سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ۰۷:۴۱

ماجرای ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی+عکس

ماجرای ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی+عکس
نوید محمدزاده عکس جدید خود را منتشر کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ سوپراستار کشورمان نویدمحمدزاده که در یکسال اخیر حاشیه ازدواجش بارها در رسانه ها منتشر شد دیشب دوباره حاشیه ساز شد و این بار با انتشار یک عکس در صدر اخبار قرار گرفت.

جزئیات ازدواج نوید محمدزاده

جزئیات ازدواج نوید محمدزاده
جزئیات ازدواج نوید محمدزاده

 

نوید محمدزاده بازیگر مطرح سینما و تلویزیون دقایقی پیش با انتشار عکس زیر، خبر ازدواج خود با فرشته حسینی را داد.

اولین واکنش فرشته حسینی به عکس نویدمحمدزاده

اولین واکنش فرشته حسینی به عکس نویدمحمدزاده
اولین واکنش فرشته حسینی به عکس نویدمحمدزاده

 

فرشته حسینی در اولین پست خود پس از اعلام خبر ازدواج عکسی از نوید محمدزاده منتشر کرده و در آن نوشته "عزیز من روشنایی زندگی من."

رسانه های از عکس های منتشر شده در صفحه این دو نفر اعلام کردند رابطه آنها رسمی شده و ازدواج کرده اند.

بیوگرافی نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید محمدزاده
بیوگرافی نوید محمدزاده

 

 نوید محمدزاده  بازیگری را از سال 82 در موسسه هفت هنر کرج آغاز کرد. نوید محمدزاده در دوره گذشته جشنواره تئاتر فجر (بهمن ۹۸)، جایزه ویژه هیات داوران را دریافت کرد و همان زمان روی صحنه در سخنانی از این گفت که پسر تئاتر ایران است و این جایزه برایش از همه جوایز سینمایی‌اش از جمله جشنواره فیلم ونیز مهم‌تر است. در سال 87 با بازی در نمایش ماه در آب به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد. نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره کن حضور پیدا کرد. نوید محمد زاده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر نقش مرد نیز منتخب شد.

ماجرای رابطه نوید محمدزاده با فرشته حسینی

ماجرای رابطه نوید محمدزاده با فرشته حسینی
ماجرای رابطه نوید محمدزاده با فرشته حسینی

 

پیام تبریک خاص و احساسی فرشته حسینی به نوید محمدزاده شائبه رابطه این دو با هم را در فضای مجازی مطرح کرد.

اخیرا تبریک تولد فرشته حسینی به نوید محمدزاده با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بوده است؛ این در حالی است که بین بازیگران چنین چیزی طبیعی است. چرا رابطه فرشته حسینی نوید محمدزاده حاشیه ساز شد؟

ماجرا به همبازی شدن فرشته حسینی بازیگر افغانستانی تبار و نوید محمد زاده در سریال قورباغه بر می گردد. این قضیه مربوط به اسفند 1399 می شود.

در اواسط اسفند پارسال نوید محمد زاده که مجرد است، زیر عکس فرشته حسینی از ایموجی قلب استفاده کرد. فرشته حسینی هم عکسی از او را استوری کرد و ایموجی قلب گذاشت.

حالا دو روز پیش که تولد نوید بود فرشته حسینی بازیگر سریال قورباغه در اینستاگرامش با انتشار عکسی از نوید محمدزاده و قرار دادن ایموجی قلب نوشت:

برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.

ایستاده بر روی صخره‌ای

با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان.

تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل.

همانی که هیچکس هنوز نمیداند!

تولدت مبارک♥️

در سایر کامنت ها و پست های این دو بازیگر هم ایموجی قلب مشاهده می شود و همین امر باعث شده شایعه رابطه فرشته حسینی و نوید محمد زاده پخش شود.

کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری را کنار هم قرار داده اند و به این نتیجه رسیده اند که نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگران مشهور لباس های مشترکی دارند (یا با هم ست کرده اند و یا لباس ها یکی است).

نوید محمدزاده در سکانس جذاب قورباغه

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده
فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده

 

نوید محمدزاده بازیگر سرشناس سینمای کشورمان در تجربه ای متفاوت در سریال قورباغه با برادرش امید همبازی شد.

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده، سریال جدید و درحال پخش این روزهای شبکه نمایش خانگی است.

سریال قورباغه که اولین تجربه هومن سیدی در نمایش خانگی محسوب میشود با حضور بازیگران زیادی مقابل دوربین رفته و در هر قسمت چهره های جدیدی معرفی میشوند که امید محمدزاده یکی از چهره های قسمت چهارم این سریال بود.

بازی برادر نوید محمدزاده در سریال قورباغه در نقش ناصر

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده
فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده

 

امید محمدزاده، برادر نوید محمدزاده است که در سریال قورباغه در نقش ناصر، جوانی های پدر رامین مقابل دوربین رفت.

برادر نوید محمدزاده تجربه بازی در سکانس کوتاهی در فیلم عصبانی نیستم را در کارنامه هنری اش دارد که سکانس مربوط به اعدام بود و سانسور شد.

نوید محمدزاده بازیگر نقش اصلی قصه سریال قورباغه یعنی نوری سردسته باند مواد فروش ها است که با رامین با بازی صابر ابر دوست صمیمی است.

نوید محمدزاده بازیگر سینماست. نوید محمدزاده با فیلم خشم و هیاهو شناخته شد. بازی زیبای نوید محمدزاده در ابد و یک روز به یاد ماندنی است. نوید محمدزاده اصالتا کردزبان است.

نوید محمدزاده در فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در شهر ایلام متولد شد.

نوید محمدزاده بازیگری را از سال ۸۲ در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است. او تا سال ۸۶ فعالیت حرفه‌ای نداشته، اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است. او در همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

محمدزاده سال ۸۷ با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه‌ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

پوشش جنجالی نوید محمد زاده

پوشش جنجالی نوید محمد زاده
پوشش جنجالی نوید محمد زاده

 

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش‌هایی را به همراه داشت.

نوید محمدزاده بازیگر خوش آتیه تئاتر که این روز‌ها روی پرده نقره‌ای سینما هم خوش درخشیده است، برای بازی در فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، ولی اتفاقاتی افتاد که این جایزه به رضا عطاران تعلق گرفت و دست نوید محمدزاده برای گرفتن سیمرغ کوتاه ماند.

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۴ است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست ۹ سیمرغ بلورین (۶ سیمرغ در بخش اصلی، ۲ سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

نوید محمدزاده بعد از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل با سکوت و بوسه هاش متفاوت‌ترین حضور را بین برندگان سودای سیمرغ داشت.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مینا سهراب زاده