دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۴۵

10تا از بهترین ماشین های برقی راننده برای خانواده ها

10تا از بهترین ماشین های برقی راننده برای خانواده ها
این 10 خودروی برقی بی صدا ، راحت و مملو از ویژگی های فنی ، رانندگان و مسافران روزانه عالی هستند.

به گزارش تیتربرتر: یکی از معایب خودروهای مجهز به سوخت خستگی است که به سرعت رانندگان را در سفرهای طولانی احساس می کند. رانندگان هنگام حرکت در تمام طول سفر ، از استراحت کمی یا بدون استراحت لذت می برند. با این حال ، فناوری باتری از آن پس باعث شده است افراد هنگام سفر با هم از یک سواری بدون استرس برای رهایی از نگرانی و ترس لذت ببرند.

خودروی برقی ، با سیستم مجهز به باتری ، بدون شک بزرگترین نوآوری دوران مدرن در صنعت خودرو است. خودروهای مجهز به باتری در حال حاضر بهترین ها را در شتاب ، عملکرد روان و نگهداری ارائه می دهند.

همانطور که بسیاری از خودروسازان ویژگی های کارآمدتر و قابل اطمینان تری را توسعه می دهند ، خریداران با معدن طلا که خودروهای برقی هستند بیدار می شوند. این خودروهای برقی به گونه ای طراحی شده اند که به خانواده ها کمک می کند و به دلیل ترکیبی از کاربردی بودن ، ویژگی ها و فضای داخلی راحت ، انتخاب های کاملی برای سفرهای جاده ای و رفت و آمد روزانه دارند.

10-کیا ای نیرو

کیا ای نیرو
کیا ای نیرو

این شاسی بلند برقی شیک یک ماشین زیبا با ویژگی های فوق العاده است. این خودرو به دلیل داشتن باتری قابل توجه 64 کیلووات ساعت ، بسیار سریع حرکت می کند. کیا E-Niro مجهز به قدرت کافی با یک بار شارژ کامل است که می تواند تا پنج نفر را 282 مایل در هر جهتی جابجا کند.

دارای برخی ویژگی های اضافی مانند صندلی تنظیم کننده برقی هشت جهت ، فرمان قابل تنظیم و طرح داشبورد جذاب است. لوازم جانبی دیگر مانند جعبه دستکش ، دو جا لیوان و چند قفسه به مسافران کمک می کند تا در خانه خود احساس کنند. این مطمئناً یکی از بهترین پیشنهادات کیا است.

9- آئودی E-Tron

آئودی E-Tron
آئودی E-Tron

آئودی e-tron یک وسیله نقلیه زیبا و درجه یک است. مدل 2022 نفس گیر است و تکنولوژی سطح بالا را با دکوراسیون داخلی ساده برای استفاده مداوم پیوند می دهد. این زیبایی 0-60 مایل در ساعت در 5 ثانیه سرعت می گیرد و برای سفرهای طولانی ایده آل است.

اگرچه تخمین های کوتاه مدت دارد ، اما یک مدل لوکس برای سوار شدن به یک رویداد ، عروسی یا تعطیلات با خانواده است.

8- فورد موستانگ ماخ-ای

فورد موستانگ ماخ-ای
فورد موستانگ ماخ-ای

این SUV تمام الکتریکی در سال تولید خود جایزه بهترین وسیله نقلیه کاربردی را از آن خود کرد. محدوده رانندگی Mach-E 305 مایل است و دارای سیستم صوتی Bang و Olufsen است. سرگرمی با کیفیت برای سفرهای طولانی.

برخی از ویژگی های داخلی اضافی مانند نورپردازی داخلی خنک و سقف پانوراما ، یک افزودنی دلپذیر را ایجاد می کند. فضای بار به اندازه کافی مناسب است تا بتواند نیازهای خانواده ها را برآورده کند و ماشین کاملاً مقرون به صرفه است.

7- شورلت بولت EUV

شورلت بولت EUV
شورلت بولت EUV

شورولت بولت EUV با شارژ کامل 247 مایل در مسافت کامل ، خودرویی رقابتی است. ممکن است با برخی از سریعترین خودروهای برقی در جهان رتبه نداشته باشد ، اما سواری نرم را تضمین می کند و در 7 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت می رسد. موتور الکتریکی 200 اسب بخاری تضمین می کند که شتاب پر جنب و جوش است.

یک مدل استاندارد مانند Bolt EUV بدون ویژگی های مدرن مانند صفحه نمایش سنج دیجیتال و گزینه های اتصال کامل نیست.

6- تسلا مدل Y

تسلا مدل Y
تسلا مدل Y

Tesla Model Yیک SUV متوسط ​​غیر عادی با مجموعه ای از مزایا و معایب منحصر به فرد است. این مدل مشابه است اما دو اینچ از مدل 3 پهن تر است. یک ویژگی خوب برای خانواده صندلی های ردیف سوم اختیاری است ، اگرچه این امر با افزایش قیمت همراه است.

مدل Y بطور خاص شتاب صاف را تضمین می کند و می تواند دسترسی به سرگرمی را برای سواری بدون حواس پرتی مسدود کند. این خودرو بهترین تجربه رانندگی تسلا را ندارد. اما برخلاف مدل 3 ، فضای بار اضافی و فضای داخلی زیبایی دارد.

مطالب مرتبط:

مشخصات فنی خودرو برقی MG 5

معرفی 7 خودرو جدید سال 1400

5- فولکس واگن ID 4

فولکس واگن ID 4
فولکس واگن ID 4

فولکس واگن ID 4 یک ماشین تمام الکتریک شیک است. این سواری عالی برای رفتن به دفتر یا رها کردن بچه ها در مدرسه است. دارای درهای عقب کشویی است که هر دو طرف آن را در بر گرفته است.

جدا از ویژگی های فناوری سطح بالایی که دارد ، از یک باتری لیتیوم یونی مایع نیز استفاده می کند که حدود 201 اسب بخار قدرت دارد. فضای بار کاملاً سخاوتمندانه است.

4- ولوو XC40

ولوو XC40
ولوو XC40

XC40که به دلیل ویژگی های ایمنی عالی خود مشهور است ، در سال 2019 معرفی شد. این خودرو دارای ایمنی بالایی بر اساس تست های تصادف IIHS است و آن را به یک انتخاب برتر برای افراد خانواده تبدیل می کند. یک ویژگی قابل توجه تقسیم کننده بار داخلی است که می تواند در سفرهای طولانی مفید باشد.

برای مدل 2022 که قرار است راه اندازی شود ، دو درگاه USB جلو ، هاب شارژ بی سیم و کتیبه ها ویژگی های استانداردی هستند که باید پیش بینی کرد. کافی است بگوییم ، این خودرو تمام عملکردی را که خانواده ها به آن نیاز دارند ، ارائه می دهد و با ظرافت زیبایی ترکیب شده است.

3- هیوندای کونا الکتریک

هیوندای کونا الکتریک
هیوندای کونا الکتریک

این خودروی برقی کوچک در نسخه های مختلف تریم موجود است. به طور کلی ، این مدل دیفرانسیل جلو است که با شارژ کامل می تواند تا 258 مایل حرکت کند. این خودرو پر جنب و جوش همچنین دارای 10 سال ضمانت است.

منطقه بار در Kona electric مترادف با مدل معمولی Kona است. مدل محدود Kona Electric همچنین دارای هشت بلندگوی Infinity a است

سیستم udio روی سیستم شش بلندگو مدل معمولی. سرگرمی کافی برای گردش.

2- نیسان لیف

نیسان لیف
نیسان لیف

طراحی برگ نیسان در تمام شکوه جسورانه و هوشمندانه آن بسیار دیدنی است. طراحی براق آن نشاط ، آزادی و روشنایی را فریاد می زند. این خودرو از فناوری مدرن خودرو بهره می برد و جلوپنجره حرکتی v آن نیز چشم نواز است.

رانندگان به دلیل قرار گرفتن در فضای داخلی داخل خودرو ، به سرعت احساس راحتی می کنند. با شارژ کامل 239 مایل ، آنها می توانند برای مدت طولانی از این راحتی لذت ببرند.

1- تسلا مدل X

تسلا مدل X
تسلا مدل X

این مدل مجلل از Tesla Model S. توسعه یافته است اگرچه برخی ویژگی ها را با Model S به اشتراک می گذارد ، اما محدوده رانندگی آن 360.4 مایل است. همچنین سیستم کمک راننده خودکار و سیستم کامل خودران وجود دارد.

مدل X بخاطر درهای شاهین دو لنگه ای که به مسافران دسترسی کامل به یک فضای باز برای ورود به خودرو را می دهد مشهور است. همچنین ، فضای بار اضافی در صندوق عقب جلو و عقب طراحی شده ارائه می دهد.

آنچه دیگران می خوانند:

آشنایی با خودرو هیوندای آلکازار alcazar مدل 2022

آشنایی با خودرو سیتروئن C5X مدل 2022