شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۲۴
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان: 

میدان امام (ره) روشن تر می شود/ اختصاص 170 میلیارد ریال برای افزایش روشنایی پارک های اصفهان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان: 
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از طراحی و شروع عملیات اجرایی پروژه روشنایی کف میدان امام (ره) با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی خبر داد. 

به گزارش تیتربرتر؛ به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی بقایی با اشاره به لزوم پرداختن به سیمای شهری و افزایش ارتقاء کیفی شهر در شب و به ویژه در بناهای تاریخی، اظهار کرد: با توجه به فرسودگی و غیر ایمن بودن روشنایی کف میدان امام (ره) ضمن انجام اقدامات کارشناسی و هماهنگی با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری طی چند جلسه و تشکیل کمیته مشترک، طراحی روشنایی این میدان توسط مدیریت بهینه سازی معاونت خدمات شهری آماده سازی شد. 

وی هزینه در نظر گرفته شده برای این طرح را ۱۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: این اقدام از سوی شهرداری منطقه ۳ و طی یک ماه اجرایی خواهد شد. 

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در این پروژه بیش از ۷۰۰ پایه روشنایی استاندارد و ایمن در فواصل متناسب با پیاده روها و فضای سبز نصب و اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در بودجه امسال شهرداری اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال برای افزایش کیفی روشنایی پارک ها، فضای سبز و اماکن عمومی تحت مدیریت شهرداری در نظر گرفته شده است.

بقایی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده در سه ماهه سوم سال جاری این پروژه ها به بهره برداری برسد.