یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱

ماجرای حمله افراد ناشناس به نصرت میرعظیمی بازیگر دودکش

ماجرای حمله افراد ناشناس به نصرت میرعظیمی بازیگر دودکش
بازیگر سریال دودکش مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

به گزارش تیتربرتر؛ نصرت میرعظیمی بازیگر سریال دودکش و امیر دشتی که به منظور تشویق مردم برای حمایت از رئیسی به شهرک قلعه‌میر رفته بودند مورد حمله تعدادی افراد ناشناس قرار گرفتند.

شب گذشته نصرت میرعظیمی بازیگر سریال «دودکش» مورد حمله تعدادی افراد ناشناس در شهرک قلعه میر قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

جزئیات ضرب و شتم بازیگر «دودکش»

جزئیات ضرب و شتم بازیگر «دودکش»
جزئیات ضرب و شتم بازیگر «دودکش»

 

بر اساس آخرین گزارش گویا این بازیگر به منظور تشویق مردم برای حمایت از رئیسی در آن منطقه حضور پیدا کرده بود که مورد حمله عده‌ای ناشناس قرار می‌گیرد.

حسن نوروزی نماینده مردم در خانه ملت نیز با اظهار تاسف و همدردی با این کارگردان و بازیگر خواستار شناسایی و برخورد قاطع با عوامل حمله به میر عظیمی شد.

واکنش همسر نصرت میرعظیمی به ضرب و شتم شوهرش 

واکنش همسر نصرت میرعظیمی به ضرب و شتم شوهرش 
واکنش همسر نصرت میرعظیمی به ضرب و شتم شوهرش 

 

مریم فهیمی همسر نصرت میرعظیمی بازیگر دودکش از حمله خونین به همسرش توسط افراد ناشناس به دلیل حمایت آیت الله رئیسی خبر داد در ادامه ماجرای حمله خونین افراد ناشناس به نصرت میرعظیمی بازیگر سریال دودکش و امیر دشتی بازیگر قهوه تلخ با سلاح سرد به علت طرفداری و تبلغ برای آقای رئیسی و عکس ها و تصاویر و جراحات وارده و آخرین خبر سلامتی این دو هنرمند را میخوانید

شب ۲۸ خردادماه نصرت میرعظیمی بازیگر نقش هوشنگ کارگر قایشویی مشتاق و امیر دشتی بازیگر سریال قهوه تلخ مورد حمله تعدادی افراد ناشناس در شهرک قلعه میر قرار گرفتند و بشدت مجروح شد

بر اساس آخرین گزارش گویا این بازیگر و کارگردان مطرح به منظور تشویق مردم برای حمایت از آیت الله رئیسی در آن منطقه حضور پیدا کرده بود که به‌صورت ناجوانمردانه مورد حمله عده‌ای ناشناس قرار می‌گیرد.

حسن نوروزی نماینده مردم در خانه ملت نیز با اظهار تاسف و همدردی با این کارگردان و بازیگر خواستار شناسایی و برخورد قاطع با عوامل حمله به میر عظیمی شد

علت حمله به نصرت میرعظیمی

علت حمله و چاقوکشی به دو هنرمند به دلیل تشویق مردم برای حضور در انتخابات و برای حمایت از آیت الله رئیسی در شهرک قلعه میر بوده که به ناگاه از سوی تعدادی افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفتند.

آخرین وضعیت سلامتی نصرت میرعظیمی

این دو هنرمند که بر اثر این حملات به شدت مجروح شده بودند، برای درمان راهی بیمارستان شدند و تصاویر آنها روی تخت بیمارستان در فضای مجازی خبرساز شده است.

بیوگرافی نصرت میرعظیمی

بیوگرافی نصرت میرعظیمی
بیوگرافی نصرت میرعظیمی

 

نصرت میرعظیمی، با نام اصلی میرحامد میرعظیمی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما متولد ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۶۰، در تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر است او با بازی در نقش هوشنگ ،کارگر قالیشویی در سریال دودکش به مخاطبان معرفی شد.

شروع فعالیت بازیگری نصرت میرعظیمی

شروع فعالیت بازیگری نصرت میرعظیمی
شروع فعالیت بازیگری نصرت میرعظیمی

 

میرعظیمی بازیگری را از سالها پیش با تئاتر آغاز کرده و اولین نقش حرفه ای خود را در سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ایفا کرد که در نقش سرباز نیروی دریایی ظاهر شده بود.

او پس از این سریال در آثاری چون دودکش و سر دلبران و اجرای استندآپ در خندوانه بیش از پیش به شهرت رسید.

مطالب مرتبط:

کلاس بازیگری نصرت میرعظیمی

من در سن ۲۰ سالگی وارد کلاس های بازیگری خانم معصومه تقی پور شدم و بعد از شرکت در این کلاس با نمایش حسن سنتوری بروی صحنه رفتم.

همسر نصرت میر عظیمی

آقای میر عظیمی چند سال پیش با دکتر مریم فهیمی ازدواج کرده است و همسرش نیز بسیار علاقه مند بازیگری است و قبل از ازدواج نیز از شغل همسرش و هنرمند بودنش اطلاعی نداشته است. این زوج هنوز فرزندی ندارند.

بیوگرافی مریم فهیمی

بیوگرافی مریم فهیمی
بیوگرافی مریم فهیمی

 

دکتر مریم فهیمی از روانشناسان و مشاوران خانواده است که و چند سالی است که در این زمینه فعالیت دارد و با آقای بازیگر ازدواج کرده است.

نصرت میرعظیمی در سریال پرمخاطب «دودکش» در نقش هوشنگ کارگر قالیشویی ایفای نقش کرده بود و مریم فهیمی نیز مشاوره خانواده می باشد که در یک استوری خبر زخمی و مصدومیت همسرش را اعلام کرد.

امیر دشتی نیز در فیلم ها و سریال های بسیاری از جمله قهوه تلخ، دموکراسی در روز روشن، ناسپاس، سه پنج دو، سالهای مشروطه، شبی با عبدی،سرزمین کهن ایفای نقش کرده است و در فیلم «آقای مربی» به کارگردانی نصرت میرعظیمی در سمت جانشین تهیه کننده حضور داشته است.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی