شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۱۴

معرفی بهترین آفرودر آمریکایی در سال 2021

معرفی بهترین آفرودر آمریکایی در سال 2021
خودروسازان آمریکایی برخی از نمادین ترین خودروهای آفرود 4x4 را که بشر می شناسد، تولید کرده اند.

تیتربرتر: هنگام جستجوی وسیله نقلیه با نشان آمریکایی، مارک های نمادین زیادی برای انتخاب وجود دارد. از تولیدکنندگان قدیمی مانند فورد گرفته تا تازه واردانی مانند تسلا، آمریکا خانه برخی از بهترین و نمادین ترین خودروهای جهان است. حتی بهتر از آن، این کشور برخی از جانوران قدرتمند خارج از جاده را به راه انداخته است.

در حالی که هر خریدار هنگام خرید یک کامیون یا SUV آفرود جدید، خواسته های منحصر به فردی دارد، خودروهای ارائه شده در اینجا دارای برخی از مطلوب ترین اجزای یک ماشین ماجراجویی ایده آل هستند. و اکثر آنها به صورت مستقیم خارج از جاده و مستقیم از کارخانه ساخته می شوند. با این اوصاف، به دنبال ده مورد از بهترین خودروهای آفرود با نشان آمریکایی باشید.

جیپ رانگلر روبیکون

جیپ رانگلر روبیکون
جیپ رانگلر روبیکون

تنها نام، جیپ رانگلر، کافی است تا ذهن یک مشتاق را با صحنه های خارج از جاده غرق کند. صخره خزیدن، عبور از رودخانه ها و مرداب ها مانند هیچ اتفاقی Wrangler Rubicon یکی از شدیدترین خودروهای آفرود بازار است. این دستگاه در مدلهای دو و چهار در با انتخاب نرم و سخت روی میز، هر دو قابل جدا شدن، موجود است.

Rubicon Wrangler 2021 در زیر کاپوت خود دارای یک موتور V8 470 اسب بخاری با تنفس آتش است. شاسی آن با محورهای جلو و عقب دانا 44، لاستیک های 33 اینچی همه کاره، ریل های سنگی، سپرهای فولادی، نسبت دنده 4 ؛ 1 و دیفرانسیل قفل الکترونیکی سوار می شود. بسیاری از پشتیبانی های پس از فروش برای روبیکون وجود دارد، بنابراین هنگام نصب روبیکون آسمان حد مجاز است.

فورد F-150 Raptor

فورد F-150 Raptor
فورد F-150 Raptor

 

F-150 Raptor بیشتر علاقه مند به آفرود با سرعت بالا است. به همین دلیل، F-150 Raptor مجهز به موتور 3.5 لیتری V6 توربوشارژ با قدرت 450 اسب بخار و گشتاور 510 پوند فوت است، که به این معنی است که F-150 Raptor می تواند برای برخی از شدیدترین گزینه ها مناسب باشد.

F-150 Raptor مجهز به ویژگی های آفرود چشمگیر مانند لاستیک های 37 اینچی تمام زمین است که موقعیت گسترده و تهاجمی را ارائه می دهد. همچنین 14 اینچ از سیستم تعلیق جلو و 15 اینچ از سیستم تعلیق عقب از سیستم تعلیق Fox Racing استفاده می کند. هنگامی که حالت Baja روشن می شود، Raptor با سرعت زیاد در بیابان برخورد می کند و در هنگام پرش اوج می گیرد.

شورولت کلرادو ZR2 بیسون

شورولت کلرادو ZR2 بیسون
شورولت کلرادو ZR2 بیسون

در حالی که ZR2 استاندارد در نوع خود یک خودرو شایسته است، بیسون همه چیز را به سطح بعدی می برد. این کامیون زمانی که با موفقیت از مسیری به نام تپه عبور می کرد، به عنوان یکی از بهترین آفرودرها افتخار خود را به دست آورد.

ZR2 Bison دارای ویژگی های آفرود خیره کننده ای مانند سپر فولادی و صفحه نصب وینچ، صفحات اسکی فولادی، لاستیک های 31 اینچی و برچسب های بیسون است. مجهز به دمپرهای Multimatic DSSV و دیفرانسیل قفل دستی جلو و عقب برای اطمینان از برخورد با هر زمینی است. هیچ کامیونی در ترکیب جنرال موتور بهتر از شورلت کلرادو ZR2 Bison ظاهر و عملکرد بهتری ندارد.

رام 2500 پاور واگن

رام 2500 پاور واگن
رام 2500 پاور واگن

گسترش اخیر وانتهای تقویت شده، کارخانه ای و خارج از جاده را فراموش کنید. واگن های قدرت همیشه معامله واقعی بوده اند، کامیون های سخت و آماده برای پیاده روی که فقط برای کثیف شدن ساخته نشده اند، اما به نظر می رسد که با گل و لای پاشیده شده اند. Ram 2500 Power Wagon یک کامیون سنگین است که مجهز به موتور 6.4 لیتری بنزینی HEMI V8 است و 410 اسب بخار قدرت و 429 پوند فوت گشتاور دارد.

وانت آفرود و سنگین دارای وینچ جلو، قفل شدن دیفرانسیل جلو و عقب، صفحات لغزنده، و نوار ضد رول جدا شده است. این پاور واگن یک کامیون 4x4 است که برای کسانی که به کامیونی نیاز دارند که بتواند جنگل های بی رحم را پشت سر بگذارد، گزینه ای عالی است.

مطالب مرتبط:

رم 1500 TRX

رم 1500 TRX
رم 1500 TRX

 

Ram 1500 TRX یک انتخاب زیبا برای شیاطین تندرو است که به دنبال تسلط بر صحنه های شدید خارج از جاده مانند زمین های شنی و صخره ای صحرا هستند. در زیر کاپوت TRX یک V8 6.2 لیتری سوپرشارژر مانند سایر محصولات مبتنی بر Hellcat وجود دارد. موتور V8 به گونه ای تنظیم شده است که 702 اسب بخار قدرت و 650 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

شاسی آن با 13 اینچ حرکت جلو و 14 اینچ حرکت عقب، گلگیرهای تهاجمی گسترده ای که چرخ های 37 اینچی را پوشش می دهد و صفحات لغزش در زیر آن سوار می شود. این وانت جذاب است زیرا دوزهای برابر عملکرد و شفافیت را ارائه می دهد.

شورلت تاهو

شورلت تاهو
شورلت تاهو

تاهو یکی از معدود SUV های کامیونی است که هنوز وجود دارد. در نسل پنجم خود برای مدل 2021، Tahoe به طور کامل برای SUV ایده آل در اندازه کامل طراحی شده است. این صندلی دارای سه ردیف داخلی، فضای بار بزرگ، سیستم های دستیاری پیشرفته راننده و سرگرمی اطلاعاتی آسان است.

برای علاقه مندان که به دنبال این جانور برای یک ماجراجویی خارج از جاده هستند، نسخه متوسط Z71 بهترین انتخاب است. Z71 علاوه بر ویژگی هایی مانند صندلی های جلو برقی گرم شونده، دارای چهار چرخ محرک، صفحه جلو اسکی، قاب انتقال دو سرعته، فیلتر هوای سنگین، سیستم تعلیق درجه یک و کنترل فرود بر روی تپه است.

فورد اکسپدیشن

فورد اکسپدیشن
فورد اکسپدیشن

اکسپدیشن 2021 در سطوح استاندارد و تریم بلند عرضه می شود که هرکدام دارای فضای داخلی کامل و فضای زیادی برای مسافران و محموله است. با فاصله زیاد از زمین و سیستم چهارچرخ محرک، حتی اگر مسیر پیش رو کمی سنگلاخ یا گل آلود باشد ، به حرکت در می آید.

Expedition یک نسخه آفرود منحصر به فرد به خودی خود ارائه نمی دهد ، اما مجهز به مقابله با مسیرهای بسته از طریق بسته اختیاری FX4 خارج از جاده است. این خودرو در مدل های XLT و Limited موجود است و دارای یک چرخ آلومینیومی 18 اینچی با لاستیک های تمام زمین، شوک های آفرود جلو و عقب، صفحات لغزش و دیفرانسیل لغزش الکترونیکی محدود است.

GMC یوکان

GMC یوکان
GMC یوکان

با رشد مداوم فروش، GMC می خواهد با پالایش خودروهای خود این حرکت را حفظ کند. GMC Yukon 2021 با سبک و محتوای اضافه دوباره طراحی شده است. مانند شورولت تاهو جدید ، یوکان دارای نسخه کشیده-Yukon XL است که ردیف سوم صندلی و فضای بار را اضافه می کند.

برای آفرودرهایی که به دنبال این مدل حمل و نقل خانوادگی هستند، یک مدل AT4 خارج از جاده در دسترس است. Yukon AT4 دارای چهارچرخ محرک استاندارد است. این خودرو دارای یک جعبه انتقال دو سرعته، چرخ های 20 اینچی با لاستیک های تمام زمین، صفحات اسکی زیر بدنه و یک سیستم تعلیق بادی تطبیقی اختیاری است که می تواند دو اینچ فاصله بیشتر از زمین ارائه دهد.

جیپ گرند چروکی

جیپ گرند چروکی
جیپ گرند چروکی

جیپ گرند چروکی 2021 یکی از متنوع ترین ترکیبات یک SUV متوسط را ارائه می دهد. از Laredo اصلی گرفته تا Trailhawk، طیف وسیعی از سطوح تریم مناسب برای عملکرد داخل و خارج از جاده وجود دارد، Trailhawk بیشترین تریم ماجراجویی است.

Trailhawk به صورت استاندارد با یک جعبه انتقال دو سرعته، یک دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی، سه صفحه لغزش، لاستیک های تمام زمین و یک سیستم تعلیق هوایی ارائه می شود که فاصله بیشتری از زمین فراهم می کند. گرند چروکی همچنین دارای امکاناتی مانند گرم شدن صندلی های جلو و عقب است که به دلیل داشتن برتری بر زمین های چالش برانگیز، احساس مدرن بودن به آن می دهد.

فورد برانکو اسپورت

فورد برانکو اسپورت
فورد برانکو اسپورت

فورد برونکو اسپرت 2021 برادر نوزاد SUV جدید برونکو و جایگزینی مناسب برای جیپ رانگلر روبیکون است. Bronco Sport با طراحی جعبه ای و ظاهری عضلانی که خنک و زیبا است، به گونه ای طراحی شده است که از طبیعت مستحکم تری برخوردار بوده و یک همراه عالی برای خریداران با سبک زندگی فعال است.

تریم بدلند توانمندترین مدل آفرود در ترکیب برونکو اسپرت است. این خودرو شامل یک موتور توربو چهار است که با سیستم چهارچرخ محرک تقویت شده است. این آفرود برونکو اسپرت مجهز به قفل شدن دیفرانسیل عقب، لاستیک های تمام زمین، صفحات سرسره و سیستم تعلیق سخت تر آفرود برای برخورد با زمین های ناهموار است.

آنچه دیگران میخوانند:

 نویسنده: حمیرا فغانی