شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۵۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان :

تمام تلاش مان را برای حمایت از تولید انجام خواهیم داد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان :
در دیدار مدیرعامل فولاد هرمزگان و چند تن از معاونین و مدیران این شرکت با مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست که به مناسبت فرا رسیدن هفته محیط زیست انجام شد ، از فعالیتهای فولاد هرمزگان تقدیر و بر حمایت همه جانبه از تولید تاکید شد .

به گزارش تیتربرتر؛ مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در این دیدار با اشاره به نقش حیاتی سازمان حفاظت محیط زیست در ایجاد یک محیط سالم برای آحاد جامعه گفت : ماموریت سازمان حفاظت محیط زیست تمامی حوزه های جامعه را شامل می شود و این سازمان به نوعی از کل جامعه محافظت می کند.  

معروفخانی بر نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی این سازمان  در جامعه تاکید کرد و گفت : محیط زیست و جامعه پیرامونی ما باید حفظ شود و تلاش کنیم این نعمتهای الهی برای آیندگان بماند . 

وی با اشاره به ارتباطات بسیار نزدیک این سازمان با شرکتهای صنعتی و تولیدی استان گفت: سازمان محیط زیست یک نهاد نظارتی است و دغدغه های این سازمان در حوزه حفظ محیط زیست باید مرتفع شود . وی ضمن تقدیر و تشکر از مهندس مسیح مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و همکاران ایشان گفت : فصل جدیدی از ارتباطات دو جانبه آغاز می شود و ما پروژه های مشترکی را با این سازمان در استان شروع خواهیم کرد و این امر در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد هرمزگان صورت خواهد گرفت که انشاءلله به اطلاع عموم مردم شریف استان هرمزگان خواهد رسید . 

در ادامه این دیدار مهندس مسیح از همکاری شرکت فولاد هرمزگان با این سازمان تقدیر کرد و گفت : شرکت فولاد هرمزگان همکاری بسیار نزدیکی با این سازمان دارد و ما تمام تلاش مان را برای حمایت از تولید انجام خواهیم داد و بر این اصل اعتقاد داریم که موانع را از سر راه تولید برداریم . 

وی با اشاره به فعالیتهای مسئولیت اجتماعی فولاد هرمزگان در استان گفت : فعالیتهای این شرکت زبان زد خاص و عام است و این شرکت عملکرد قابل قبولی را در تمام حوزه ها از خود به جا گذاشته است .