چهارشنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۳۹

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا امروز ۵ آبان ۱۴۰۰+ لینک اسامی برندگان

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا امروز ۵ آبان ۱۴۰۰+ لینک اسامی برندگان
نتایج قرعه کشی سایپا در آبان ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش تیتربرتر؛ قرعه کشی امروز چهارشنبه 5 آبان و پس از پایان مهلت ثبت نام سایپا با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. در این دوره از فروش فوق العاده سایپا کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی،پادرا پلاس ، ساینا اس، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ به متقاضیان عرضه می شود.

طرح فروش فوق‌ العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا  به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)  از دوشنبه ۳ آبان آغاز شد. متقاضیان با مراجعه به سایت سایپا اقدام به ثبت نام خودرو های عرضه شده در این مرحله از فروش فوری سایپا کردند. موعد تحویل 5 محصول عرضه شده سایپا در طرح فروش فوری ویزه میلاد رسول اکرم (ص) سه ماهه است.

جزییات ثبت نام فروش فوری سایپا آبان 1400

جزییات ثبت نام فروش فوری سایپا آبان 1400
جزییات ثبت نام فروش فوری سایپا آبان 1400

 

 به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) طرح فروش فوق‌ العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا از امروز دوشنبه ۳ آبان اجرا خواهد شد. متقاضیان با مراجعه به سایت سایپا می توانند اقدام به ثبت نام خودرو های عرضه شده در این مرحله از فروش فوری سایپا نمایند.

متقاضیان می توانند از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ به مدت ۲ روز اقدام به ثبت نام کنند.

زمان قرعه کشی فروش فوری سایپا آبان 1400

پس از پایان مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا، قرعه کشی فروش فوری سایپا در آبان 1400برگزار می شود.

نتایج قرعه کشی سایپا در 5 آبان

نتایج قرعه کشی سایپا را در اینجا ببینید.

براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا میرساند، شرایط فروش فوق العاده آبان‌ماه  1400 گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام میگردد:

محصولات عرضه شده فروش فوری سایپا 3 آبان 1400

محصولات کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، ساینا اس، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ در این مرحله عرضه می شوند.

قیمت خودرو های سایپا در فروش فوری 3 آبان 1400

سایپا در فروش فوری جدید خود در آبان 1400 و ویژه میلاد رسول اکرم (ص) 5 محصول با قیمت هایی که در جدول زیر مشاهده می کنید عرضه می کند.

  •  نوع خودرو     قیمت خودرو
  • کوییک با گیربکس معمولی    ۱۴۱۰۶۲۰۰۰
  • کوییک R با گیربکس معمولی    ۱۴۹۴۱۶۰۰۰
  • ساینا اس    ۱۴۲۵۳۷۰۰۰
  • تیبا ۲    ۱۰۶۵۱۹۰۰۰
  • سایپا ۱۵۱    ۱۲۵۰۰۰۰۰۰

رنگ خودروهای عرضه شده سایپا در فروش فوری آبان 1400

سایپا 5 خودرو در رنگ های متنوع زیر را در طرح فروش فوری آبان 1400 عرضه می کند. 

زمان تحویل سایپا ویژه میلاد رسول اکرم

موعد تحویل 5 محصول عرضه شده سایپا در طرح فروش فوری ویزه میلاد رسول اکرم (ص) سه ماهه می باشد. 

سایت ثبت نام فروش فوری سایپا ویژه میلاد رسول اکرم در آبان 1400

ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)

  • ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
  • ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
  • دریافت کد رهگیری
  • مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

شرایط فروش سایپا

گروه خودروسازی سایپا شرایط طرح جدید فروش فوری محصولات خود را اعلام کرد.

گروه سایپا محصولات خود را با توجه به نیاز بازار در شرایط خاص و با روشهای فروش متفاوت عرضه می نماید. مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگیها و یا از طریق وب سایت به خرید محصولات مورد نظر بپردازند. روشهای فروش تحت قالب فروش فوری، پیش فروش و یا روشهای اعتباری ، لیزینگ و ... طراحی و عرضه می گردند.

مطالب مرتبط:

شرایط ثبت نام در فروش فوری سایپا آبان 1400

شرایط ثبت نام در فروش فوری سایپا آبان 1400
شرایط ثبت نام در فروش فوری سایپا آبان 1400

 

در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.
در روش پیش فروش، قیمت خودروها غیر قطعی بوده و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد. تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است.
قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.
با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه شماره ۰۸۰۰۸۰ مورخ ۰۰/۱۵/۰۰۱۱ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.
با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد:
الف-در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر محل تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

ب-در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد:

۱- در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچ گونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نیست.

۲ -در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد، می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

۳- در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

یکی از بسته‌های خدمت در زمان تکمیل وجه دعوتنامه به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت یا حذف آن داشته باشد می‌تواند قبل از تکمیل وجه اقدام کند.
در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
در صورت افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.
در روش پیش فروش، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه، انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، مالک تحویل خودرو نخواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه ثبت نام فروش فوری سایپا

در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.
ظرفیت ثبت نام متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا است.
فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف ۳ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. کلیه متقاضیان محترم می‌بایست پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق‌العاده می‌بایست ظرف ۱۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.
در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.
در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود و سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند، باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌شود.
امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ روی میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌شود.
امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ در روش فروش فوق‌العاده در زمان واریز وجه و در روش پیش فروش در زمان پرداخت مابه‌التفاوت از مشتریان دریافت می‌شود.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآونده: علی اکبر رضایی