چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۲۲:۳۸

ورود ارز دیجیتال شیبا به بازار NFT

ورود ارز دیجیتال شیبا به بازار NFT
توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال شیبا از ارائه NFT بر بستر این ارز در آینده خبر دادند.

به گزارش تیتربرتر؛ تیم ارز دیجیتال شیبا اینو از راه‌اندازی مجموعه NFT به نام شیبوشی (SHIBOSHIS) خبر داد.

این مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض با موضوع سگ شیبا اینو ارائه می‌کند. تیم توسعه‌دهنده ادعا می‌کند در هفته جاری حدود ۱۰ هزار توکن غیرقابل تعویض ارائه می‌دهد.

کاربران در ۲۴ ساعت اول می‌توانند این توکن‌ها را با ارز دیجیتال لیش (LEASH) خریداری کنند. خرید اولیه از طریق وبسایت SHIBOSHIswap انجام می‌شود. بعد از خرید NFT می‌تواند آن را به بازارهای ثانویه مانند اوپن‌سی منتقل  و معامله کنند. این مجموعه به صورت طبقه‌ای به فروش می‌رسد و پس از فروخته شدن ۳۰۰۰ سیبوشی اول قیمت‌ها دو برابر می‌شود.

در گزارش آمده است: هزینه شیبوشی براساس بر اساس تعداد طبقه‌بندی می‌شود. ۳ هزار شیبوشی اول ۰/۱ اتریوم هزینه دارد. ۵۰۰۰ هزار شیبوشی بعدی ۰/۲ اتریوم و ۲۰۰۰ هزار شیبوشی بعدی ۰/۳ اتریوم هزینه دارد. دز ابتدا این توکن‌ها فقط دارای نام‌های عمومی دارند اما خریدار بعد از خرید می‌تواند نام NFT خود را عوض کند و هر نامی که دلش می‌خواهد بگذارد.

اما باید توجه داشته باشید که تعویض نام باعث می‌شود ۱۰۰ دلار از موجودی شیبای شما کسر شود. اگر همه توکن‌ها تعویض نام کنند حدود یک میلیون دلار ارز دیجیتال شیبا می‌سوزد و ارزش این ارز بالا می‌رود.

این توکن‌های غیرقابل تعویض در نهایت به شخصیت‌های بازی کامپیوتری تبدیل می‌شود و کاربران می‌توانند آن‌ها را در بازی کامپیوتری بکار بگیرند.