چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴

جزئیات پیوستن اکبر ایمانی به استقلال

جزئیات پیوستن اکبر ایمانی به استقلال
فرهاد مجیدی به دنبال جذب بازیکن تراکتور سازی است.

به گزارش تیتربرتر؛ مددی و مجیدی برای متقاعد کردن بازیکنان با استفاده از پیشنهادهایی شامل قرارداد پایه + مزد بر اساس عملکرد توانستند چهره های جذاب نقل و انتقالات مانند سیاوش یزدانی، حسین حسینی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، عارف آقاسی و غیره را پای میز مذاکره نشانده و در نهایت امضای قرارداد را از آنها بگیرند.

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال
آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال

 

در این میان بودند بازیکنانی که با توجه به پیشنهاد استقلال برای ماندن در این تیم متقاعد شدند و قراردادهای چشمگیر 13 یا 15 میلیاردی باشگاههای دیگر را کنار گذاشتند تا در نهایت با مدل جدید قراردادی آبی ها، پیراهن استقلال را بر تن کنند. اعداد نجومی که مجیدی و مظلومی نیز وجود آنها در بازار نقل و انتقالات پیرامون بازیکنان استقلال را تایید کردند.

فرمولی که در ابتدا بعد از گمانه زنی هایی که درباره آن صورت گرفت خیلی مورد پسند هواداران نبود اما در نهایت استفاده از همین فرمول که آپشن های انگیزشی جذابی برای بازیکنان داشت باعث شد تا مدیر عامل استقلال بتواند رضایت کامل مجیدی را کسب کند و تیمی بر اساس نیازها و خواسته های او شکل دهد.

سینا خادم‌ پور هافبک دفاعی تیم استقلال در محل باشگاه استقلال حاضر شد.

او بعد از خروج از باشگاه درباره دلیل حضورش در جمع خبرنگاران گفت :به باشگاه آمدم تا پیگیر وضعیت و کارهایم باشم، با خودم فکر کردم که در پست من بازیکنان زیادی جذب شدند، من همیشه صبوری کردم و بهترین عملکرد را داشتم. امسال فرصت کمی به من رسید و فقط دو بازی انجام دادم که باز هم عملکرد خوبی داشتم.

سینا خادم‌ پور در خصوص اینکه بعد از بازی خوب او مقابل نساجی مازندران، مجیدی باز هم او را نیمکت نشین کرد گفت :من همیشه فرهاد مجیدی را دوست داشتم و ایشون هم من را دوست دارد و همیشه به من کمک کردند، من باید به تصمیم سرمربی احترام بگذارم.

وی درباره آخرین وضعیت خودش افزود :منتظر آقای مددی هستم تا جلسه ای با او برگزار کنم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

خادم‌ پور در پاسخ به سوال ” آیا از تیم های دیگر هم پیشنهادی داری ؟  ” گفت :خیلی صادقانه و رک بگویم دو الی سه تا پیشنهاد خیلی خوب دارم، هر موقع باشگاه استقلال و آقای فرهاد مجیدی صلاح دانستند و من را نخواستند با کمال میل احترام میگذارم و مقصد بعدی ام را مشخص می کنم.

اولویت من استقلال است و من این تیم و هوادارانش را دوست دارم  ولی دیگر یک جاهایی باید به فکر خودت و خانواده ات باشی، من هم آینده فوتبالی دارم، هم دوره های من در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند، بازیکنانی که به استقلال منتقل می شوند خیلی سریع فیکس می شوند، من به پای صبوری هایم ایستاده ام برای فیکس شدن تلاش می کنم و فقط دوست دارم که به من هم اعتماد کنند حرف من فقط همین است.

مطالب مرتبط:

ماجرای پیوستن اکبر ایمانی به استقلال

ماجرای پیوستن اکبر ایمانی به استقلال
ماجرای پیوستن اکبر ایمانی به استقلال

 

«به فوتبال برتر خبر داد؛ درصورتی فرهاد مجیدی خواهان جذب اکبر ایمانی هافبک فصل گذشته باشگاه تراکتور باشد اقدامات لازم برای جذب این بازیکن را انجام خواهیم داد.»

این بازیکن روز گذشته هم با انتشار یک استوری از هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرد تا شایعه حضورش در استقلال بیش از پیش تقویت شود.

بیوگرافی احمد ایمیانی بازیکن

بیوگرافی احمد ایمیانی بازیکن
بیوگرافی احمد ایمیانی بازیکن

 

اکبر ایمانی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۷۱ در پارس آباد) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه فوتبال تراکتور سازی تبریز بازی میکرد.

وی در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۰ همزمان با انتشار فایل صوتی جلسه وی با مدیرعامل و سرمربی باشگاه تراکتور مشخص شد که خواهان دریافت مبلغ چند برابری قرارداد فصل گذشته اش می باشد آنهم در حالیکه با تراکتور قرارداد پنج ساله داشته و با اصرار فراز کمالوند و نظمی مدیرعامل باشگاه مبنی بر قبول پیشنهاد ۴ میلیاردی ( بیش از ۴ برابر مبلغ قرارداد سال پیش خود ) و ماندن در تیم بخاطر شرایط خاص باشگاه و همچنین بخاطر هواداران مخالفت کرده و مصر بر جدایی از این باشگاه شد.

در مجموع اکبر ایمانی یک هافبک دفاعی معمولی به حساب می آید که بهرحال در تراکتور و در سایه ی بازی در کنار بازیکنان باتجربه ای مثل مسعود شجاعی و اشکان دژاگه کمی پیشرفت داشت ولی هرگز یک هافبک درجه یک و عالی نبوده و نیست .

وی برای بازی دوستانه با تیم ملی بوسنی و هرزگوین توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی ایران ایران دعوت شد.

آمار بازی های اکبر ایمانی 

  • باشگاه    لیگ    فصل    بازی    گل
  • صنعت نفت آبادان    لیگ برتر    ۲۰۱۸-۲۰۱۹    ۱۴    ۲
  • تراکتور    لیگ برتر    ۲۰۱۸-۲۰۱۹    ۱۴    ۱
  • تراکتور    لیگ برتر    ۲۰۱۹-۲۰۲۰    ۲۴    ۲
  • تراکتور    لیگ برتر    ۲۰۲۰-۲۰۲۱    ۱۳    ۰

افتخارات اکبر ایمانی 

افتخارات اکبر ایمانی در لیگ برتر

  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ به همراه ذوب‌آهن اصفهان

افتخارات اکبر ایمانی در جام حذفی

  • قهرمانی در جام حذفی ۹۲–۱۳۹۱ به همراه سپاهان اصفهان
  • قهرمانی در جام حذفی ۹۴–۱۳۹۳ به همراه ذوب‌آهن اصفهان
  • قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۹–۱۳۹۸به همراه باشگاه فوتبال تراکتور اذربایجان

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: شایان صفرزاده