پنج شنبه, ۰۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۵۶

واکنش تند قلعه نویی با مجیدی

واکنش تند قلعه نویی با مجیدی
کنایه سرمربی استقلال آنقدر واضح بود که بعضی ها در انتظار واکنش امیر قلعه نویی بودند اما سرمربی گل گهر نیست ترجیح داد سکوت کند.

به گزارش تیتربرتر؛ با اتفاقات رخ داده قبل از بازی تیم های استقلال و گل گهر سیرجان و جلوگیری از حضور خارجی های استقلال در ترکیب، مشخص بود که عصبانی تر از فرهاد مجیدی در این مسابقه چهره ای دیگری سراغ نخواهیم داشت.

مجیدی در کنفرانس خبری پس از بازی هم این عصبانیت را بروز داد و گفت: ساعت نامه را ببینید که زمانی به ما ابلاغ کردند ۱۳:۲۹ دقیقه است. روز گذشته که دستیارم به من گفت چند بازیکن را به سیرجان خواهیم برد به او گفتم هر چه بازیکن داریم ببریم. این اتفاقی که افتاد برای من قابل پیش بینی بود و بالاخره می دانم با چه کسی بازی دارم!

کنایه سرمربی استقلال آنقدر واضح بود که بعضی ها در انتظار واکنش امیر قلعه نویی بودند اما سرمربی گل گهر که خودش دوران محرومیت را طی می کند و اثری از او روی نیمکت تیمش نیست ترجیح داد سکوت کند و بیش از این وارد حاشیه های فوتبال نشود.

ساعاتی پس از پایان بازی اما در شرایطی که خیلی ها از طراحی حمله قلعه نویی به مخالفان ناامید شده بودند ویدیویی کوتاه از وضعیت رختکن استقلال با این متن منتشر شد؛ «وضعیت تأسف‌بار رختکن تیم استقلال پس از پایان بازی با گل‌گهر سیرجان.» 

مجیدی به طور مستقیم از سوی قلعه نویی مورد خطاب قرار نگرفت اما وضعیت رختکن استقلال طبیعتا از سوی سرمربی و سرپرست تیم مدیریت می شود؛ در نتیجه طعنه سنگین مجیدی در سالن کنفرانس با انتشار یک ویدیو انتقادآمیز از سوی گل گهر، بی پاسخ نماند!