جمعه, ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۴۷
یکی از راحت ترین آفرودها:

چهره جدید BMW Z4 برای ماجراجویی آفرودی

یکی از راحت ترین آفرودها:
این BMW Z4 M کوپه در مشخصات Safari که اصلاح شده است و برای ماجراجویی های خارج از جاده و فروش آماده است.

تیتربرتر: کراس اوورها و SUV ها همچنان مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند، اما گزینه هایی برای کسانی که چیزی جمع و جور و در عین حال آفرود دارند، وجود دارد. شما فقط باید به بازار کارکرده نگاه کنید. On Bring A Trailer یک بی ام و Z4 M کوپه مدل 2007 است که تحت اصلاح مشخصات Safari قرار گرفت و فراتر از افزودن یک سیستم تعلیق برافراشته و لاستیک های تیزتر است.

تغییرات ایجاد شده در ماشین BMW Z4 

تغییرات ایجاد شده در ماشین BMW Z4 
تغییرات ایجاد شده در ماشین BMW Z4 

خیره کننده ترین ویژگی Z4 M Coupe Safari افزایش عملکرد خارج جاده نیست. در عوض، این دریچه عقب سفارشی است که دو لاستیک اضافی را که در آن قرار دارند در خود جای داده است، که واقعاً به یک ظاهر طراحی شده مانند Safari می افزاید. اما این فقط یکی از چندین تغییر ایجاد شده در BMW است. مالک همچنین سپرها و گلگیرها را برای قرار دادن لاستیک های بزرگتر A / T 235/65 Toyo Open Country که دور چرخ های 17 اینچی بلک راینو را می پیچد ، جای داده است. یکی دیگر از موارد اضافی موجود در زرادخانه آفرود کوپه، صفحه محافظ بازار برای محافظت از سخت افزار است.

در زیر کاپوت آن موتور 3.2 لیتری S54 خطی شش BMW وجود دارد که 330 اسب بخار قدرت (246 کیلووات) و 262 پوند فوت (355 نیوتن متر) گشتاور دارد. نیرو از طریق جعبه دنده شش سرعته دستی و دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ های عقب می رود. در داخل یک فضای داخلی چرمی وجود دارد که دارای یک فرمان سه کاره، ناوبری و کنترل خودکار آب و هوا است. این سهام برخلاف نمای خارجی آماده برای جاده است.

سایر تغییرات عبارتند از: چهار چراغ آفرود Baja Design در جلو و یک نوار چراغ LED 40 اینچ (101 سانتی متر) از Aurora که به قفسه سقف سفارشی نصب شده است. تشخیص آن در عکس ها دشوار است ، اما قسمت عقب آن نیز دارای اسپویلر لب فیبر کربنی است.

این ماشین در حال حاضر برای فروش در BaT بدون ذخیره است. با این حال، پیشنهاد فعلی 15000 دلار است و هنوز پنج روز تا پایان حراج باقی مانده است. این اتومبیل 150،000 مایل در کیلومتر شمار را نشان می دهد، فروشنده ای که سال گذشته ماشین را خریداری کرده و حدود 250 اتومبیل را اضافه کرده است. CarFax نشان می دهد که در فوریه سال 2009 تصادف کرده است.

آیا BMW Z4 ماشین خوبی است؟

آیا BMW Z4 ماشین خوبی است؟
آیا BMW Z4 ماشین خوبی است؟

بله، 2021 Z4 یک ماشین اسپرت لوکس خوب است. این کانورتیبل دو صندلی راننده روزانه راحتی را ایجاد می کند و رانندگی در دور خم های بالا به پایین بسیار راحت و آسان کرده است. هر دو پیشرانه موجود آن صرفه جویی خوبی در مصرف سوخت دارند و قدرت در تریم شش سیلندر sDrive M40i چشمگیر است. Z4 همچنین دارای صندلی های جادار و فضای صندوق عقب زیادی برای یک اتومبیل در اندازه آن و همچنین بسیاری از ویژگی های استاندارد فن آوری و یک سیستم سرگرمی و ساده است. با این حال، چندین رقبا پویایی رانندگی جذاب تری را ارائه می دهند.

رتبه بندی خودرو BMW Z4

2021 BMW Z4  در نیمه پایین رتبه بندی اتومبیل های لوکس ورزشی قرار دارد. این دینامیک رانندگی دلپذیر و فضای داخلی راحتی را ارائه می دهد، اما برخی از رقبا عملکرد بهتری دارند. رتبه 13 شماره 2021 BMW Z4 بر اساس امتیاز آن در گروه اتومبیل های لوکس ورزشی است. در حال حاضر BMW Z4 نمره 8.1 از 10 را کسب کرده است.

مطالب مرتبط:

مقایسه BMW Z4 با دیگر خودروها

مقایسه BMW Z4 با دیگر خودروها
مقایسه BMW Z4 با دیگر خودروها

 

تفاوت 2020 در مقابل 2021 BMW Z4 چیست؟

برای سال 2021، بی ام و Android Auto و رادیو ماهواره ای را به لیست ویژگی های استاندارد Z4 اضافه می کند. در غیر این صورت، مدل های 2020 و 2021 تقریباً یکسان هستند.

در اینجا تغییرات اساسی برای BMW Z4 طی چند سال اخیر آورده شده است:

  • 2019: پس از سه سال وقفه با موتور قدرتمندتر، کابین بزرگتر و ویژگی های استاندارد تر، از جمله صفحه لمسی 10.25 اینچی، کاملاً دوباره طراحی شد.
  • 2020: تریم sDrive M40i عملکرد گرا معرفی شد
  • 2021: رادیو ماهواره ای Android Auto و استاندارد را بدست آورد.

مقایسه بی ام و Z4 با تویوتا سوپرا

تویوتا سوپرا در کنار Z4 ساخته شده است، بنابراین طبیعتاً موارد مشترک بسیاری با BMW دارد. هر دو عملکرد مشابه و صرفه جویی در مصرف سوخت را دارند، اما تفاوت هایی نیز وجود دارد برای یکی، Z4 یک کانورتیبل است، در حالی که سوپرا یک کوپه است. Z4 از صفحه لمسی بزرگتری برخوردار است (10.25 اینچ در برابر 8.8 در تویوتا)، در حالی که سوپرا صندوق عقب کمی بزرگتری دارد. انتخاب بین این دو اتومبیل لوکس اسپرت احتمالاً به این بستگی دارد که شما کدام سبک بدنه را ترجیح می دهید و چه مقدار پول مایل به صرف آن هستید. افرادی که بودجه بالاتری دارند احتمالاً Z4 را به دلیل کابین مجلل تر و سبک پیشرفته ترجیح می دهند.

مقایسه BMW Z4 با پورشه باکسستر

با اصطلاحات مختلف، پورشه 718 Boxster نیرویی است که باید در آن حساب شود. Boxster با داشتن گزینه های قدرتمند موتور و پویایی شدید در هندلینگ، عملکرد مطلوبی در کلاس دارد که رانندگی آن را به یک لذت تبدیل می کند. Boxster همچنین یک جعبه دنده دستی ارائه می دهد که نمی توانید آن را در Z4 تهیه کنید. علاوه بر این، پورشه از کابین لوکس تری نسبت به BMW برخوردار است. یک چیز جالب وجود دارد: قیمت شروع Boxster تقریباً 10 هزار دلار بیشتر از Z4 است. 

بررسی عملکرد بی ام و  Z4

بررسی عملکرد بی ام و  Z4
بررسی عملکرد بی ام و  Z4

 

موتور Z4

Z4 دارای دو پیشرانه برای انتخاب است. تریم پایه sDrive30i مجهز به یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ است که 255 اسب بخار قدرت تولید می کند، در حالی که تریم پیشرفته sDrive M40i مجهز به توربوشارژ 3.0 لیتری شش سیلندر است که 382 اسب بخار قدرت تولید می کند. یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک با سرعت سریع و محرک چرخ عقب با هر موتور جفت می شود.

با زمان صفر تا 60 5.2 ثانیه ، سرعت Z4 به سختی زمان می برد و سرعت زیادی را برای رفت و آمد روزانه شما فراهم می کند. کسانی که مایل به قدرت بیشتر هستند از Z4 sDrive M40i قدردانی می کنند که در 3.9 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد. گیربکس اتوماتیک استاندارد دارای حالت های تعویض دنده Sport و Manual و همچنین شیفت های تعویض دستگیره فرمان و فرمان راه اندازی استاندارد است.

  • موتور پایه: توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 255 اسب بخار و گشتاور 294 پوند فوت؛ از 49،700 دلار (sDrive30i) شروع می شود
  • موتور موجود: توربوشارژ 3.0 لیتری شش سیلندر با 382 اسب بخار قدرت و 368 پوند فوت گشتاور؛ از 63،700 دلار (sDrive M40i) شروع می شود
  • پیشرانه: محرک چرخ عقب
  • گیربکس: هشت سرعته اتوماتیک

مسافت پیموده شده گاز Z4

sDrive30i 25 در کیلوگرم در ساعت شهر و در بزرگراه 32 کیلوگرم در ساعت EPA تخمین می زند ، که برای یک ماشین اسپرت لوکس بسیار مناسب است. sDrive M40i تخمین می زند کمی کمتر از 22 مایل در هر کیلوگرم در شهر و 30 کیلوگرم در بزرگراه باشد.

سرعت BMW Z4 چقدر است؟

Z4 sDrive30i در 5.2 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت می رسد، در حالی که sDrive M40i دارای زمان صفر تا 60 3.9 ثانیه است. حداکثر سرعت هر دو مدل 155 مایل در ساعت است.

ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:

  • دوربین عقب
  • کروز کنترل تطبیقی
  • هشدار برخورد به جلو
  • ترمز اضطراری خودکار
  • برف پاک کن های شیشه دار

ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

  • تشخیص عابر پیاده
  • کمک پارک موازی هندزفری
  • سنسورهای پارک جلو و عقب
  • نظارت بر نقاط کور
  • هشدار خروج از خط
  • نمایشگر سر بالا
شما چه اطلاعاتی درباره خودرو بی ام و z4 دارید؟ 

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: حمیرا فغانی