دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۴۵

ماجرای قتل پدرزن و داماد با بیل

ماجرای قتل پدرزن و داماد با بیل
پدر و پسری که با دو مرد اختلاف ملکی داشته، به آنها حمله ور شده و هردو را با ضربه های بیل به قتل رساندند.

به گزارش تیتربرتر؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره  به خبرنگار حوادث جام جم آنلاین گفت :دهم مهر امسال  خانواده ای ساکن شهرستان هامون  با حضور در پلیس آگاهی شکایت کردندکه  پدر میانسالشان و داماد جوان خانواده برای انجام کارهای کشاورزی به مزرعه رفته و دیگر بازنگشته اندو تلاش هایشان برای یافتن آنها بی نتیجه مانده است. تحقیقات پلیسی در این  باه ادامه داشت تا اینکه ماموران به مزرعه کشاورزی  آنها رفتندو در جست و جو اطراف محل ، اجساد آن دو را یافتندکه  براثر ضربه های جسم سخت به سرشان به قتل رسیده اند.

وی افزود :تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه رد مرد میانسال و پسر او که با مقتولان اختلاف و درگیری داشتند ،به دست آمد. آنها تحت تعقیب قرار گرفتندو بازداشت شدند.

همچنین مشخص شد آنها از کشاورزان محل بودند. این دو نفردر بازجویی اولیه مدعی شد سارقان مسلحی به آنها حمله ور شده وزخمی شان کردندواحتمال می دهندآن دو مرد هم قربانی سارقان شده بودند . اما درادامه تحقیقات  به ناچار سکوت خود را شکستندو اعتراف کردندکه با آن دو مرد اختلاف ملکی داشتند و  آن روز با آنها درگیر شده و با ضربه های بیل آن دو را به قتل رسانده و با صحنه سازی می خواستند راز جنایت را پنهان  کنند که ناکام ماندند. با اعتراف متهمان آنها روانه بازداشتگاه پلیس شدند.