جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۳۵

فیلم مراسم خاکسپاری شهرام کاشانی

فیلم مراسم خاکسپاری شهرام کاشانی
شهرام کاشانی در لس آنجلس به خاک سپرده شد.

به گزارش تیتربرتر؛ پیکر زنده یاد شهرام کاشانی با حضور مردم و جامعه هنری در شهر لس آنجلس به خاک سپرده شد.در پایان این خبر می توانید ویدئو این مراسم را ببینید.

علت دفن شهرام کاشانی در لس آنجلس

علت دفن شهرام کاشانی در لس آنجلس
علت دفن شهرام کاشانی در لس آنجلس

 

شهرام کاشانی حدود سه هفته پیش به خاطر بیماری کبد در بیمارستانی در شهر استانبول بستری شد و بعد از چند روز بر اثر بیماری کرونا چشم از جهان فرو بست و بنا به درخواست مادرش هایده کاشانی پیکر شهرام کاشانی به لس آنجلس انتقال یافت و ساعتی پیش در 29 مرداد 1400 به خاک سپرده شد.

شهرام کاشانی کیست؟

شهرام کاشانی متولد ۱۶ تیر ماه سال ۱۳۵۳ در رم ایتالیا از خوانندگان پاپ ایرانی در خارج از کشور است.

خانواده شهرام کاشانی

شهرام در جردن تهران به دنیا آمد و در کوچه گل افشان بزرگ شد و مقطع دبستان را در مدرسه هدف و سپس مدرسه رازی گذراند.

بعد از جدایی پدر و مادرش دچار مشکلات عاطفی شد تا اینکه مادرش با «محمود قربانی» همسر سابق گوگوش ازدواج کرد که این زندگی هم به طلاق ختم شد،او با اینکه نام خانوادگی اش کاشانی است اما اصالتا اهل اردبیل می باشد.

زمان مهاجرت شهرام کاشانی به آمریکا

در 14 سالگی با مادر و مادربزرگ اش (آنا) زمینی به ترکیه مهاجرت کردند تا اینکه دو سال بعد در 1369 وقتی 16 ساله بود راهی مکزیک شدند،آنها سپس بعد از دو روز بصورت غیرقانونی از مکزیک وارد آمریکا شدند و تحصیلات خود را در دبیرستان یونی های ادامه داد.

پیشتر شهرام کاشانی مدتی به شدت بیمار بوده و در بیمارستان بستری شد. گفته می شود بیماری شهرام کاشانی مرتبط با کبد وی می باشد. این بیماری ناشی از زیاده روی وی در مصرف مشروبات الکلی می باشد . شهرام کاشانی خواننده لس انجلس نشین که مدتی پیش در یکی از کنسرت هایش بصورت مست حضور داشته و مدتی این کار وی جنجال به پا کرده بود در تازه ترین عکس منتشر شده از وی را در شرایط بسیار اسفناکی نشان می دهد.

مطالب مرتبط:

ازدواج شهرام کاشانی

شهرام کاشانی سال ها پیش با همسرش خانم مریم ازدواج کرد که در نهایت این زندگی زناشویی به جدایی و طلاق ختم شد، در رابطه جدید عاشقانه با خانم غزل ساکن آلمان به سر می برد در حالی که خود در ترکیه سکونت داشت.

آلبوم های رسمی شهرام کاشانی

  • کی وان – 1370
  • عطش – 1373
  • هوس – 1375
  • دوستان – 1377
  • رنگ عشق – 1379
  • نگو – 1382
  • خوشحالم – 1384

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مهرداد شاهدنیا