شنبه, ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۰۳

ماجرای به کما رفتن ارشا اقدسی بدلکار+بیوگرافی

ماجرای به کما رفتن ارشا اقدسی بدلکار+بیوگرافی
ارشا اقدسی بدلکاری ماهر در سینما و تلویزیون به کما رفت. دوستان و همکاران او از مردم می خواهند که برای سلامتی او دعا کنند.

به گزارش تیتربرتر: ارشا اقدسی بدلکار و بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در حین اجرا در صحنه ی فیلم برداری دچار سانحه ناگواری شد و او را به بیمارستان منتقل کردند.

ماجرای به کما رفتن ارشا اقدسی

ماجرای به کما رفتن ارشا اقدسی
ماجرای به کما رفتن ارشا اقدسی

ارشا اقدسی برای فیلمبرداری یک فیلم سینمایی در لبنان هنگام چپ شدن با ماشین، او را بیهوش از ماشین بیرون آوردند و تا به این لحظه بیهوش نیامده است.

علیرضا فتحی مسئول بدلکاران سینمای ایران از و حالِ ارشا اقدسی بدلکار حرفه‌ای سینما خبر داد که او در وضع وخیمی قرار دارد و هم اکنون در بیمارستان بیرون بستری می باشد.

ارشا قدسی بدلکار حرفه‌ای سینما در صحنه‌ای برای یک فیلم سینمایی در لبنان دچار حادثه شد و هم اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد.

پیگیری‌ها و گزارش ها نشان بر این است که این فیلم برای کشور تونس فیلمبرداری می‌شود روز چهارشنبه ماشین ارشا اقدسی در حین فیلمبرداری که به عنوان بدلکار این فیلم حضور داشت، چپ می‌کند و او در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

علیرضا فتحی به عنوان نائب رئیس انجمن بدلکاران سینما و مسئول کل بدلکاران سینمای ایران در گفت‌وگویی تأکید کرد: آخرین خبری که ما از این اتفاق گرفته‌ایم متأسفانه ارشا اقدسی را بعد از چپ شدنِ ماشین، بیهوش از ماشین بیرون می‌آورند که تا همین لحظه هم به هوش نیامده است. او الان در کما به سر می‌برد و از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم که برای این بدلکار خوب و حرفه‌ای سینمای ایران دعا کنند تا زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

واکنش هنرمندان به سانحه ارشا اقدسی

واکنش های هنرمندان به سانحه ارشا اقدسی
واکنش های هنرمندان به سانحه ارشا اقدسی

 

ایمان کرمیان رئیس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی درباره وضعیت ارشا اقدسی بدلکار سینما گفت: این اتفاق حدود سه روز پیش یعنی روز چهارشنبه 6 مرداد ماه 1400 برای ارشا اقدسی در پروژه‌ای که در بیروت مشغول کارش بود، رخ داد و به همین ترتیب طبق آنچه که شنیده‌ام در همان زمان به کما رفته، طبق آخرین پیگیری‌ها نخاعش آسیب جدی ندیده اما چند مهره گردن او آسیب دیده است.

همچنین اشاره ای نسبت به وضعیت درمانی ارشا اقدسی کرد و گفت: خواهر ارشا در حال حاضر همراه اوست و پیگیر آماده‌سازی او برای عمل جراحی هستند که هنوز گویا این شرایط محقق نشده است. همچننی تاکید کرد که پیگیر وضعیت جسمانی این بدلکار موفق کشورمان هستند و وضعیت دقیق او را در اولین فرصت اعلام می کنند.

 

مهنوش مرادی، عضو گروه بدلکاری ارشا اقدسی و یکی از دوستان او درباره این حادثه به نیز گفت: 

قرار است ایشان یک عمل جراحی مهم و حیاتی داشته باشد و از هموطنان عزیزمان می‌خواهیم که برای سلامتی‌اش دعا کنند تا بار دیگر به آغوش زندگی برگردد. مهنوش مرادی تاکید کرد که ارشا اقدسی در بیمارستانی در لبنان تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت ولی هنوز  زمان انجام این عمل مشخص نیست.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی ارشا اقدسی 

بیوگرافی ارشا اقدسی 
بیوگرافی ارشا اقدسی 

ارشا اقدسی متولد 14 اردیبهشت ماه 1361 در شهر تهران و بازیگر و بدلکار حرفه ای کشورمان است.

  • نام و نام خانوادگی: ارشا اقدسی
  • تاریخ تولد: 12 اردیبهشت ماه 1361
  • محل تولد: تهران
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • قد: 183 سانتی متر
  • وزن: 79 کیلوگرم

ارشا اقدسی دانشجوی رشته تربیت بدنی در ایتالیا بود که آشنایی با پیمان ابدی مسیر زندگی او تغییر کرد. همچنین با دعوت رامبد جوان به برنامه خندوانه او به اوج شهرت خود رسید و محبوبیت خاصی را در بین مردم به دست آورد. ارشا اقدسی هنوز ازواج نکرده و مجرد است.

یکی از افتخارات ارشا اقدسی تاسیس گروه بدلکاران 13 است.

شروع فعالیت ارشا اقدسی

ارشا اقدسی در کودکی فعالیت خود را با ورزش شروع کرد؛ همچنین کودکی بازیگوشی که علاقه اش به ورزش های رزمی زیاد بود که اولین فعالیت او با ورزش آیکیدو بود که در این رشته مربی نیز شد. همچنین در رشته های پینت بال، تیروکمان، کارتینگ، سنگ نوردی و پاراگلایدر نیز آموزش دید.

ارشا در سن 16 سالگی به این نتیجه رسید که بدلکار شود، به گفته اقدسی یکی از دوستان او که در حال ساخت یک فیلم کوتاه بود از او خواست که به جای شخصیت فیلم از پله ها بیوفتد. او می گوید بدون تمرین قبلی این کار را انجام داد و درد زیادی را تحمل کرد ولی اتفاق جدی ای برای او نیوفتاد. اما فعالیت های حرفه ای خود را در سال 1383 زیر نظر زنده یاد پیمان ابدی شروع کرد.

تاسیس گروه بدلکاری 13 ارشا اقدسی

تاسیس گروه بدلکاری 13 ارشا اقدسی
تاسیس گروه بدلکاری 13 ارشا اقدسی

ارشا اقدسی زمانی که 24 ساله بود یعنی 13 بهمن ماه 1385 گروه بدلکاران 13 را تاسیس کرد و فعالیت حرفه خود را با پروژه های فیلمسازی شروع کرد. بعد از مرگ ناگهانی پیمان ابدی در یک پروژه بدلکاری کمتر از سه سال تبدیل به مرد اول بدلکاری در ایران شد.

 برخی از سوابق و آثار ارشا اقدسی

 آثار ارشا اقدسی
آثار ارشا اقدسی

 

  • نشانی
  • سقوط آزاد
  • ساخت ایران
  • شیدایی
  • قلب یخی
  • شوق پرواز
  • هوش سیا
  • آب پریا
  • کرگدن
  • پسر آدم دختر حوا
  • انتهای خیابان هشتم
  • و ...

به امید بهبودی حال هنرمند خوب کشورمان! 

 

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: علیرضا یوسفی