جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۱۶
در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی احراز شد :

شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان برترین دستگاه

در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی احراز شد :
شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در عملکرد سال ۹۹ دستگاههای اجرایی استان اصفهان که در بین ۶۵ دستگاه استانی برگزار گردید در گروه زیرساخت و توسعه با مجموع امتیاز ۱۹۸۳ در مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب نمود.

به گزارش تیتربرتر؛ در جشنواره شهید رجایی و آیین معرفی و تجلیل از دستگاههای اجرایی برتر استان که با حضور استاندار و شماری از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان اصفهان برگزار شد، شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بالاترین امتیاز را در شاخص های عمومی کسب نمود و لوح تقدیر و تندیس دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داد. 

شاخص های عمومی شامل اصلاح ساختار سازمانی؛ توسعه دولت الکترونیک، مدیر سرمایه انسانی، ارتقا سلامت اداری،  مسئولیت پذیری،  پاسخگویی و مدیریت عملکرد می باشد. 

در بخشی از متن لوح تقدیر استاندار اصفهان و دبیر بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی خطاب به مهندس حمید رضا پیرپیران رئیس هیات مدیران و مدیرعامل شرکت آمده است:  

امید است با استمرار و تکاپوی ویژه در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها موجب ارتقای کارآمدی دولت، رضایت مردم، ایجاد آرامش و دمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافزاری میهن عزیزمان ایران اسلامی شوید.

گفتنی است: در این جشنواره، مهندس علیرضا کشانی و محمد رضا آریان پور از برگزیدگان خدمت شناخته شدند و مورد تجلیل دکتر رضایی استاندار اصفهان قرار گرفتند.