جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۰۰

بازی اندیشه فولادوند در سریال بعد از آزادی

بازی اندیشه فولادوند در سریال بعد از آزادی
سریال بعد از آزادی قرار است جایگزین سریال افرا شود و در این سریال اندیشه فولادوند بازی می کند که به معرفی این بازیگر می پردزایم.

به گزارش تیتربرتر؛  سریال «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر را آماده پخش دارم که بنا به دلایلی هنوز موقعیت پخش آن فراهم نشده است. در این سریال اندیشه فولادوند بازی می کند.

بیوگرافی اندیشه فولادوند بازیگر سریال بعد از آزادی

بیوگرافی اندیشه فولادوند بازیگر سریال بعد از آزادی
بیوگرافی اندیشه فولادوند بازیگر سریال بعد از آزادی

 

اندیشه فولادوند متولد 7 مهر 1361 در تهران ، بازیگر و شاعر می باشد،فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه و کلام اسلامی می باشد که از علاقه خود به نجاری و خرید و فروش وارد بازیگری شد و حالا شعر سرایی هم می کند.

علاقه مندی اندیشه فولادوند

علاقه مندی اندیشه فولادوند
علاقه مندی اندیشه فولادوند

 

پدر نازنینم فرهاد فولادوند از شعرای بزرگ هستند و هر چه در زمینه ادبیات و کلا هر چه دارم از ایشان است مادرم کاملا فرهنگی و معلم بازشتند هستند.

برادرم یک بیزینس من بسیار موفق است ، خواهرم مرجان فولادوند ، دکترای ادبیات دارد و در مطبوعات نیز فعالیت دارند ؛ خواهر و برادر دیگرم نیز همینطور مشغول هستند.

من بسیار به عدد تولدم علاقمندم و به آن تعصب دارم چون یک دوره تاریخی است متولد هفتم مهر 61 در میدان وند در بیمارستان 503 ارتش هستم.

اولین بار در سال 1379 وقتی 18 سال داشت در فیلم مریم مقدس نقش فرعی کوتاهی جلوی دوربین رفت سپس سال 82 در فیلم سربازهای جمعه بازی کرد.

سال 1388 در نهمین تجربه خود در سینما برای فیلم سنگ اول ، جایزه نخل زرین بهترین بازیگر نقش اصلی را از جشنواره فیلم جام جم بدست آورد،ایشان از سال 1390 وقتی 29 ساله بود با سریال شیدایی کنار بازیگرانی چون امیر جعفری و گلاره عباسی وارد قاب تلویزیون شد.

شهرت این بازیگر از سال 1394 ابتدا با سریال تنهایی لیلا و سپس با سریال پشت بام در همین سال شروع شد و از آن زمان بیشتر مورد توجه بود،اولین بار در سال 1370 وقتی 9 ساله و دانش آموز مقطع سوم ابتدایی بود تب شعرش با سرودن چند بیت شعر برای معلمش جوشید.

او اما می گوید از کودکی با تشویق پدرم که شاعر بود حافظ و سعدی و فردوسی حفظ می کردم و این شعرها در ذهنم نهادینه شده بود،اولین مجموعه شعر خانم بازیگر در سال 1387 بنام عطسه های نحس به چاپ رسید و سال 93 کتاب دوم او بنام شلیک کن رفیق منتشر شد.

بخش بزرگی از هزینه های شرکت مخابرات ایران توسط من تامین می شود چون از صبح تا شب دو خطم روشن است،فیلم دیدن برایم لذت بخش است، مطالعه کتاب از دیگر کارهایی است که در فراغت به آن می پردازم و گهگاهی هک ورزش می کنم.

هر گاه در تهران مشغله ای نداشته باشم در شمال کشور و در یکی از روستاهای استان گیلان می روم و در خانه کوچکی که آنجا دارم زندگی می کنم،درباره مادر شدن باید بگویم ، من نه هم اکنون بلکه از نوجوانی مطمئن بودم علاقه ای ندارم فرد دیگری را به این دشت مشوش اضافه بکنم.

علاقه مندی اندیشه فولادوند
علاقه مندی اندیشه فولادوند

 

اما اگر روزی و روزگاری این کمبود را در مسئولیت پذیری احساس بکنم ترجیح می دهم که از بین این همه بچه هایی که متعلق به دیگران بودند اما امروز در شرایط سخت و بدی دارند رشد می کنند فرزندی را قبول کنم.

عاشق سفر هستم و اصلا اهلا پس انداز نیستم و تقریبا تمام درآمدم را صرف سفر کردن میکنم و دوست دارم به همه کشورهای دنیا مسافرت کنم.

تقریبا با همه کارگردان هایی که می پسندیدم و دوست داشتم از جمله مسعود کیمیایی ، فریدون جیرانی ، رسول صدرعاملی ، سعید سهیلی و بهروز افخمی کار کردم،محبوب ترین فیلم برای خودم سنگ اول آقا فروزش است که بر اساس داستانی از آقا هوشنگ مرادی کرمانی ساخته شد.

مطالب مرتبط:

بازی اندیشه فولادوند در سریال بعد از آزادی

بازی اندیشه فولادوند در سریال بعد از آزادی
بازی اندیشه فولادوند در سریال بعد از آزادی

 

اندیشه فولادوند در کنار بازیگرانی همچون رضا داودنژاد ، مرتضی اسماعیل کاشی ، اصغر همت ، قاسم زارع ، خسرو شهراز ، سام کبودوند ، امید روحانی ، حسین باشه‌ آهنگر ، رویا جاویدنیا ، رامین سیار دشتی ، المیرا دهقان بازی می کند.

معرفی سریال بعد از آزادی

مجموعه تلویزیونی بعد از آزادی به تهیه کنندگی سعید سعدی قرار بود در محرم سال ۱۳۹۹ شمسی خودش به آنتن شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برساند، اما به هر حال این موقعیت برای محمدعلی باشه آهنگر و هنرمندان این سریال فراهم نشد! 

خلاصه داستان سریال بعد از آزادی

هر روز با عطر گل‌ های باغ‌ های شهریار از خواب بلند می‌ شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌ کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح ها زودتر می‌ رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌ فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان چه می‌ دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت ولی ماها که می فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی تونه جاشونو پر کنه…

ساعت پخش سریال بعد از آزادی

به گفته کارگردان احتمالا این سریال جایگزین سریال افرا شود و از شبکه یک ساعت 10:30 دقیقه پخش شود.

سعید سعدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون اظهار کرد: سریال «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر را آماده پخش دارم که بنا به دلایلی هنوز موقعیت پخش آن فراهم نشده است. این مجموعه شاید بعد از سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی راهی آنتن شبکه یک شود. 

وی افزود: سریال دیگری که مشغول ساخت آن هستم فصا دوم سریال «نجلا» است. این کار درحال حاضر در تهران مقابل دوربین رفته است. همچنین تصمیم دارم به زودی یک فیلم سینمایی با مضمون اجتماعی تهیه کنم. قرار است کارگردانی این کار را یک فیلم‌ اولی برعهده بگیرد و مشخصات کامل پروژه را به زودی رسانه‌ای می‌کنم. 

سعدی در پاسخ به این پرسش که آیا علاقه‌ای به تولید فیلم یا سریالی در حوزه پلتفرم‌ها دارد یا خیر، بیان کرد: این روزها به اندازه‌ای در تلویزیون و سینما درگیر و پرمشغله هستم که فرصتی برای فعالیت در پلتفرم‌ها پیش نمی‌آید، هرچند هنوز هم کاری نتوانسته است من را وسوسه کند که در این حوزه جدید ورود کنم. 

این تهیه کننده در پایان تاکید کرد: نسبت به پلتفرم‌ها و فعالیت در آن ها هیچگونه نگاه منفی ندارم. برخی مواقع عده‌ای برای این که این عرصه را دوست ندارند در آن فعالیت نمی‌کنند ولی کار من تهیه‌کنندگی است پس چندان برایم فرقی نمی‌کند کاری تلویزیونی باشد یا سینما یا پلتفرم، تنها چیزی که برای من اهمیت بالایی دارد کیفیت و اثرگذاری است که من را همیشه تشویق به تهیه می‌کند. 

تعداد قسمت های سریال بعد از آزادی

اعلام شده بود سریال بعد از آزادی  در ۳۵ قسمت تولید می‌ شود اما با اضافه شدن پنج قسمت دیگر به ۴۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ ای رسید.

اسامی بازیگران سریال بعد از آزادی

اسامی بازیگران سریال بعد از آزادی
اسامی بازیگران سریال بعد از آزادی

 

رضا داودنژاد ، اندیشه فولادوند ، مرتضی اسماعیل کاشی ، اصغر همت ، قاسم زارع ، خسرو شهراز ، سام کبودوند ، امید روحانی ، حسین باشه‌ آهنگر ، رویا جاویدنیا ، رامین سیار دشتی ، المیرا دهقانی و… از بازیگران اصلی این سریال تلویزیونی هستند.

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: علیرضا یوسفی