دوشنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۱۴

جذاب ترین موتورسیکلت های بازار در سال 2021

جذاب ترین موتورسیکلت های بازار در سال 2021
با طرح هایی از این دست در حال حاضر در بازار، آینده موتورسیکلت های برقی امیدوارکننده به نظر می رسد.

تیتربرتر: در حالی که موتورسیکلت ها همیشه به خاطر صداهای بلند و غرش موتورهای احتراق داخلی معروف بوده اند، موتورسیکلت های برقی رویکردی کاملا متفاوت دارند و سواری های سریع و بی صدا را ارائه می دهند. مدتی طول می کشد تا علاقه مندان به این رویکرد عادت کنند، و موتورسیکلت های برقی برای جبران عامل هیجان انگیز شنوایی و احساس یک موتور در حال جوش بین پاهای شما، باید بسیار بیشتر از عملکرد را ارائه دهند. خوشبختانه، برخی از جدیدترین موتورسیکلت‌های برقی موجود در بازار ممکن است راهی برای جلب نظر جمعیت داشته باشند و برخی از جالب‌ترین و آینده‌نگرترین طرح‌هایی را که تاکنون دیده‌ایم ارائه می‌دهند.

با طراحی‌هایی مانند این، آینده دنیای موتورسیکلت‌ها چندان تاریک به نظر نمی‌رسد، و ما هیجان‌زده هستیم که ببینیم بزرگترین بازیگران بازار موتورسیکلت چه چیزی را برای موتورسیکلت‌های آینده خود در نظر می‌گیرند، اگر اولین‌ها از قبل به این زیبایی به نظر می‌رسند. .

اما در حال حاضر، اجازه دهید بر روی 10 مورد از آنها تمرکز کنیم که اکثر آنها موتورسیکلت های برقی با ظاهری زیبا در بازار هستند، زیرا در اینجا چیزی برای همه وجود دارد.

10- هارلی دیویدسون لایو وایر

هارلی دیویدسون لایو وایر
هارلی دیویدسون لایو وایر

وقتی نوبت به دنیای موتورسیکلت ها می رسد، هارلی دیویدسون برندی است که بر همه آن حکومت می کند. شرکت موتورسیکلت سازی آمریکایی که اکنون بیش از یک قرن است که وجود دارد، اولین برداشت خود را از موتورسیکلت های برقی در سال 2019 منتشر کرده بود و حدس بزنید چیست؟ نتوانست ما را تحت تأثیر قرار دهد. این موتورسیکلت برقی که LiveWire نام دارد، طراحی بسیار خیره کننده و کلاسیک دارد. با مشاهده عمیق، LiveWire کاملاً شبیه یک Buell است که با یک هارلی استریت راد مدرن ترکیب شده است و ظاهری جسورانه و حضور قدرتمند در جاده را ارائه می دهد.

قاب آن از جنس چدن است و در دو طرف آن روی چرخ‌های 17 اینچی کار می‌کند. پیشرانه هارلی دیویدسون LiveWire یک موتور قدرتمند 105 اسب بخاری با توان تولید 78 کیلووات را ارائه می دهد که گشتاور خروجی 86 پوند فوت را تولید می کند. این موتورسیکلت می تواند تنها در 3 ثانیه از 0 تا 60 شتاب بگیرد و یک باتری 15.5 کیلووات ساعتی را حمل می کند که به آن اجازه می دهد با یک بار شارژ 146 مایل را طی کند.

9- صفر SR/F

Zero SR/F
Zero SR/F

Zero SR/F یکی از زیباترین موتورسیکلت های برقی موجود است. برند مستقر در کالیفرنیا Zero بر اساس ساختار "موتورسیکلت های برهنه" SR/F را با طراحی بدنه تهاجمی که سبک وزن و رانندگی آسان به نظر می رسد توسعه داد. SR/F ترکیب خوبی از طراحی بدنه کلاسیک برهنه است که می تواند در عرض چند ثانیه علاقه مندان را مجذوب خود کند و با فناوری پیشرفته ای که در دستگاه تعبیه شده است به خوبی پیش می رود.

این موتورسیکلت با موتور ZF75-10 خود شرکت کار می کند که 110 اسب بخار قدرت و 140 پوند فوت گشتاور تولید می کند. Zero ادعا می کند که این موتورسیکلت بسیار سریع است و به خوبی با رقبای خود رقابت می کند، شتاب 0-60 مایل در ساعت تنها در 3.5 ثانیه در حالی که می تواند به حداکثر سرعت 124 مایل در ساعت برسد. این موتور تهاجمی بیشتر به باتری لیتیوم یونی ZF 14.4 کیلووات ساعتی متصل است که به موتورسیکلت برقی اجازه می دهد تا 169 مایل را در شهر طی کند. Zero SR/F در دو ترکیب رنگ یکی قرمز و مشکی و دیگری خاکستری و مشکی ارائه می شود.

8- وکتور قوس

وکتور قوس
وکتور قوس

Arc Vector احتمالاً شیک ترین و با ظاهری عالی ترین موتورسیکلت برقی موجود در بازار است. این موتورسیکلت با پیروی از شبح یک مسابقه کافه‌ای، زبان طراحی بسیار آینده‌نگر دارد و ظاهری بسیار پیشرفته ارائه می‌دهد، چیزی شبیه به بتمن برای چرخش‌های معمولی. جدا از طراحی، وکتور یک ماشین عملکرد بسیار با کیفیت است و اعداد برای موتورسیکلت صحبت می کنند. 0-60 مایل در ساعت فقط در کمتر از 3 ثانیه در حالی که حداکثر سرعت 125 مایل در ساعت است.

این موتورسیکلت نه تنها ظاهری پیشرفته دارد، بلکه از فناوری پیشرفته ای نیز برخوردار است که آن را به ماشینی از آینده تبدیل می کند. هیچ کلاچ و دنده ای در سیستم انتقال وجود ندارد که در واقع تجربه سواری یکپارچه ای را ارائه می دهد. با این وجود، حالت‌های قدرت متغیری وجود دارد که سوارکار می‌تواند در هر موقعیتی یکی از آنها را برای سوار شدن انتخاب کند و این دستگاه را واقعاً منحصر به فرد می‌کند.

7- لایتنینگ LS-218

لایتنینگ LS-218
لایتنینگ LS-218

صحبت در مورد سوپر موتورسیکلت های برقی که می توانند در عرض چند ثانیه در جاده ناپدید شوند دیگر خیالی نیست. با سریعترین موتورسیکلت در این لیست آشنا شوید: لایتنینگ LS-218. لایتنینگ LS-218 مجهز به یک موتور الکتریکی بسیار درجه یک، سریعترین موتورسیکلت برقی تولیدی است. چیزی که شبیه یک سوپربایک با طراحی مدرن و ظاهری تیز به نظر می رسد بر روی یک قاب سبک ساخته شده است که چابکی آن را افزایش می دهد و تجربه سواری را با موتورسیکلت های اسپورت مدرن ارائه می دهد (نه اگزوز).

بدنه روی چرخ‌های 17 اینچی در جلو و عقب قرار می‌گیرد و دارای چراغ‌های جلویی تهاجمی است که طراحی کلی دستگاه را ارتقا می‌دهد.

موتورسیکلت مجهز به یک موتور الکتریکی 200 اسب بخاری است که گشتاور خروجی 168 پوند فوت تولید می کند و می تواند تنها در 2.2 ثانیه از 0 تا 60 برسد! در حالی که حداکثر سرعت موتورسیکلت 218 مایل در ساعت است. با بسته باتری استاندارد، Lighting LS-218 می تواند با یک بار شارژ مسافت 100 مایلی را پوشش دهد.

6- Brutus V9

Brutus V9
Brutus V9

اگرچه موتورسیکلت های برقی به نظر یک چیز مدرن هستند و بیشتر طرح های آینده نگر را ارائه می دهند، شرکت هایی مانند Brutus چیزی برای مدرسه قدیمی در کارنامه خود دارند. اگر شما فردی هستید که عاشق موتورسیکلت های باگر سبک رترو هستید، Brutus V9 برای شما مناسب است. V9 با الهام از سواری های سنتی که در فرهنگ موتورسیکلت سواری در قرن بیستم ارائه می شد، همه چیزهایی است که یک موتورسیکلت کلاسیک هارلی دیویدسون یا هندی ارائه می دهد، به جز پیشرانه ای که کاملاً الکتریکی است.

اگرچه طراحی موتورسیکلت دارای عناصری است که ظاهر یک رزمناو سنتی ICE از جمله لوله های اگزوز مانند را تحریک می کند. با فاصله بین دو محور بلند 65 اینچی، این باگر سبک رترو مجهز به یک موتور الکتریکی قدرتمند AC35 با قدرت تولید 125 اسب بخار است که می تواند 94 پوند فوت گشتاور تولید کند و می تواند به حداکثر سرعت 115 مایل در ساعت برسد. Brutus V9 یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند سواری کاملاً سبز و در عین حال لذت بردن از طعم کلاسیک را امتحان کنند.

مطالب مرتبط:

5- بروتوس 2

بروتوس 2
بروتوس 2

موضوعی که Brutus 2 پیرامون آن ساخته شده است دقیقاً مخالف Brutus V9 است که قبلاً دیدیم. در حالی که V9 ظاهری یکپارچهسازی با سیستمعامل کلاسیک را ارائه می کرد، Brutus 2 با ظاهری مدرن از موتورسیکلت خیابانی عرضه می شود. بر اساس مسابقات کافه‌ای، موتورسیکلت در ترکیب رنگ مشکی و برنزی کاملاً زیبا به نظر می‌رسد و طراحی تک صندلی آن را برای چشم‌ها جذاب‌تر می‌کند.

در مورد مشخصات و ارقام خروجی صحبت می کنیم، این شرکت از جزئیات خجالتی است، به جز این واقعیت که از یک موتور 6.7 اینچی DC متصل به یک بسته باتری 10 کیلووات ساعتی استفاده می کند. اگرچه، می توان با ثبت نام در وب سایت برند، تمام جزئیات مورد نیاز را دریافت کرد.

4- آلتا موتورز Redshift SM

آلتا موتورز Redshift SM
آلتا موتورز Redshift SM

Redshift SM از Alta Motors ثابت می کند که موتورسیکلت های برقی اکنون در انواع طرح ها، حتی موتورسیکلت های MX در دسترس هستند. این موتورسیکلت کاملاً از طراحی یک موتورسیکلت MX با ریشه های خارج از جاده کاملاً مشهود اما به شکل قانونی خیابانی پیروی می کند. این یک موتورسیکلت اسپرت ماجراجویی با ظاهری زیبا است که نتیجه مهندسی هوشمندانه و تولید با کیفیت است. این دستگاه چابک روی چرخ‌های 17 اینچی Warp 9 با لاستیک‌های Pirelli Rosso II قرار دارد.

SM در نام مخفف SuperMoto است و دستگاه نیز نسبت به این نام کاملاً نشان داده شده است. موتور 14000 دور در دقیقه با کیفیت بالا 42 اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور خروجی 38 پوند فوت تولید می کند. این موتور به یک باتری 5.8 کیلووات ساعتی متصل شده است که برد 60 مایل را در حین رفت و آمد با سرعت معمولی، 40 مایل در هنگام سواری سریع و 20 مایل را در هنگام مسابقه در پیست ها فراهم می کند. Redshift SM می تواند به سرعت 80 مایل در ساعت حرکت کند.

3- Energica Eva Ribelle

Energica Eva Ribelle
Energica Eva Ribelle

Energica Eva Ribelle یکی از شیک ترین موتورسیکلت های برقی موجود در بازار است. این موتورسیکلت نتیجه طراحی پویا و ماشین آلات با عملکرد بالا است که با هم ترکیب شده اند. Energica Eva Ribelle با رنگ‌های جسورانه و شکلی جذاب، یک موتور الکتریکی 145 اسب‌بخار را حمل می‌کند که گشتاوری معادل 159 پوند بر فوت تولید می‌کند و می‌تواند به حداکثر سرعت 124 مایل در ساعت برسد.

در حالت صاف، موتورسیکلت می تواند از 0-60 فقط در 2.3 ثانیه برسد! به موتور الکتریکی یک باتری لیتیوم یونی 21.5 کیلووات ساعتی متصل است که می تواند مسافت 249 مایلی را با یک بار شارژ پوشش دهد.

2- دیمون هایپر اسپورت

دیمون هایپر اسپورت
دیمون هایپر اسپورت

دیمون هایپر اسپورت یک موتورسیکلت اسپرت تمام عیار با ظاهری جذاب و طراحی آینده نگر است. چیزی که موتورسیکلت برقی را منحصر به فرد می کند، میزان فناوری و مهندسی است که در ساخت این ماشین با ظاهر زیبا انجام شده است. برای شروع، دیمون هایپر اسپورت دارای قدرت قابل توجه 200 اسب بخار است و می تواند به حداکثر سرعت 200 مایل در ساعت برسد.

شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت در این موتورسیکلت الکتریکی کمتر از 3 ثانیه طول می کشد. بسته باتری 21.5 کیلووات ساعتی به دستگاه قدرتمند اجازه می دهد تا 200 مایل را در محدوده شهر طی کند. آنچه در مرحله بعدی قرار می گیرد، ویژگی های ایمنی پیشرفته در هواپیما است که شامل مجموعه ای از دوربین ها، سنسورها و نظارت بر هوش مصنوعی است.

1- تارفورم

تارفورم
تارفورم

با منحصر به فرد ترین طراحی در دنیای موتورسیکلت های برقی، تارفرم اغلب به عنوان "موتورسیکلت فردا" در نظر گرفته می شود. کل ساختار موتورسیکلت چیزی است که اغلب نمی‌بینید و مقاومت در برابر دیدن این اثر هنری زیبا دشوار است. دوستداران فناوری مطمئناً مجذوب این واقعیت می شوند که اکثر قطعات این موتورسیکلت برقی پرینت سه بعدی شده اند.

موتور الکتریکی مغناطیس دائمی 41 کیلوواتی با هوا خنک کننده مشابه با یک بسته باتری 10 کیلووات ساعتی. تارفورم می تواند تنها در 3.8 ثانیه به شتاب 60 مایل در ساعت برسد، در حالی که بسته باتری برای ارائه مسافت 120 مایلی با یک بار شارژ کافی است. این موتورسیکلت می تواند به حداکثر سرعت 95 مایل در ساعت برسد.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: حمیرا فغانی