سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۰۰

ماجرای قتل پدر و مادر بوشهری توسط فرزند 38 ساله شان+ فیلم

ماجرای قتل پدر و مادر بوشهری توسط فرزند 38 ساله شان+ فیلم
 فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مرد ۳۸ ساله در یکی از محلات بوشهر پدر و مادر خود را به قتل رساند.

به گزارش تیتربرتر؛ قتل در بوشهر خبر هولناکی بود. قتل در بوشهر ساکنان آن منطقه را به ترس انداخت. قاتل پدر و مادرش را با ضربات چاقو به قتل رساند و پرونده قتل در بوشهر را رقم زد. قتل در بوشهر در دستور بررسی است و قاتل جوان در قتل در بوشهر با بی رحمی کامل اجساد را رها کرده بود.

سردار حیدر سوسنی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۲ امروز در پی وقوع دو فقره قتل عمد در یکی از محلات شهر بوشهر، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهر بوشهر و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند که با جسد غرق در خون یک مرد و زن رو به رو شدند.

 وی افزود: با حضور در صحنه جرم مشاهده شد یک مرد و یک زن بوسیله چاقو به قتل رسیده و جسد خون آلود آنان در کوچه رها شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس بوشهر کمتر از دو ساعت از وقوع قتل با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی قاتل ۳۸ ساله را شناسایی و دستگیر و با هماهنگی قضائی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به دستگیری عامل قتل تصریح کرد: قاتل پس از روبرو شدن با مستندات موجود، در نهایت پرده از این جنایت هولناک برداشت و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سردار سوسنی گفت: قاتل فرزند مقتولان بوده و به علت اعتیاد به هروئین و اختلاف خانوادگی با پدر و مادر خود درگیر شده و پس از مقاومت آنها به این جنایت هولناک دست زد است.