سه شنبه, ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۹

ماجرای بارداری نیلی افشار+ فیلم

ماجرای بارداری نیلی افشار+ فیلم
نیلی افشار با انتشار ویدئویی خبر از بارداری خود داد.

به گزارش تیتربرتر؛ نیلی افشار یکی از شاخ های اینستاگرامی است. نیلی افشار مدتی با پویان مختاری زندگی کرد که در نهایت کار او با نیلی افشار به جدایی کشید. ظاهرا نیلی افشار هم مانند دنیا جهانبخت باردار است. در این فیلم خوشحالی نیلی افشار را از مادر شدنش به زودی ببینید.

جزئیات بارداری نیلی افشار

جزئیات بارداری نیلی افشار
جزئیات بارداری نیلی افشار

 

این روزها شاخ ها و بلاگرهای اینستاگرامی در باردار شدن و بچه داشتن با هم رقابت دارند. این بار نیلی افشار همسر سابق پویان مختاری اعلام کرده که باردار است و به زودی بچه دار می شود!

شاید بگویید که این بلاگرها دروغ می گویند که باردار هستند، اما واقعا چه نیازی به دروغ گفتن است ؟ از لحاظ فنی که باردار شدن برای آنها کاری ندارد، از لحاظ بزرگ کردن بچه، بچه دار شدن برای آنها مزیت خیلی خوبی ست. اولا برای آن بچه پیج اینستاگرام جداگانه تاسیس می کنند و کسب درآمد بیشتری انجام می دهند مثل پسر دنیا جهانبخت و مهراد جم که هنوز به دنیا نیامده یک میلیون فالوور دارد.

دوما وقتی آنها مادر شوند فانتزی های بیشتری از زندگی روزانه خود قابل ارائه دارند (ایده های محتوایی بیشتری برای جذب فالوور دارند) پس بچه دار شدن برای آنها یک پیشرفت کاری ست. فقط کارهای مربوط به نگهداری بچه می ماند که همانند همسر میلاد حاتمی یک پرستار استخدام می کنند تا او بچه دار بزرگ کند. پس بچه برای اینها بیشتر شکل یک کالاست تا آنچه در ذهن من وشماست و مادر بودن هم فقط یک عنوان بلاگری ست.

بیوگرافی نیلی افشار

بیوگرافی نیلی افشار
بیوگرافی نیلی افشار

 

 نیلی افشار متولد 7 اردیبهشت 1373 در کرج است. نیلی افشار با نام اصلی نیلوفر صفری زاده چوکامی اصالتا اهل چوکام ، دهستانی به مرکزیت روستای اشکیک از توابع شهرستان خمام استان گیلان است.نیلی افشار و دیگر چهره های اینستاگرامی در خارج از کشور دست به هرکاری می زنند تا به معروفیت خود بیافزایند.

پوشش نامتعارف نیلی افشار

این چهره جنجال ساز اینستاگرامی با پوشش نامتعارف و خلق محتوای مبتذل توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. نیلی افشارابتدا یک منشی دکتر بود تا اینکه با مهاجرت به ترکیه بعنوان یک رقصنده شناخته شد ، سپس از طریق مافیای سایت های شرطبندی به معروفیت رسید.

مطالب مرتبط:

مهاجرت نیلی افشار

مهاجرت نیلی افشار
مهاجرت نیلی افشار

 

نیلی پس از تحصیلات نیمه کاره فعالیت خود را بعنوان منشی مطب زیبایی شروع کرد. مدت ها گذشت تا اینکه با یکی از بیوتی منیجرها بنام پویان مختاری که شغلش معرفی افراد مختلف به این مطب زیبایی در کرج بود وارد یک رابطه عاشقانه شد.بعد از چند سال نیلی با خروج از ایران و سکونت در ترکیه فعالیت خود را بعنوان رقصنده از اینستاگرام و یوتیوب شروع کرد.بعد از روال تکراری نیلی افشار با پویان مختاری این دو پس از چندین قهر و آشتی در نهایت به روابط عاشقانه و به اصطلاح زن و شوهری خود خاتمه دادند. نیلی حالا دوباره رقص های خود را در کنار سایت شرطبندی ادامه می دهد و پویان مختاری هم با دختر سفیر سابق آناشید حسینی وارد رابطه شد.

شغل نیلی افشار در ترکیه

ابتدا با رقص های عجیب خود فالوور جمع کرد سپس با طراحی رقص های مختلف روی آهنگ جدید خوانندگان داخلی مشغول کسب درآمد خوبی شد. نیلی افشار با خلق محتوای نامتعارف، پوشش های عجیب و رابطه خود با پویان مختاری سعی در بهتر دیده شدن را داشت. کاری که نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان به عنوان یک ابتذال اخلاقی شناخته شده است.

ارتباط نیلی افشار با پویان مختاری

او برای مطرح شدن بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر از هیچ اقدام مبتذلی کوتاهی نکرد. از رقصیدن در کلیپ های اینستاگرامی تا منتشر کردن تصاویر و فیلم های نامتعارف با پویان مختاری؛ همه و همه هر روز باعث درآمد میلیاردی این بلاگر اینستاگرامی شده است و داستان سرایی های متفاوتی برای جلب توجه بیشتر انجام می دهد. رابطه با پویان مختاری ، ازدواج و جدایی آن ها یکی از سوژه های داغ در فضای مجازی بود. پس از آن جریان دستگیر شدن نیلی افشار جنجال تازه ای در اینستاگرام به پا کرد؛ و همه این ها وسیله ای برای افزایش درآمد این چهره مطرح شدند. تا زمانی که مخاطبان جذب این نوع  محتوای مبتذل باشند درآمد های نجومی این دسته از چهره های اینستاگرامی ادامه دارد.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی