چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱

مناطق دیدنی کیش در تابستان

مناطق دیدنی کیش در تابستان
جاهای دیدنی کیش کم نبوده و فقط به اسکله و دریا ختم نمی‌شود، در این جزیره آثار باستانی، جاذبه‌های گردشگری و... زیادی وجود دارد.

به گزارش تیتربرتر؛ بسیاری از مردم دوست دارند به سفر خارج از کشور بروند ولی با وضعیت کنونی اقتصاد کشور نمی‌توانند این کار را انجام دهند؛ پیشنهاد ما به این افراد سفر به جزیره کیش است. وقتی صحبت از کیش می‌شود، اولین عکسی که در ذهن مخاطب نقش می‌بندد کشتی یونانی است. جاهای دیدنی کیش کم نبوده و فقط به اسکله و دریا ختم نمی‌شود، در این جزیره آثار باستانی، جاذبه‌های گردشگری و... زیادی وجود دارد. اگر بخواهید همه این بناهای تاریخی را ببینید، باید سفر خود را از حد انتظار طولانی‌تر کنید. در این سال‌ها مسئولان کیش جاهای تفریحی کیش را افزایش داده‌اند تا مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، بتواند سفری خاطره انگیزه را تجربه کنند. با ما در این مطلب همراه باشید تا با جزیره کیش بیشتر آشنا شوید.

هتل ترنج کیش

شاید با خود بگویید مگر هتل می‌تواند به‌عنوان جاذبه گردشگری شناخته شود، باید در جواب گفت بله؛ در این مورد می‌توان گفت هتل ترنج کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش به‌شمار می‌رود. هتل ترنج به‌خاطر معماری منحصربه‌فرد و خاص خود سالانه میزبان هزاران مسافر است.

اتاق‌های شیک نمای بیرونی هتل و... همه از عواملی هستند که شما را جذب خود می‌کند و دوست دارید ساعت‌ها در این هتل غروب و طلوع آفتاب را ببینید. آرامش کم‌نظیر هنگام تماشای آفتاب، فضای بکر و دلنشین و... از ویژگی‌های این هتل است. برای دیدن غروب و طلوع آفتاب می‌توانید کنار کشتی یونانی هم بروید.

اسکله تفریحی کیش

یکی از ویژگی‌های جزیره کیش، ساحل آرام دریا و اسکله‌های تفریحی است. اسکله تفریحی کیش یکی از جاهای دیدنی کیش به‌حساب می‌آید. اگر به کیش سفر می‌کنید، پیشنهاد ما به شما رفتن به این اسکله تفریحی جذاب و زیبا است. شاید با خود بگوید که این اسکله با دیگر اسکله‌ها چه فرقی دارد. باید در جواب این سوال گفت همه طول 437 متری این اسکله با چوب ساخته شده و حس خوبی به انسان منتقل می‌کند.

این اسکله برای عاشقان عکاسی، ورزش و دریا بهترین مکان برای بازدید است. در اسکله تفریحی جزیره کیش می‌توانید امکانات تفریحی پیدا کنید که ساعت‌ها با آن‌ها سرگرم هستید؛ مثل بازدید از سینما چهار بعدی و بولینگ مریم کنار کافه و رستوران‌های محلی که همگی خاطره‌ای زیبا را در ذهن شما ثبت می‌کند.

شهربازی کیش
شهربازی کیش

 

شهربازی کیش

شهربازی جزیره یکی از جاهای تفریحی کیش محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر خیلی طرفدار پیدا کرده است و حال دیگر می‌توان آن را از جاذبه‌های گردشگری کیش دانست. این شهربازی با وسایل ایمن و به‌روز دنیا محبوبیت چشم‌گیری میان مسافران پیدا کرده است. در این شهربازی می‌توانید برای چند ساعت هیجان مطلق را تجربه کنید و آدرنالین خونتان را افزایش دهید. از وسایل این شهربازی می‌توان به ولرکاستر هوایی و آبی، سورتمه، قطار لاستیکی، سفینه و... اشاره کرد که میان مردم طرفدار زیادی دارد.

پارک شهر

در این بین شاید بسیاری از مردم از خود بپرسند شب در جزیره چه کار می‌توان انجام داد. یکی از تفریحات سالم و ساده، رفتن به پارک و تنفس هوای تازه است. پارک شهر یکی از زیباترین پارک‌های ایران به‌حساب می‌آید که برای عکاسان و ورزشکاران بهترین مکان برای تفریح و خوش‌گذرانی هستند. در این پارک سینما گیم، تجربه پرواز با یک بازی شبیه‌سازی‌شده، کلبه وحشت، اسکیپ روم و...وجود دارد تا بتوانید همه شب را بدون نگرانی و خستگی در این پارک بگذرانید. در طراحی فضای سبز این پارک از گونه‌های نایاب گیاهی استفاده‌ شده است.  پارک شهر یک دریاچه مصنوعی دارد که می‌توانید روی آن کنار آب‌نمای زیبا قایق‌سواری کنید.

ساحل درختان نارگیل

یکی از ساحل‌های خاص و بکر کیش، ساحل درختان نارگیل است. این ساحل با مساحتی 2000 متری و داشتن بیش از 2500 درخت نارگیل بهترین ساحل جزیره برای عاشقان دریا، غروب و طلوع آفتاب شناخته می‌شود. درختان نارگیل در آب‌وهوایی استوایی رشد می‌کند و جزیره کیش به‌خاطر اقلیم خاص جایی مناسب برای پرورش این درخت است.