دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۳۷

یوسف تیموری مجری مسابقه همزاد من کیست؟

یوسف تیموری مجری مسابقه همزاد من کیست؟
یوسف تیموری مجری مسابقه همزاد من شد.

به گزارش تیتربرتر؛ مسابقه «همزاد من» با اتمام مرحله پیش تولید ظرف روزهای آتی مقابل دوربین خواهد رفت.

جزئیات انتخاب یوسف تیموری به عنوان مجری همزاد من

جزئیات انتخاب یوسف تیموری به عنوان مجری همزاد من
جزئیات انتخاب یوسف تیموری به عنوان مجری همزاد من

 

«همزاد من» عنوان مسابقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی مسعود حقی و تهیه‌کنندگی محسن اسدالهی است که از اواسط تابستان امسال پس از اخذ مجوز از ساترا وارد مرحله پیش تولید شده و با اتمام ساخت دکور و انتخاب کامل عوامل بزودی وارد فاز تولید می‌شود.

یوسف تیموری بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون اجرای این مسابقه را بر عهده گرفته است. این اولین تجربه اجرای تیموری پس از سال‌ها حضور در عرصه بازیگری محسوب می‌شود.

«همزاد من» با آیتم‌های مختلف و مفرح رقابتی میان دو گروه چهره‌های مطرح هنری، ورزشی و سیاسی به همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌شان و برخی اینفلوئنسرها است. هر دو گروه در نهایت برای جایزه ۱۲۰ میلیون تومانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

فصل اول این مسابقه ۲۵ قسمت دارد و پخش آن نیز به احتمال فراوان از اواخر آذر ماه از یکی از پلتفرم‌های داخلی آغاز خواهد شد.

دیگر عوامل پشت دوربین «همزاد من» عبارت هستند از: کارگردان تلویزیونی: مهدی موذنیان، تدوین: رضا رسولی، مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، تصویربرداران: روزبه عباسی، اشکان انگوتی‌کلهری، مهدی نفری‌آزاد، محسن زارعی، رضا سامری، محسن هادوی، سعید امیرآبادی، مصطفی حجی‌زاده، میلاد قناتی، پوریا جدی، کرین: رضا شایسته‌راد، امیر آزادی‌خواه، فرید باجلان، کیبل کم: سعید بروغنی، امیر معطی، شهاب اختر، صدابردار: امید اسلامی، نورپرداز و طراح: امیر محمدی، طراح دکور: سروش گل‌محمدی، اجرای دکور: مهدی سبزنژاد، مدیر تولید: مهدی مجلل، طراح گریم: مهیاد میمی، مجریان گریم: محمدامین بابائی، نارینا عبدالحسینی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امین رنجبر، دستیار کارگردان: فرشاد فرجی، منشی صحنه: پریسا تاج‌الدین، عکاس: آرش شاه‌محمدی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، آهنگساز و تنظیم‌کننده: فرشاد رستمی، صدابردار گروه موسیقی: نیما اکبریان، نوازنده کیبورد: رسول پورنیاکان، نوازنده گیتار: شهرام خدادادیان، نوازنده گیتار بیس: معین قمری، خواننده: کیا آزادی، سعید پیری، نوازنده درامز: عرفان امامی، نوازنده پرکاشن: احسان محسنی، نوازنده ساکسیفون: احد مسگری، دستیار تهیه: حمیدرضا گلزارپور، جانشین تولید: شرفخان همتی، دستیاران تصویر: علیرضا قناتی، علیرضا کریمی، دستیار صدا: حمیدرضا صالحی، پشتیبانی فنی صدا: علیرضا حسین پور،دستیار صحنه: روشنک عربی، محمد همایون‌فر، دستیاران نور: محمد جلالوند، رویا محمدی، متین حسینی‌زاده، گروه لباس: مبینا بیرامی، الهه لطفی، فاطمه سیداحمدیان، شاعر تیتراژ: سمیرا رضایی‌جم، کارگردان و تدوین فیلم پشت صحنه: شهیار کبیری، فیلمبردار پشت صحنه: یاسمین احمدی، مدیر صحنه: مهران بستانی، گرافیست: امیرحسین اسداله، انیماتور: حسین صفا، هماهنگی تماشاچیان: سمیرا بهرامی، علی طاولی، امور مالی و حسابداری: مژگان فضلعلی‌سرکانی، مدیر تدارکات: محسن ظفری، دستیاران تدارکات: مهدی اویسی‌راد، علی قاهری، بهزاد پارسه، علیرضا محمودی، حمل و نقل: مهدی نوروزی، مجید خلیلی، اصغر امیری، کاوه محمدی، غدیر زمانی، حسن فلاح، افشار محمدی، مهدی مرادی، مسعود خوشبخت، عبدالله صمدی، اسلام مدنی، پشتیبانی فنی: احد محبی، سرپرست واحد سیار: حسن رمضانی، گروه فنی واحد سیار: علی بابامرادی، امیرحسین منصوری، پشتیبانی فنی: مجید دیانه، حسن رمضانی.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی یوسف تیموری

یوسف تیموری متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر است.

تحصیلات یوسف تیموری

یوسف تیموری دیپلمه رشته ریاضی فیزیک است، دوره ساختن فیلم های انیمشین را در شرکت کلک خیالدر سال ۷۳ گذرانده است، به ژانر اجتماعی در سینما علاقمند است، ، دو خواهر و یک برادر دارد.

ازدواج یوسف تیموری

یوسف تیموری با یک دختر تایلندی ازدواج کرده که نام فامیلیش رو بنام خودش تغییر داده، همسرش راپان تیموری نام دارد، این زوج صاحب یک پسر بنام آرمین هستند.

شروع فعالیت بازیگری یوسف تیموری

یوسف تیموری آن روزها که سر کلاس استاد سمندریان می نشست، گمان نمی کرد که به شهرت و محبوبیت اینچنینی دست پیدا کند، شب و روزش شده بود بازی و بازیگری، فوق دیپلمش را از هنرستان صدا و سیما اخذ کرد و تصمیم گرفت بازیگر بودن را تجربه کند، نصرالله رادش او را به محمد رحمانیان معرفی کرد.

هوای تازه کلید خورد و یوسف تیموری اولین حضورش را در مقابل دوربین تجربه کرد با سیب خنده، چهره اش در ذهن ها ثبت شد، بعد از مدتی کوتاه عوام مردم او را با نام فولاد زیر آسمان شهر می شناختند.

در دوره‌ای نواختن گیتار را آموختم و همین‌ طور در یک زمان خانه‌ای تهیه کردم که در آن خانه تمام کارهای چوبی اش را از صفر تا صد خودم انجام دادم که شامل طراحی و ساخت بود؛ از کمد و میز گرفته تا سایر وسایل، همچنین در دوره‌ای هم می‌ خواهم کارسفال انجام دهم چون به نظرم یک هنرمند باید نسبت به سایر هنرها توانا یا حداقل آگاه باشد.

مصاحبه با یوسف تیموری

شغل دوم یوسف تیموری

بله، در کار صادرات و واردات لوسترهای مدرن هستم. زمانی که درگیر بازیگری نباشم در فروشگاه اسکار لوستر مشغول واردات و صادرات لوستر هستم.

ورزش مورد علاقه یوسف تیموری

ورزش‌های مختلف را از قدیم انجام می‌دادم مثل شنا، اسکی و … اما ورزش اصلی‌ ام همان‌ طور که گفتم بوکس بود که یک مدت به صورت پیوسته نشد انجام دهم، اما دوباره مشغولش هستم و روزانه تمرین می‌ کنم همان‌ طور که می‌ دانید بوکس کمک می‌ کند در بازیگری هم ریتم بدن درست باشد.

علت ازدواج یوسف تیموری با یک دختر تایلندی

 برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند. در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند!

کشور تایلند کشور خیلی متمدنی است.می گویید چرا، خب چون انجا فقط ازدواج تک همسری است و همسر یوسف وقتی از او شنیده است که در ایران می توان چند همسر داشت ماتش برده است چون در فرهنگ شان چنین چیزی نیست.

همسر یوسف تیموری اولین باری که او را دیده تصور کرده که این جوان از اهالی ترکیه یا کشورهای عربی غیر خلیجی باشد. وقتی یوسف تیموری به او گفته یک بازیگر مشهور است باورش نمی شده است.

اول ها فکر میکرد که یوسف تیموری برای اینکه جلوی او در بیاید به دوستانش یواشکی می گفته که بیایند و جلوی او ازش امضا بگیرند. اما حالا می داند که این کمدین را همه می شناسند.

نگاهش به ایران هم عوض شده است. اوایل فکر نمی کرد ایران کشور پیشرفته ای باشه و تصور می کرد یک سرزمین قدیمی هست! اما حالا می داند که ایران پیشرفت کرده و با کشورهای دیگر هم روابط خوبی داره.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی