چهارشنبه, ۰۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۷

سریال جدید شهاب حسینی چیست؟

سریال جدید شهاب حسینی چیست؟
شهاب حسینی بازیگر کارگردان سریال هزارپا شد.

به گزارش تیتربرتر؛ بعد از اجرای همرفیق، شهاب حسینی پیشنهادهای زیادی برای بازی در سریال های خانگی داشت.هیچکدام را نپذیرفت و حالا براساس خبرهای رسیده، او در آستانه عقد قرارداد با ابوالحسن داوودی اســت.

معرفی بازیگران فیلم جدید با بازی شهاب حسینی

معرفی بازیگران فیلم جدید با بازی شهاب حسینی
معرفی بازیگران فیلم جدید با بازی شهاب حسینی

 

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و حسینی از تصمیم خود منصرف نشــود، به زودی او مقابل دوربین خواهد رفت تا دومین تجربه سریال خانگی خود پس از «شهرزاد» را رقم بزند. هوتن شکیبا و سحر دولتشاهی دیگر بازیگرانی هستند که برای سریال داوودی با آنها مذاکره انجام شده است.

یکی از چالشهای پیشروی شهاب، به تصمیمات خود او در لحظه آخر برمی گردد که از یک پروژه انصراف می دهد. بعد از فیلم های «رئیس» و «متری شــیش و نیم»، «بی همه چیز» مهمترین پروژه ای است که شهاب در لحظه آخر از آن جدا شــد. چرایی اش فرع ماجراست اما طبعا این تصمیم های لحظه آخری، هر پروژه ای را دچار چالش میکند.

بعد از هر خبری که از یک پروژه منتشر می شود، احتمال تکذیب از ســوی عوامل وجود دارد. خاصه آنکه یک طرف ماجرا شهاب حسینی باشــد که می دانیم اصرار دارد تا زمانیکه جلــوی دوربین نرفته اســت، خبری رسانه ای نشــود. ابوالحســن داوودی و همکارانش هم ترجیح میدهند ســریال را با ســکوت پیش ببرند. از آنسو تا ثبت نشدن قراردادها احتمال جدایی و انصراف و جابه جایی وجود دارد.

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی تنکابنی 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است. شهاب حسینی چند سالی را نیز در دوران کودکی همراه با خانواده در خرم‌آباد زندگی کرد. تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد.

شهاب حسینی اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

سیر تا پیاز ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان 1382 و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان 1390 به دنیا آمدند.

پریچهر قنبری و همسرش در لواسان کافه ای دارند که مدیریت آن را پریچهر به عهده دارد.

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

بر اساس شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد. این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با همسرش آشنا و ازدواج کرد.

شهاب حسینی ماجرای ازدواجش را اینگونه روایت می‌کند: تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر قنبری زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

اعتراف شهاب حسینی از نارضایتی همسرش پریچهر

شهاب حسینی سوپر استار سینما میگوید: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند . به گزارش پارس ناز شهاب حسینی از فاصله های طولانی بین خودش و همسرش پریچهر قنبری میگوید .

شهاب حسینی  بازیگر شناخته شده سینمای ایران سال قبل با “ساکن طبقه وسط” کارگردانی را تجربه کرد و امسال هم درگیر تهیه کنندگی چند فیلم ویدیویی شده است. شهاب حسینی در گفتگویی تفصیلی که با کریم نیکونظر در ماهنامه “۲۴” انجام داده هم درباره این تجربیات تازه تر حرف زه و هم دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده است.

شهاب حسینی با اشاره به درگیری‌های بازیگری که لذت زندگی خانوادگی را از او گرفته بیان می دارد: بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند. همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده. من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست. واقعا تقصیر سینماست اما در ازای اینها چه به دست آوردم؟

بیوگرافی ابوالحسین داوودی

ابوالحسن داوودی (زاده ۱۳۳۴ در نیشابور) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اهل ایران است. زادبوم، رخ دیوانه، تقاطع، مرد بارانی و هزارپا فیلم‌های قابل توجه او می‌باشند. جناب داوودی فعالیت هنری را با نگارش نقد و مقالات سینمایی آغاز کرد. وی فعالیت سینمایی را سال ۱۳۶۵ با نگارش فیلمنامه فیلم پائیزان به کارگردانی رسول صدر عاملی، با همکاری فرید مصطفوی تجربه کرد. از دیگر فعالیت‌های اقای داوودی می‌توان به تأسیس دفتر تولید فیلم آرتا فیلم، نگارش مقاله‌های سینمایی و ریاست اسبق هیئت مدیره خانه سینمای ایران اشاره کرد.

کارگردان

فیلم    سال ساخت    توضیحات
هزارپا    ۱۳۹۶    دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران
رخ دیوانه    ۱۳۹۳    برنده سیمرغ بهترین فیلم جشنواره سی‌وسوم فیلم فجر
برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران
زمین انسان‌ها    ١٣٩٠    سریال تلویزیونی محصول شبکه پنج سیما
زادبوم    ۱۳۸۷    کاندیدا بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ـ دوره بیست و هفتم
تقاطع    ۱۳۸۴    کاندیدا بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر ـ دوره بیست و چهارم
کاندیدا بهترین کارگردانی جشن خانه سینما - دوره دهم
نان، عشق و موتور ۱۰۰۰    ۱۳۸۰    کاندیدا بهترین کارگردانی جشن خانه سینما - دوره ششم
مرد بارانی    ۱۳۷۸    کاندیدا بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ـ دوره هجدهم
بوی خوش زندگی    ۱۳۷۳    
من زمین را دوست دارم    ۱۳۷۲    
ایلیا، نقاش جوان    ۱۳۷۰    
جیب‌برها به بهشت نمی‌روند    ۱۳۷۰    
سفر جادویی    ۱۳۶۹    
سفر عشق    ۱۳۶۷    اولین فیلم در مقام کارگردان

نویسنده

فیلم    سال ساخت    توضیحات
تقاطع    ۱۳۸۴    
نان و عشق و موتور ۱۰۰۰    ۱۳۸۰    تندیس زرین بهترین فیلم‌نامه جشن خانه سینما - دوره دهم
مرد بارانی    ۱۳۷۸    
بوی خوش زندگی    ۱۳۷۳    
سفر جادویی    ۱۳۶۹    
سفر عشق    ۱۳۶۷    
پاییزان    ۱۳۶۵    اولین فیلم در مقام نویسنده

تهیه‌کننده

زادبوم (۱۳۸۷)
جزیره آهنی (۱۳۸۳)
نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ (۱۳۸۰)
جیب‌برها به بهشت نمی‌روند (۱۳۷۰)

جوایز

برنده تندیس بهترین فیلم‌نامه (تقاطع) در دهمین دوره جشن خانه سینما - ۱۳۸۵
جشنواره    قسمت    نامزد    فیلم    نتیجه
سی و سومین جشنواره فیلم فجر (بخش مسابقه سینمای ایران) ۱۳۹۳    بهترین کارگردانی    ابوالحسن داوودی    رخ دیوانه    برنده
بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر (بخش مسابقه سینمای ایران) ۱۳۸۷    بهترین فیلم از نگاه ملی (پلاک طلایی سیمرغ)    ابوالحسن داوودی    زادبوم    برنده
بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر (بخش مسابقه سینمای ایران) ۱۳۸۷    بهترین فیلم    ابوالحسن داوودی    زادبوم    نامزدشده
بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر (بخش مسابقه سینمای ایران) ۱۳۸۷    بهترین فیلمنامه    ابوالحسن داوودی-فرید مصطفوی    زادبوم    برنده
بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر (بخش مسابقه سینمای ایران) ۱۳۸۴    بهترین کارگردانی    ابوالحسن داوودی    تقاطع    نامزدشده
هجدهمین جشنواره فیلم فجر (بخش مسابقه سینمای ایران) ۱۳۷۸    بهترین فیلم    ابوالحسن داوودی    مرد بارانی    نامزدشده