سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۳۳

آرش آصفی نقش ابراهیم در سریال سرجوخه کیست؟

آرش آصفی نقش ابراهیم در سریال سرجوخه کیست؟
سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در حال تولید است، یکی از بازیگران جوان این سریال آرش آصفی است که در ادامه به معرفی این بازیگر می پردازیم.

به گزارش تیتربرتر؛‌ تولید مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری با روایت یک ماجرای امنیتی متفاوت تولید می شود.

تازه ترین اثر احمد معظمی از تولیدات سیمافیلم است و بلافاصله پس از سریال موفق «خانه امن»؛ از آبان ماه سال 1399 شروع شده و مخاطب شاهد فضایی متفاوت از سایر آثار معظمی خواهد بود.

خلاصه داستان سریال سرجوخه

خلاصه داستان سریال سرجوخه
خلاصه داستان سریال سرجوخه

بنا بر این گزارش، محور اصلی سریال سرجوخه قصه ای اجتماعی- امنیتی است. همچنین این مجموعه مانند سایر تولیدات مشترک ابوالفضل صفری در مقام تهیه کننده و احمد معظمی در مقام کارگردان دارای پروداکشنی بزرگ و پرلوکیشن و پر بازیگر است.

این سریال در چندین استان و 2 کشور خارجی تصویربرداری خواهد شد.

اسامی بازیگران سریال سرجوخه

«حمیدرضا محمدی» بازیگر فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» و همچنین برگزیده بهترین بازیگری جشنواره سی و نهم تئاتر فجر یکی از نقش های اصلی این مجموعه را ایفا می کند.

معرفی عوامل سریال سرجوخه

«سرجوخه» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است و از دیگر عوامل این سریال می توان به: مشاوره تهیه کننده: مرتضی متولی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مهرداد دادگری، مدیر تدارکات: ظهیر پیرهادی و دستیار تهیه کننده: مهدیار مصطفی لو اشاره کرد.

زمان پخش سریال سرجوخه

ساعت پخش و بازپخش سریال سرجوخه از همین طریق اعلام خواهد شد .در مورد اینکه سریال سرجوخه چند قسمت است و از چه شبکه ای پخش خواهد شد نیز خبری در دست نیست .

نقش ابراهیم در سریال سرجوخه کیست؟

نقش ابراهیم در سریال سرجوخه کیست؟
نقش ابراهیم در سریال سرجوخه کیست؟

آرش آصفی در نقش ابراهیم، یک افسر ضد جاسوسی، مقابل دوربین «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی رفت.

این درام جاسوسی-اجتماعی که از پاییز سال گذشته کلید خورده است، این روزها با دو گروه به‌صورت هم‌زمان در داخل و خارج کشور فیلمبرداری می‌شود.

پیش از این، حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش غلامرضا و سامان صفاری در نقش کیان معرفی شده‌اند و دیگر کاراکترهای سریال نیز تا زمان پخش به مرور معرفی خواهند شد.

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو گروه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند، می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

بیوگرافی آرش آصفی بازیگر سریال سرجوخه

بیوگرافی آرش آصفی بازیگر سریال سرجوخه
بیوگرافی آرش آصفی بازیگر سریال سرجوخه

آرش آصفی بازیگر سینما و ایفاگر نقش بکیر بن حر در فیلم رستاخیز متولد سال ۱۳۵۷ در ساوه است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۳ با فیلم مواجهه آغاز کرد. او بازی در سریال‌های مدینه و روزهای به یادماندنی را در کارنامه دارد.

شروع بازیگری

آرش آصفی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثارش می‌توان به بازیگری در سریال مدینه، فیلم رستاخیز و سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده اشاره کرد.

آصفی برای اولین در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۰ در سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده به کارگردانی عباس رافعی بازی کرده است.

او در سال ۱۳۹۳ در سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم در کنار بازیگرانی نظیر پریوش نظریه، مهدی سلطانی، شبنم مقدمی و مهرداد صدیقیان نقش آفرینی کرد.

همسر آرش آصفی

از زندگی شخصی و خصوصی این بازیگر اطلاعی در دست نیست

شهرت برایم جذابیت ندارد

هیچ وقت شهرت برای من موضوع جذابی نبوده است. البته نمی گویم که شهرت چیز بدی است به هر حال یک موقع هایی وقتی دچار مشکل می شویم می تواند چاره ساز باشد اما در مواردی دیگر دردسرساز است و من این بخش قضیه را دوست ندارم به خاطر همین ترجیح می دهم کمتر دچار حاشیه شوم.

مطالب مرتبط:

بازیگر نقش بکیر ابن حر در فیلم رستاخیز

بازیگر نقش بکیر ابن حر در فیلم رستاخیز
بازیگر نقش بکیر ابن حر در فیلم رستاخیز

وی در سال ۱۳۹۲ در فیلم رستاخیز احمدرضا درویش در کنار هنرمندانی چون حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ و بابک حمیدیان حضدر داشته است

در ۳۲مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد نامزد جایزه فجر برای بازی در رستاخیز شود.

من در بوئین زهرای قزوین زندگی می کنم و در همین مدتی که کم کار شده ام به کار مزرعه داری و باغداری پرداخته ام.

البته ایشان این روزها در تئاتر فعالیت دارد و نمایش کلنل را روی اجرا کرده است.

تمرینات سخت شمشیربازی و اسب سواری در رستاخیز

با توجه به اینکه در فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش مدام در بیابان مشغول کار بودیم و با اسب و شمشیر سروکار داشتیم، ترجیح دادم بعد از آن مدتی استراحت کنم. البته در این میان بازی در آثاری پیشنهاد می شد که یا من نمی پذیرفتم و یا به توافق نمی رسیدیم.

علت دوری از بازیگری بعد از فیلم رستاخیز

اتفاقاتی که برای فیلم «رستاخیز» افتاد بی تاثیر در کم کاری من نبود. زیرا ما به خاطر این فیلم چندین سال گرفتار شدیم اما در نهایت این فیلم به بن بست خورد. با این شرایط انگیزه های آدم کور می شود و چشم انداز مثبتی نیز به آینده ندارد، این باعث می شود که فرد کمتر ریسک کند. می خواهم بگویم تمام این عوامل دست به دست هم داد تا من از فضای سینما و تلویزیون دور باشم، البته خستگی کار را هم کتمان نمی کنم.

فیلم و سریال آرش آصفی

فیلم و سریال آرش آصفی
فیلم و سریال آرش آصفی

مدینه (سریال تلویزیونی (۱۳۹۳)

رستاخیز(۱۳۹۲)

مواجهه(۱۳۸۳)

وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده (سریال تلویزیونی)(۱۳۸۰)

گیتی همسر علیرضا

وقتی پروانه شدم

امکان مینا

افتخارات

آرش آصفی توانست در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ دریافت جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد برای بازی خوبش در فیلم سینمایی رستاخیز بشود.

آنچه دیگران میخوانند:

​​​​​​​نویسنده: علیرضا یوسفی