سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۸

ماجرای کاندیدا شدن برادر محمدرضا گلزار در انتخابات شورای شهر تهران

ماجرای کاندیدا شدن برادر محمدرضا گلزار در انتخابات شورای شهر تهران
حضور علیرضا گلزار برادر ستاره سینمای در رقابت های انتخابات شورای شهر تهران خبرساز شد.

به گزارش تیتربرتر؛ حضور علیرضا گلزار برادر بزرگتر محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران به عنوان کاندیدای شورای شهر تهران در انتخابات دور ششم بازتاب گسترده ای داشته است.

کاندیداتوری علیرضا گلزار در انتخابات شورای شهر 1400

کاندیداتوری علیرضا گلزار در انتخابات شورای شهر 1400
کاندیداتوری علیرضا گلزار در انتخابات شورای شهر 1400

 

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود با انتشار تصاویری از کاندیداتوری برادر بزرگتر محمدرضا گلزار در انتخابات شورای شهر تهران خبر داد.

او در توئیتی نوشت: برادر بزرگتر محمدرضا گلزار در انتخابات شورای شهر تهران پس از دوبار ردصلاحیت بالاخره تائید شد و با این پوستر‌ها و عکس‌ها کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کرده است. او علیرضا گلزار نام دارد و تخصصش در ترافیک، حمل و نقل و آلودگی هوا است.

محمد رضا گلزار متولد اول فروردین سال 1356 می باشد. محمدرضا گلزار یکی از سوپراستارها و بازیگران خوب سینما است که طرفداران بسیاری دارد.

محمدرضا گلزار در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است

او به تازگی با بازی در سریال عاشقانه (گیسو) محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

مطالب مرتبط:

علیرضا گلزار کیست؟

علیرضا گلزار کیست؟
علیرضا گلزار کیست؟

 

علیرضا گلزار برادر بزرگتر و فرزند ارشد خانواده گلزار است.

او دارای مدرک دکترا در حوزه مدیریت شهری است و تخصصش ترافیک، حمل و نقل و آلودگی هوا است و به عنوان مدرس دانشگاه نیز فعالیت می کند.

علیرضا گلزار فرزند اول خانواده است و پس از او خواهرش آتوسا و سپس محمدرضا گلزار ستاره سینمای ایران به دنیا آمده است و فرزند آخرین خانواده نیز بردیا نام دارد که در زمینه هنر فعالیت دارد.

تحصیلات علیرضا گلزار

محمدرضا گلزار در کنار برادرش علیرضا
محمدرضا گلزار در کنار برادرش علیرضا

 

علیرضا گلزار فارغ التحصیل رشته ترافیک و حمل و نقل و آلودگی هوا است و در این زمینه فعالیت دارد و در رابطه با فعالیت خود برای کاندیداتوری در صفحه شخصی خود نوشته است که تخصص باید جای عدم تبحر را بگیرد و با این عنوان خود را معرفی کرده است.

حضور علیرضا گلزار در انتخابات دور ششم شورای شهر تهران

پیش از این علیرضا گلزار دو بار برای انتخابات شورای شهر تهران کاندیدا شده اما با رد صلاحیت از گوی رقابت خارج شده است اما در انتخابات دوره ششم صلاحیت او تایید شد و او رسما فعالیت خود را در عرصه تبلیغات آغاز کرده است.

در این راستا  بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی در توئیتر خود با انتشار عکسی از کاندیداتوری برادر بزرگتر محمدرضا گلزار در انتخابات شورای شهر تهران خبر داد.​

سوال: به نظر شما علیرضا گلزار از اسم برادرش محمدرضا گلزار برای کسب رأی استفاده خواهد کرد؟

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: الهام خلیلی خو