سه شنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۰

ماجرای سوتی بسیار بد زن مهدی قایدی در لایو!

ماجرای سوتی بسیار بد زن مهدی قایدی در لایو!
ستاره معصومی زن مهدی قایدی دوباره سوتی داد.

به گزارش تیتربرتر؛ مهدی قائدی بازیگر مطرح ایران است. مهدی قائدی در بوشهر به دنیا آمده و در استقلال بازی می کند. مهدی قائدی بازیکن مشهوری بین طرفداران استقلال است. مهدی قائدی ازدواج کرده و در ادامه بیشتر از مهدی قائدی بخوانید.

ماجرای سوتی ستاره معصومی زن مهدی قایدی

ماجرای سوتی ستاره معصومی زن مهدی قایدی
ماجرای سوتی ستاره معصومی زن مهدی قایدی

 

 بازیکن محبوب استقلال تهران مهدی قائدی با انتشار تصویری از خود و همسرش تولد وی را تبریک گفت و همین باعث شد که هواداران استقلال به مهدی قائدی پیام های تبریک بفرستند و به همین منظور مورد توجه رسانه های ورزشی قرار بگیرد. وقتی تصویر همسر مهدی قائدی در اینستاگرامش منتشر شد یکی از نکاتی که مورد توجه قرار گرفت اختلاف سنی آنها بود که به گفته برخی کانال های تلگرامی آنها با یکدیگر ۷ سال اختلاف سنی دارند و از اینکه با هم ازدواج کرده اند و سن و سال را مد نظر قرار نداده اند مورد تحسین کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفتند.

این بازیکن محبوب استقلال که در روز های اخیر با گلزنی های پی در پی خود به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان آبی پوش به شمار می آید حالا که ازدواج کرده است بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

مهدی قائدی متولد متولد ۱۴ آذر ماه سال ۱۳۷۷ شمسی در شهر بوشهر می باشد. او یک خواهر بزرگ تر از خود و همچنین یک برادر کوچک تر از خود دارد! قائدی فوتبال را از دوره ی دبستان و در تیم های محلی شهر خود آغاز کرد! مهدی از سال ۱۳۸۷ شمسی و وقتی تنها ۱۰ سال، سن داشت از تیم پایه باشگاه فوتبال ایران جوان شهر بوشهر آغاز کرد؛ او توانست به خوبی هر چه تمام در این تیم بدرخشد. او سرانجام در فصل ورزشی سال ۱۳۹۵ شمسی و ۱۳۹۶ شمسی یعنی در ۱۸ سالگی، وارد تیم بزرگسال این تیم شد!

 عشق به فوتبال خیلی زود باعث شد بیخیال تحصیل شود حالا با ۱۶۶ سانتی متر قد وینگر و مهاجم از او بعنوان نیمار فوتبال ایران نام برده می شود که می درخشد.

این بازیکن پر حاشیه و جنجالی که چند سال پیش با تصادف رانندگی تا مرز مرگ و زندگی قدم برداشت حالا در روزهای بسیار خوب خود به سر میبرد .

سوتی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن استقلال و لو رفته چهره بدون آرایش او در لایو.

پریدن فیلتر زیبایی از روی صورت اتفاقی شایع است که برای شاخ های اینستاگرامی رخ می دهد و اینبار گریبانگیر ستاره معصومی همسر مهدی قائدی شده است.

مهدی قائدی بازیکن بوشهری استقلال در روز های گذشته به تفریح و گردش با همبازیانش و خانواده اش پرداخت .

او با دوستان به باغ رفته بود . همسر مهدی قائدی چندین عکس و فیلم از این گردش منتشر کرد . مهدی قائدی نیز به همراه داریوش شجاعیان چند عکس در اینستاگرام منتشر کرد . اما نکته عجیب و جالب از این پیک نیک این بود که همسر مهدی قائدی یک لایو اینستاگرامی در ماشین گذاشت . این لایو که بازدیدکنندگان زیادی داشت یک جنجال جدید برای مهدی قائدی و همسرش به وجود اورد .

در وسط این لایو اینستاگرامی فیلتر صورت ستاره معصومی برداشته شد که واکنش تند کاربران را به همراه داشت . در ادامه عکس جنجالی ستاره معصومی همسر بازیکن استقلال با فیلتر و بدون فیلتر مشاهده می کنید .

زندگی مهدی قایدی و همسرش در خارج

زندگی مهدی قایدی و همسرش در خارج
زندگی مهدی قایدی و همسرش در خارج

 

آن ها اکنون در خارج از کشور هستند اما جنجال هایی که در داخل کشور بر پا می کنند قابل شمارش نیست. اخیرا عکسی از همسر مهدی قائدی در فضای مجازی پخش شده که توسط یکی از مردم و بدون اطلاع آن ها گرفته شده است. در این عکس همسر مهدی قائدی با پوششی غیر متعارف و بدون شلوار ظاهر شده است. مخاطبانشان با دیدن این عکس ها واکنش های تندی نسبت آنان نشان دادند. برخی از کاربران آن ها را کم سن و سال شمردند و کارهایشان را با عنوان نداشتن بلوغ فکری و اجتماعی توجیح کردند اما در این میان ، جامعه باید به آن باور برسد که افراد مطرح و سلبریتی جزو الگوهای جامعه هستند و تمام رفتار و پوشش آن ها میان دوربین های مردم و مخاطبانشان قرار دارد.

سوال اصلی این است، که " چرا سلبریتی هایمان با خروج از ایران به ابتذال اخلاقی می رسند و کارهای نامتعارفی انجام می دهند؟"   و عجیب ترین نکته این است که این سلبریتی ها اکثرا جوان و کم و سن و سال  هستند.

می توان گفت برخی از آن ها  ظرفیت دیده شدن و مطرح شدن را در جامعه ندارند اما بعد از گذشت چندی که از مرکز توجه جامعه خارج شدند ، دست به هر کاری می زنند تا نامشان بیشتر از پیش سر زبان باشد، تا بتوانند در جامعه مطرح شوند. اما به چه قیمتی؟! این ابتذال های اخلاقی میان هنرمندان و ورزشکاران از چه چیزی نشأت می گیرد؟در پاسخ به این سوالات کلیشه ای باید به سبک زندگی و نوع تربیت آن ها نگریست.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قایدی

ستاره معصومی ، همسر مهدی قائدی فیلمی را همراه همسر احمد نوراللهی در فضای مجازی منتشر کردو این در حالی بود که هر دو حجاب نامناسبی داشتند و در حال تماشای فوتبال بودند. این فیلم جنجالی مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و حاشیه های بسیاری را برای آن ها ساخت.

مخالفان همسر مهدی قائدی

یکی از اختلافت اصلی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با مردم دخالت های او در امور فوتبالی مهدی قائدی به عنوان یک بازیکن کلیدی در تیم استقلال و تیم ملی است که مهم ترین آن مهاجرت مهدی به امارات بود. 

افشاگری دیرهنگام مسئولان استقلال درباره دلیل رفتن مهدی به خارج از کشور سوژه رسانه ها شد : مسئولان استقلال می گویند ستاره معصومی نقش بسیار مهمی در رفتن مهدی قائدی از ایران داشته است. قایدی برخلاف آنچه که گفته می شد در استقلال می ماند و بعد از دیدار با الهلال ترانسفر می شود، اما زودتر از موعد راهی تیم الاهلی امارات شد تا اعتراض هواداران باشگاه نسبت به مدیریت باشگاه را در پی داشته باشد. با این حال، شب گذشته ناصر فریادشیران، معاون باشگاه استقلال درباره داستان مهدی قایدی در تلویزیون صحبت کرد و البته اشاره ای هم به نقش همسر او در این ماجرا کرد.

«انتقال مهدی قایدی اتفاق بسیار خوبی بود و گران ترین انتقال یک بازیکن ایرانی به خارج از کشور بود. او و همسرش دوست نداشتند که در ایران بمانند و باشگاه تصمیم گرفت در شرایط خیلی خوب او را انتقال بدهد.»

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی