می کند.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: علیرضا یوسفی