شنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۳۰

روند صعودی اتریوم ادامه دار است؟/ 29 آبان 1400

روند صعودی اتریوم ادامه دار است؟/ 29 آبان 1400
اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد رشد کرده و حالا دوباره در محدوده ۴۳۰۰ دلار معامله می‌شود. اما آینده اتریوم چگونه است و آیا این رمز ارز همچنان رشد می‌کند؟

به گزارش تیتربرتر؛ به نظر می‌رسد عرضه در بازار رمزارزها کمی کاهش یافته و بیت‌کوین به محدوده ۵۸ هزار دلار رسیده و اتریوم در قیمت ۴۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

این در حالی است که اتریوم در ۱۹ نوامبر یعنی در روز جمعه به زیر ۴۰۰۰ دلار ریزش کرده بود. برخی از داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که احتمالا اتریوم به زودی یک حرکت صعودی در پیش دارد.

داده‌های زنجیره‌ای

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌های اتریوم در هفته گذشته خرید زیادی کردند و با توجه به اصلاح ۸۰ درصدی کارمزد GAS در اتریوم احتمالا تقاضا برای این ارز افزایش پیدا می‌کند.

یک پلتفرم تحلیل داده در رابطه با کاهش هرینه اتریوم نوشت: اتریوم دوباره به بالای ۴۳۰۰ دلار بازگشت اما این بار کارمزد این ارز ۱۱/۴۶ دلار است. پنج روز پیش کارمزد اتریوم حدود ۵۵/۶۵ دلار بود.

کاهش کارمزد اتریوم می‌تواند سیگنالی برای شروع رالی صعودی اتریوم باشد.

از طرفی داده‌ها نشان می‌دهد عرضه اتریوم بعد از هاردفورک لندن به شدت کاهش پیدا کرده است و توکن‌های سوزانده شده این ارز در آستانه یک میلیون عدد شدن است.

توکن‌سوزی در ارز دیجیتال اتریوم بعد از هاردفورک لندن افزایش چشم‌گیری داشت. با توجه به میانگین توکن‌سوزی ۱۵ تا ۱۶ اتریوم در روز انتظار می‌رود به زودی تعداد اتریوم‌های سوخته شده به یک میلیون عدد می‌رسد.

اتریوم امروز در محدود ۴۳۰۰ دلار معامله می‌شود و کارشناسان عقیده دارند احتمالا اتریوم روند صعودی خود را ادامه می‌دهد.

سایمون ددیک، تحلیلگر بازار در توئیتر خود نوشت: اگر اتریوم تا پایان هفته بالای ۳۹۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار باقی بماند روند صعودی خود را حفظ کرده است.

تکنیکال

در نمودار چهار ساعته اتریوم اندیکاتور مکدی روی محدوده قیمتی ۴۱۰۰ دلار سیگنال خرید صادر کرده است.

شاخص مقاومت نسبی در محدوده عدد ۵۲ نوسان دارد و هنوز سیگنالی برای بازار ندارد.

کندل‌های اتریوم بالای میانه کانال بولینگرباند فعالیت می‌کنند و به نظر می‌رسد تقاضا در اتریوم از عرضه بیشتر است.

MFI  در محدوده ۴۷ قرار دارد اما رویکردی نزولی به خود گرفته است.