یکشنبه, ۰۶ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۵

نقل و انتقالات جدید در پرسپولیس برای لیگ بیست و یکم

نقل و انتقالات جدید در پرسپولیس برای لیگ بیست و یکم
سرمربی پرسپولیس قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی دو مدافع میانی را به خدمت بگیرد.

به گزارش تیتربرتر؛ پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری مدافعان فصل گذشته قرمزها از جمع شاگردان یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس در صدد جذب یک مدافع بود و کادرفنی این تیم سراغ گزینه‌های مختلفی رفت اما هر کدام به دلایلی نتوانستند به پرسپولیس بیایند. بعضی‌ها شروط غیر معقولی داشتند، بعضی‌ها پول زیادی می خواستند و تعدادی از این گزینه های مدنظر پرسپولیسی نتوانستند از باشگاه فعلی‌شان رضایتنامه بگیرند به همین دلیل فرصت پرسپولیسی شدن را از دست دادند.

اخبار نقل و انتقالات جدید پرسپولیس در تابستان

خلیلی به پرسپولیس پیوست

خلیلی به پرسپولیس پیوست
خلیلی به پرسپولیس پیوست

 

 محسن خلیلی که یک سال به عنوان مدیر تیم پرسپولیس در کنار برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون حضور داشت، حالا در پستی جدید به جمع سرخ ها برگشته است.

خلیلی به عنوان مدیر آکادمی تیم پرسپولیس فعالیت خواهد کرد و به نوعی اداره مدرسه فوتبال و تیم های پایه سرخپوشان که در درفشی فر مشغول به فعالیت است را خواهد داشت.

او در لیگ هفتم و هشتم مهاجم تیم پرسپولیس بود و یک آقای گلی را با این تیم به ارمغان آورد و حالا با حکم جعفر سمیعی کارش را در آکادمی پرسپولیس آغاز می‌کند.

پورعلی گنجی به پرسپولیس نزدیک می شود؟

مرتضی پورعلی گنجی تنها 24 ساعت از تعطیلات استفاده کرد و بعد از یک روز حضور در بابل کنار خانواده، سریع به تهران برگشت و با چمدان‌های جمع شده، سفر چند کیلومتری به چین را آغاز کرد.

او در لحظاتی که فرصت داشت تا هنوز گوشی اش را روشن نگه دارد، پیام‌های روی موبایلش ظاهر می‌شد که حاکی از پیغام‌های پرتعداد هواداران سرخابی و به خصوص پرسپولیسی‌ها داشت که درباره حضورش بین سرخ‌ها سوال می‌پرسیدند.

در روزهای اخیر تصویری از حضور پورعلی گنجی در کنار بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس منتشر شده بود که به نوعی علاقه این بازیکن به امضای قرارداد با سرخپوشان را نشان می‌داد.  جدایی احتمالی محمدحسین کنعانی‌زادگان، نکته‌ای است که این شایعات را پررنگ تر می‌کرد اما نکته اول این است که پورعلی تا 2023 با شنزن قرارداد دارد و از طرف دیگر تمایلی به بازگشت به ایران ندارد.

مطالب مرتبط:

بمب نقل انتقالات تابستان پرسپولیس کیست؟

بمب نقل انتقالات تابستان پرسپولیس کیست؟
بمب نقل انتقالات تابستان پرسپولیس کیست؟

 

یک باشگاه صنعتی قبل از پایان فصل بیستم لیگ برتر و شروع فصل نقل و انتقالات پیشنهادات سنگین و عجیبی را به دو ستاره تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده ارائه کرده است.

بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که پرسپولیس و سپاهان اصفهان و البته با کمی فاصله استقلال رقابت نزدیکی برای رسیدن به جام دارند.

سرخپوشان پایتخت در حالی برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در فوتبال باشگاهی کشور تلاش می‌کنند که دغدغه‌های این باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان نیز ادامه دارد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نورالهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، شهریار مغانلو وحید امیری در انتهای فصل به پایان خواهد رسید.

در این بین برخی باشگاه‌های داخلی نیز مذاکرات خود را برای جذب بازیکنان ایده آل مربیان فصل آینده خود آغاز کرده‌اند. همین موضوع باعث شروع مذاکرات یکی از باشگاه‌های صنعتی لیگ برتر فوتبال ایران با دو بازیکن پرسپولیس شده است.

این بازیکنان که که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارند هیچ پاسخی به این موضوع نداده و دادن پاسخ آن را به مدیربرنامه‌های خود واگذار کرده‌اند. این دو بازیکن که پیشنهاداتی بالای ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل دریافت کرده‌اند هنوز راضی نشده‌اند پای میز مذاکره بنشینند.

هر چند هنوز فصل نقل و انتقالات فصل بیست و یکم آغاز نشده است اما با توجه به قیمت‌ها و پیشنهادات نجومی که برخی تیم‌ها به بازیکنان نشان می‌دهند و فضای نقل و انتقالات را آشفته می‌کنند، وظیفه نهادهای نظارتی است که به این موضوع ورود کنند.

یکی از تبعات ممنوعیت ورود بازیکنان خارجی به فوتبال ایران افزایش بی رویه و خارج از عرف رقم قرارداد بازیکنانی است که ارزش کیفی بالایی هم ندارند اما برای تمدید قرارداد با تیم خودشان یا پیوستن به تیم جدید پیشنهاداتی بالای ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان برای یک فصل را ارائه می‌دهند که با شرایط موجود جامعه هیچ همخوانی ندارد.

خروجی های پرسپولیس در تابستان 1400

خروجی های پرسپولیس در تابستان 1400
خروجی های پرسپولیس در تابستان 1400

 

در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس باز هم نیاز جدی به جذب یک مدافع میانی داشت و آن ها بالاخره موفق شدند فرشاد فرجی را از پدیده به خدمت بگیرند.

در حالیکه هنوز ۷ هفته به پایان این فصل لیگ برتر باقی مانده خیلی از تیم ها فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده‌اند.

سیدجلال حسینی بدون شک یکی از بهترین‌های پرسپولیس در این فصل بود و توانست در کنار عملکرد دفاعی موفق چند گل بسیار حساس را در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند. با وجود درخشش سیدجلال در ۳۹ سالگی کادر فنی پرسپولیس معتقد است او باید در بعضی از بازی‌های پرسپولیس استراحت کند و فقط در دیدارهای مهم به میدان برود.

زوج خط دفاعی سید جلال، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس است. قرارداد کنعانی‌زادگان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و به نظر می رسد این بازیکن با جدایی از جمع سرخ‌پوشان راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد. به این ترتیب اولویت یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی جذب مدافع میانی خواهد بود و سرمربی سرخ پوشان  قصد دارد برای فصل بعد ۲ مدافع وسط جذب کند.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورده: علی اکبر رضایی