پنج شنبه, ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰

آخرین تصویر شهرام کاشانی+ علت فوت

آخرین تصویر شهرام کاشانی+ علت فوت
شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی درگذشت.

به گزارش تیتربرتر؛ شهرام کاشانی به دلیل کرونا و بیماری کبدی درگذشت. شهرام کاشانی یا شهرام کی، هشت آلبوم موسیقی پاپ در دوران فعالیت خود بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۶ در لس‌آنجلس منتشر کرده است.

جزئیات درگذشت شهرام کاشانی

جزئیات درگذشت شهرام کاشانی
جزئیات درگذشت شهرام کاشانی

 

«سامان» خواننده پاپ ساکن ایران از قطع امید پزشکان معالج «شهرام کاشانی» خبر داد و اعلام کرد او به دلیل ‎کرونا به کما رفته است. پیش‌تر صفحات رسمی کاشانی اعلام کرده بودند این خواننده به دلیل مشکلات کبدی بستری شده و همانجا کرونا گرفته است.

شهرام کاشانی خواننده پاپ ایرانی عصر امروز در بیمارستان آجی بادام تقسیم در استانبول درگذشت. شهرام کاشانی متولد ۱۳۵۳ بود و هنگام مرگ ۴۸ سال داشت.

به نقل از بی بی سی، بر اساس اطلاعاتی که در صفحه اینستاگرام این خواننده منتشر شده، شهرام کاشانی به دلیل مشکلات کبدی در این بیمارستان بستری شده بود.

علت فوت شهرام کاشانی چه بود؟

در پستی که در صفحه اینستاگرام این خواننده منتشر شده، نوشته شده که شهرام کاشانی «بعد از بستری در بیمارستان به کرونا هم مبتلا شده» بود.

شهرام کاشانی مدتی در ترکیه به حال خود رها شده بود و از بیماری کبدی رنج می‌برد.شهرام کاشانی یا شهرام کی، هشت آلبوم موسیقی پاپ در دوران فعالیت خود بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۶ در لس‌آنجلس منتشر کرده است.

زمان و محل مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه شهرام کاشانی

زمان و محل مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه شهرام کاشانی
زمان و محل مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه شهرام کاشانی

 

شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی دقایقی پیش بدلیل مشکلات کبدی و عوارض ناشی از بیماری کرونا در بیمارستانی در استانبول فوت کرد.

زمان و تاریخ مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه شهرام کاشانی هنوز از سوی خانواده و مادرش اعلام نشده و به محض اطلاع از این مراسم در همین صفحه بروز رسانی میکنیم

هنوز مشخص نیست که آیا محل خاکسپاری شهرام کاشانی در ترکیه خواهد بود و یا در محل دیگر به خاک سپرده میشود

شهرام کاشانی خواننده سرشناس موسیقی پاپ ، در سن ۴۷ سالگی در ترکیه درگذشت .

مطالب مرتبط:

شهرام کاشانی کیست؟

شهرام کاشانی کیست؟
شهرام کاشانی کیست؟

 

شهرام کاشانی متولد ۱۶ تیر ماه سال ۱۳۵۳ در رم ایتالیا از خوانندگان پاپ ایرانی در خارج از کشور است.

خانواده شهرام کاشانی

شهرام در جردن تهران به دنیا آمد و در کوچه گل افشان بزرگ شد و مقطع دبستان را در مدرسه هدف و سپس مدرسه رازی گذراند.

بعد از جدایی پدر و مادرش دچار مشکلات عاطفی شد تا اینکه مادرش با «محمود قربانی» همسر سابق گوگوش ازدواج کرد که این زندگی هم به طلاق ختم شد،او با اینکه نام خانوادگی اش کاشانی است اما اصالتا اهل اردبیل می باشد.

زمان مهاجرت شهرام کاشانی به آمریکا

در 14 سالگی با مادر و مادربزرگ اش (آنا) زمینی به ترکیه مهاجرت کردند تا اینکه دو سال بعد در 1369 وقتی 16 ساله بود راهی مکزیک شدند،آنها سپس بعد از دو روز بصورت غیرقانونی از مکزیک وارد آمریکا شدند و تحصیلات خود را در دبیرستان یونی های ادامه داد.

پیشتر شهرام کاشانی مدتی به شدت بیمار بوده و در بیمارستان بستری شد. گفته می شود بیماری شهرام کاشانی مرتبط با کبد وی می باشد. این بیماری ناشی از زیاده روی وی در مصرف مشروبات الکلی می باشد . شهرام کاشانی خواننده لس انجلس نشین که مدتی پیش در یکی از کنسرت هایش بصورت مست حضور داشته و مدتی این کار وی جنجال به پا کرده بود در تازه ترین عکس منتشر شده از وی را در شرایط بسیار اسفناکی نشان می دهد.

ازدواج شهرام کاشانی

ازدواج شهرام کاشانی
ازدواج شهرام کاشانی

 

شهرام کاشانی سال ها پیش با همسرش خانم مریم ازدواج کرد که در نهایت این زندگی زناشویی به جدایی و طلاق ختم شد، در رابطه جدید عاشقانه با خانم غزل ساکن آلمان به سر می برد در حالی که خود در ترکیه سکونت داشت.

آلبوم های رسمی شهرام کاشانی

  • کی وان – 1370
  • عطش – 1373
  • هوس – 1375
  • دوستان – 1377
  • رنگ عشق – 1379
  • نگو – 1382
  • خوشحالم – 1384

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مهرداد شاهدنیا