شنبه, ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۱۴

شرایط پیش فروش خودرو یواز پاتریوت و پیکاپ در مرداد 1400

شرایط پیش فروش خودرو یواز پاتریوت و پیکاپ در مرداد 1400
شرایط پیش فروش خودرو یواز پاتریوت و پیکاپ در مرداد 1400 اعلام شد.

به گزارش تیتربرتر؛ طرح فروش فوری خودرو روسی یواز پاتریوت و پیکاپ اعلام شد در ادامه قیمت خودرو عرضه شده در فروش فوری به همراه جزئیات را بخوانید.

جزئیات پیش فروش خودرو یواز پاتریوت و پیکاپ

جزئیات پیش فروش خودرو یواز پاتریوت و پیکاپ
جزئیات پیش فروش خودرو یواز پاتریوت و پیکاپ

 

شرکت سروش دیزل مبنا به عنوان نماینده رسمی یواز (UAZ) روسیه در ایران و مونتاژکننده محصولات آن، شرایط فروش پاتریوت و پیکاپ را اعلام کرده است.

در این طرح فروش خودروها به صورت نقدی و با تحویل فوری (سه روز الی هفت روز) به دست مشتریان می رسند. یواز پاتریوت و پیکاپ با مدل ۱۴۰۰ در کارخانه سروش دیزل مونتاژ می شوند و مشتریان می توانند از میان طیف رنگ های تولیدی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این طرح فروش قیمت یواز پیکاپ دنده ای ۸۵۰ میلیون تومان و قیمت یواز پاتریوت دنده ای ۸۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. لازم به ذکر است که بهای اعلام شده برای این دو محصول با احتساب هزینه شماره گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و… است. همچنین در صورت نیاز خریداران این خودروها، امکان سفارش قفل دیفرانسیل الکتریکی محور عقب هم فراهم بوده و مشتریان می توانند در هنگام ثبت نام با پرداخت هزینه ۳۵ میلیون تومانی این آپشن را در خودروی خود داشته باشند.

معرفی خودرو پاتریوت

معرفی خودرو پاتریوت
معرفی خودرو پاتریوت

 

از اولین سال عرضه پاتریوت، این خودرو در دو نسخه شاسی بلند و پیکاپ عرضه شد. پیکاپ پاتریوت از نظر ظاهری دقیقاً همان طراحی شاسی بلند را دارد و کوچک ترین تغییری در طراحی آن ها دیده نمی شود. طراحی نمای بیرونی آن به گونه ای است که در ظاهر باریک به نظر می آید. طرح کلی V در جلوپنجره و در امتداد چراغ ها شکل تازه ای را در این خودرو ایجاد کرده است.

در قسمت زیر کاسه چراغ های جلو، چراغ های روز را داریم که امتداد طرح جلوپنجره را ادامه می دهد. البته در ابعاد این پیکاپ نسبت به نسخه شاسی بلند تفاوت هایی دیده می شود. پیکاپ پاتریوت ۵۱۲۵ میلی متر طول، ۱۹۱۵ میلی متر عرض و ۱۹۱۵ میلی متر ارتفاع دارد و این اعداد نشان می دهد طول این پیکاپ نسبت به نسخه شاسی بلند ۳۴ سانتی متر بیش تر است و ۱۵ میلی متر در عرض و ارتفاع هم ابعاد افزایش را داریم. همچنین فاصله محوری در این خودرو ۳۰۰۰ میلی متر است. قسمت بار این پیکاپ هم ابعاد ۱۲۶۵ در ۱۳۷۵ میلی متر را دارد و به نظر می رسد فضای نسبتاً قابل قبولی برای بار زدن در این خودرو فراهم باشد.

بررسی طراحی داخلی و امکانات یواز پیکاپ

طراحی داخلی خودرو با طراحی بدنه هماهنگی دارد، یعنی همان سادگی و سبک قدیمی را در داخل این خودرو می بینیم. المان های طراحی به سادگی در کنار هم قرار گرفته اند و شاید تنها بخشی که کمی حسی از مدرن بودن را القا می کند، صفحه نمایش سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودرو در وسط کنسول باشد. رنگ زمینه در طراحی داخلی مشکی است و در دستگیره های در و حاشیه سیستم تهویه خطوط نقره ای رنگی دیده می شود.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر شرکت سروش دیزل امکانات به نسبت کاملی را برای یواز پیکاپ درنظر گرفته است :

  • گرم کن صندلی های جلو
  • یخ زدای شیشه جلو و برف پاک کن
  • گرم کن فرمان
  • سیستم چهارچرخ محرک با قابلیت تنظیم دیفرانسیل
  • سنسور پارک جلو و عقب
  • چراغ روز
  • دو کیسه هوای جلو
  • راهنمای پارک
  • سیستم کنترل پایداری
  • سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی
  • سیستم کنترل حرکت در سراشیبی
  • کروزکنترل
  • محدودکننده سرعت

و…

قیمت خودرو یواز پاتریوت در تیر ۱۴۰۰

قیمت خودرو یواز پاتریوت در تیر ۱۴۰۰
قیمت خودرو یواز پاتریوت در تیر ۱۴۰۰

 

قیمت یواز پاتریوت در دو نسخه شاسی بلند و پیکاپ در تیر ۱۴۰۰ اعلام شد. متقاضیان می‌توانند این دو خودرو روسی را به صورت تحویل فوری با قیمت قطعی خریداری کنند.

دو خودرو روسی پاتریوت شاسی بلند و پیکاپ که مدتی است به شکل مونتاژ در ایران به تولید می‌رسند، اکنون به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی در تیر ۱۴۰۰ روانه بازار شدند. در ادامه جزئیات قیمتی این دو خودرو روسی را مشاهده می‌کنید:

قیمت قطعی خودرو روسی پاتریوت در نسخه شاسی بلند ۸۸۰ میلیون تومان و در نسخه پیکاپ نیز ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شد.

یواز پاتریوت در بازار ایران با پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر عرضه می‌شود که قادر است قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی تولیدی از این پیشرانه نیز توسط یک گیربکس ۵ سرعت دستی به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌شود. دیفرانسیل‌های این شاسی بلند آفرودی روسی از نوع یکپارچه است و همانند سایر شاسی بلندها از شاسی مستقل نیز بهره می‌برد.

از امکانات این خودرو روسی می‌توان به سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، یخ‌زدای مستقل شیشه جلو، ترمز دیسکی و کاسه‌ای عقب، سامانه ترمز ABS ، EBD و BA، چراغ روشنایی روز، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌های جلو و عقب، سامانه کنترل حرکت و سرعت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دو کیسه هوا، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، محدودکننده سرعت، بلوتوث، سنسور پارک، دوربین عقب، گرمکن فرمان، نمایشگر لمسی، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، حالت کمک سبک و سنگین ۴ چرخ محرک و حالت تک دیفرانسیل عقب، شیشه‌ها و آینه‌های برقی اشاره کرد.

برای اطلاع از آخرین قیمت خودرو کلیک کنید

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: حمیرا فغانی