دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۶

اولین صحبت های یحیی گل محمدی پس از شکست 3 بر 0 از الهلال+ استوری جدید

اولین صحبت های یحیی گل محمدی پس از شکست 3 بر 0 از الهلال+ استوری جدید
اولین درخواست یحیی گل محمدی بعد از بازگشت به تهران؛ مهاجم خارجی می خواهم.

به گزارش تیتربرتر؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

استوری یحیی گل‌محمدی و عذرخواهی از هواداران پرسپولیس

استوری یحیی گل‌محمدی و عذرخواهی از هواداران پرسپولیس
استوری یحیی گل‌محمدی و عذرخواهی از هواداران پرسپولیس

 

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال شکست سنگینی خورد و از این رقابت ها کنار رفت. پس از این شکست یحیی گل محمدی در نشست خبری از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد. حال او امروز در یک استوری اینستاگرامی دوباره از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد و به آنها قول داده برای دبل هت تریک دست از تلاش برندارد.

اولین درخواست یحیی بعد از شکست از الهلال

نزدیکان باشگاه پرسپولیس می گویند یحیی گل محمدی درخواست جذب مهاجم خارجی را به مدیرعامل موقت باشگاه ارائه کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل الهلال و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ریاض به تهران برگشت تا برای حضور در فصل تازه لیگ برتر آماده شود. به گفته نزدیکان باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی بلافاصله پس از بازگشت به تهران درخواست جذب مهاجم خارجی را ارائه کرده است.

 گویا شکست سنگین مقابل الهلال گل محمدی را به فکر تقویت هرچه سریعتر پرسپولیس انداخته و در قدم اول از مجید صدری خواسته موانع موجود بر سر راه جذب بازیکن خارجی را برای پرسپولیس برطرف کند.

 پرسپولیس اگر بتواند مطالبات گابریل‌کالدرون را بپردازد، نه تنها مشکلی بابت پنجره بسته نخواهد داشت بلکه فدراسیون فوتبال هم دیگر نمی تواند به دلیل بدهی این باشگاه و داشتن پرونده باز جلوی جذب مهاجم خارجی را بگیرد. گفته می شود اولین گزینه ای که مد نظر سرمربی پرسپولیس قرار دارد استنلی کی روش است و البته احتمال دارد پرسپولیس علاوه بر جذب یک مهاجم خارجی، یک هافبک طراح خارجی نیز جذب کند.

گویا یحیی گل محمدی در صحبتی که با مجید صدری داشته از او خواسته مقدمات این کار را فراهم کند و پیگیر تقویت تیم باشد.

مطالب مرتبط:

صحبت های جدید یحیی بعد از شکست از الهلال

صحبت های جدید یحیی بعد از شکست از الهلال
صحبت های جدید یحیی بعد از شکست از الهلال

 

گل‌محمدی: ناکامی مقابل الهلال دلایل مختلفی دارد موفق می‌شویم اگر از تهدید فرصت بسازیم.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: مسئولیت شکست مقابل الهلال بر عهده من است اما این ناکامی علل مختلف و متعددی دارد که شرح آن مفصل است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز (دوشنبه) با انتشار پستی در فضای مجازی نسبت به اتفاقات اخیر این تیم و شکست 3 بر صفر مقابل الهلال واکنش نشان داد و نوشت: «بار دیگر از هواداران عزیز و همه پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرده و تأکید می‌کنم مسئولیت باخت بر عهده بنده است. این ناکامی علل مختلف و متعدد داشته که شرح آن مفصل است. فقط باید اشاره کنم بازیکنان تیم که در سال‌ها تاریخ‌سازی و معادلات فوتبالی را با همت و تلاش خود به هم زدند در این هفته‌ها سخت تلاش کردند و اکنون هم به شدت ناراحتند.

به زودی مفصل با هواداران و اصحاب رسانه سخن گفته و پاسخگو خواهیم بود. تلاش می‌کنیم از ناکامی درس گرفته و به شرطی که موفق می‌شویم که از تهدید فرصت بسازیم. می‌دانیم در این فوتبال برای دبل هت‌تریک قهرمانی کارمان بسیار سخت‌تر از قبل خواهد بود اما ما برای جبران و شادی دل هواداران دوباره دست روی زانوهای خود گذاشته و با توکل به خداوند و حمایت هواداران عزیز و تلاش مضاعف بلند خواهیم شد. ضمن عذرخواهی وظیفه دانستیم از هواداران عزیز و کارشناسان و رسانه‌هایی که حمایت کرده‌اند تقدیر و تشکر کنیم. این زیبایی‌ها و معرفت را به خاطر می‌سپاریم. دعا کنید شرمنده‌تان نشویم. ما می‌جنگیم».

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: علی اکبر رضایی