جمعه, ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۰
تحلیل و آنالیز:

کاهش بیت کوین از 40 هزار دلار

تحلیل و آنالیز:
قیمت بیت کوین در حال حاضر 39،739.83 دلار و سلطه آن در حال حاضر 47.55٪ است که 0.99 درصد کاهش نسبت به روز دارد.

به گزارش تیتربرتر: قیمت ارزهای رمزنگاری شده در 30 ژوئیه همچنان مخلوطی از قرمز و سبز است. سقف بازار جهانی ارز رمزنگاری شده 1.58 تریلیون دلار است که نسبت به روز گذشته 2.81 درصد افزایش نشان می دهد، در حالی که کل حجم بازار رمزنگاری در 24 ساعت گذشته 75.61 میلیارد دلار است که باعث 16.83 درصد کاهش می شود.

کاهش بیت کوین بعد از هشت روز

کاهش بیت کوین بعد از هشت روز
کاهش بیت کوین بعد از هشت روز

بیت کوین که در هشت روزه گذشته شاهد پیشرفت صعودی او بوده ایم به یک باره متوقف شد. ارز دیجیتال بیت کوین طی معاملات گذشته از 30000 دلار شد و از آن زمان تاکنون در حال پیشرفت بود ولی هم اکنون در حال کاهش می باشد.

حجم تمام سکه های پایدار اکنون 57.71 میلیارد دلار یعنی 76.33 درصد از کل حجم 24 ساعته بازار رمزنگاری است. قیمت بیت کوین در حال حاضر 39،739.83 دلار و سلطه آن در حال حاضر 47.55٪ است که 0.81 درصد کاهش نسبت به روزهای گذشته دارد.

بیت کوین با سودآوری خریداران نزدیک به 40 هزار دلار متوقف می شود!

روز پنجشنبه بیت کوین یک طرفه معامله کرد زیرا به نظر می رسید خریداران نزدیک به سطح مقاومت 40000 دلاری خسته شده اند. ارز رمزنگاری شده در طی هفته گذشته حدود 23٪ افزایش یافته است. برخی از تحلیلگران انتظار دارند که بیت کوین همچنان محدود شود زیرا تجمع فعلی نفس کمی می کشد.

QCP Capital در یک گفتگوی تلگرامی نوشت: "حس ما این است که بازار به دنبال تجارت در این محدوده 30K - 40K $ در کوتاه مدت خواهد بود. در پایان جمعه، انتظار می رود $ 40K - 42K $ با افزایش اوج بهره در اینجا نگه داشته شود.

جفری وانگ، رئیس آمریکا در گروه آمبر، در مقاله ای نوشت: "سطح قیمتی که باید در نظر گرفته شود، سطح قیمت روانشناختی 40،000 دلار است و 44،000 $ ، که سطح بعدی مقاومت بیت کوین است که تسلا اعلام کرد BTC را به عنوان پرداخت در ماه فوریه قبول می کند." 

پانکاج بالانی، مدیرعامل Delta Exchange، در نامه ای به CoinDesk نوشت: "در بازار گزینه های بیت کوین، علاقه زیادی به اعتصاب 45000 تا 50،000 $ برای انقضا ماه اوت وجود ندارد.

بیت کوین تا به امروز حدود 35٪ افزایش یافته است، که 17٪ سود S&P 500 نسبت به مدت مشابه دو برابر شده است. بیت کوین و سهام تا به امروز 5٪ از دست دادن طلا را شکست داده اند.

سود بیت کوین

سود بیت کوین
سود بیت کوین

Stack Funds، یک شرکت مدیریت دارایی رمزنگاری مستقر در سنگاپور، روز پنجشنبه در یک خبرنامه نوشت: بهره باز بیت کوین نیز افزایش یافته است و از اوج ماه ژوئن شکسته و کاهش مجدد را تجربه کرده است.

به گفته Panxora ، یک شرکت سرمایه گذاری رمزنگاری، اگرچه بیت کوین در بازار به عنوان گاو نر باقی مانده است، ارز رمزنگاری شده از سال 2013 هر بار در سال حداقل 25٪ کاهش یافته است.

Panxora در وب سایت خود نوشت: "اغلب اوقات سقوط به طور متوسط بیش از 40٪ است و این نوع کاهش باعث می شود ارز رمزنگاری شده یک سرمایه گذاری چالش برانگیز برای افرادی باشد که راهی برای مدیریت این نوع از خطر نوسانات ندارند."

هنگام مدیریت ریسک، سرمایه گذاران رمزنگاری می توانند شرایط کلان مانند رشد اقتصادی و تورم را در نظر بگیرند که بر قیمت دارایی ها در بازارهای سنتی و بازارهای رمزپایه تأثیر می گذارد.

گاوین اسمیت، مدیرعامل Panxora ، در مصاحبه ای با CoinDesk گفت: "من فکر می کنم ترس از تورم دوباره به وجود می آید و من فکر می کنم که این کاتالیزور برای یک حرکت واقعی در ارز رمزنگاری شده، قطعاً بیت کوین طی شش تا نه ماه آینده خواهد بود.

اسمیت گفت: "از نگاه بلند مدت، من در مورد بیت کوین کاملاً صعودی هستم، زیرا آنچه در رکود اقتصادی دیده ایم واقعاً افرادی است که از روایت تورمی که ما دیدیم دور می شوند. حتی اگر آن ها در بیت کوین بلند مدت صعود کنند، آنچه انجام می دهند این است که منتظر این فروش مکرر هستند و سپس آن ها به جای تعقیب بالاتر از بازار ، از آن برای شروع به جمع آوری سهام خود استفاده می کنند.

 Paxos سرمایه گذاران بیشتری را افشا می کند: Paxos تأمین کننده زیرساخت های زنجیره بلوک گفت: بانک مرکزی آمریکا، مبادله رمزنگاری FTX، بنیانگذاران صندوق و Coinbase Ventures از جمله فهرست سنگین سرمایه گذاران در دور تأمین اعتبار 300 میلیون دلاری سری D بودند، این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد Oak HC / FT رهبری دور بودجه را بر عهده داشت، این شرکت 9 ساله در اواخر آوریل با ارزیابی 2.4 میلیارد دلار اعلام کرد که این دور همچنین شامل PayPal Ventures و Mithril Capital و سایر موارد بود. این شرکت بیش از 540 میلیون دلار در چندین دوره بودجه جمع آوری کرده است.

معامله گران نزولی روی AXS: حتی اگر AXS ، رمز حاکمیت Axie Infinity ، بیش از 7000٪ بازده قیمت سالانه ثبت کرده است، در مقایسه با بازده 33٪ بیت کوین و بازده 212٪ اتر، برخی از معامله گران رمزنگاری نسبت به نشانه "ذهنیت سرخوشی کل ارزیابی را به افراط رساند و مانند هر تجارت بیش از حد شلوغ، پس از اتفاق افتادن قیمت، تغییر می کند.

مطالب مرتبط:

پیش بینی ها ارز دیجیتال از سال 2021 تا 2028

کاهش بیت کوین
کاهش بیت کوین

 

طبق مطالعه ای که توسط Evolve Business Intelligence آغاز شده است، انتظار می رود بازار جهانی ارزهای دیجیتال تا سال 2028 به XX میلیارد دلار برسد و از CABR 7،98٪ از 2021 تا 2028 رشد کند.

COVID-19 سناریو:

قفل و محدودیت موقتی منجر به ایجاد اختلال در زنجیره تامین، ارائه چالش های واردات و صادرات در بخش های مختلف شده است.

شرکت های فعال در بازار ارزهای دیجیتال تحت تأثیر همه گیر COVID-19 که منجر به کاهش رشد بازار برای سال های 2020 و 2021 می شود، تحت تأثیر منفی قرار گرفته اند.

عامل عمده ای که رشد بازار را تحت تأثیر قرار داده است، افزایش استفاده از اینترنت است.

استفاده جهانی از اینترنت در حال رشد است. با اتخاذ سیاست داخلی در این سازمان، همه گیری به سرعت استفاده و تقاضای اینترنت را افزایش داده است. استفاده از اینترنت همچنین به تغییر درک افراد از نحوه پرداخت دیجیتال کمک کرده است. ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین به طور عمده برای اهداف تجاری استفاده و تصویب شده اند. به غیر از این، برخی از کشورهای جهان ارزهای دیجیتال را تصویب کرده اند در حالی که برخی دیگر از آنها ارزهای دیجیتالی را اتخاذ کرده اند.

نظر تحلیلگران ارزهای دیجیتال از کشورها

نظر تحلیلگران ارزهای دیجیتال از کشورها
نظر تحلیلگران ارزهای دیجیتال از کشورها

آمریکای شمالی بیشترین سهم بازار را به دلیل استفاده بیشتر از بیت کوین به عنوان مبادله متوسط مالیات به جای ارز دارد. علاوه بر این، انتظار می رود استفاده از ارزهای دیجیتال را به جای ارزهای فیزیکی توسط خرده فروشان و مصرف کنندگان مختلف گسترش دهند.

همچنین انتظار می رود آسیا و اقیانوسیه به دلیل توسعه فنی و تصویب ارز دیجیتال، گسترش بیشتری یابد. همه گیری طمع آمیز دولت های مختلف در سراسر جهان را مجبور به استفاده از روش دیجیتالی معامله و به حداقل رساندن ویروس از طریق تماس انسانی کرده است.

بازار جهانی ارزهای دیجیتال بر اساس نوع و کاربر نهایی تقسیم بندی شده است. بر اساس Type، بازار به عنوان ارز رمزپایه، ارز مجازی، ارز دیجیتال بانک مرکزی تقسیم شده است و بر اساس کاربر نهایی، بازار از طریق دولت، شرکت ها، شخصی تجزیه و تحلیل می شود.

 

به نظر شما بیت کوین در هفته های آینده رشد صعودی دارد یا نزولی؟

 

آنچه دیگران میخوانند:

نویسنده: سینا گلستانی