چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۰۶

ماجرای پیوستن فرجانی ساسی به پرسپولیس

ماجرای پیوستن فرجانی ساسی به پرسپولیس
در خبرگزارش ها خبری مبنی بر پیوستن ساسی به تیم پرسپولیس منتشر شد.

این روز‌ها شایعاتی درباره خرید جدید باشگاه پرسپولیس مطرح و عنوان شده که این باشگاه با فرجانی ساسی در حال مذاکره است.

با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات تابستانی، پرسپولیس در کنار سایر تیم‌های لیگ برتری مهیا می‌شوند تا تیمشان را برای فصل آینده تقویت کنند. دقیقا به همین خاطر است که از حالا، شایعات جدیدی درباره خرید‌های فصل آینده باشگاه‌های لیگ برتر ایران به گوش می‌رسد. این شایعات از زمانی که قرار شده خرید بازیکنان خارجی در لیگ ایران آزاد شود، جذابیت بیشتری هم به خود گرفته است.

جزئیات پیوستن فرجانی ساسی به تیم پرسپولیس

جزئیات پیوستن فرجانی ساسی به تیم پرسپولیس
جزئیات پیوستن فرجانی ساسی به تیم پرسپولیس

 

به نوشته پایگاه الیوم السابع مصر، سایت ترانسفر مارکت مدعی شده فرجانی ساسی هافبک ملی پوش تونسی که به دلیل تاخیر در دریافت مطالبات قصد دارد پیش از پایان قرارداد از الزمالک مصر جدا شود پیشنهادات متعددی دریافت کرده که یکی از آنها از پرسپولیس ایران بوده و دو طرف در این خصوص به توافقات اولیه دست یافته‌اند.

ترانسفر مارکت احتمال تحقق این انتقال را 54 درصد ارزیابی کرده و مدعی شده این امکان وجود دارد که ساسی پس از جدایی از الزمالک مصر به پرسپولیس بپیوندد.

جزئیات پیوستن فرجانی ساسی به تیم پرسپولیس
جزئیات پیوستن فرجانی ساسی به تیم پرسپولیس

 

در بخش دیگری از گزارش‌های مرتبط با انتقال ستاره تونسی به پیشنهاد باشگاه‌های قطری اشاره شده و ترانسفر مارکت میزان احتمال پیوستن ساسی به الریان را 98 درصد ارزیابی کرده است. در همین حال وکیل این بازیکن در نامه ای به باشگاه الزمالک اعلام کرده قرارداد دو طرفه به پایان رسیده و فرجانی که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی تونست در مسابقات ملی نیست تمایلی به حضور دوباره در مصر هم ندارد.

رسانه‌های مصری، الدحیل را یکی دیگر از مشتری‌های جدی ساسی دانسته‌اند در حالی که هفته گذشته برخی رسانه‌های قطری مدعی شده بودند فرجانی در خط میانی الدحیل جانشین علی کریمی هافبک ایرانی خواهد شد.

حسین لبیب مسئول کمیته انتقالات باشگاه الزمالک در این خصوص اعلام کرده که این باشگاه پیشنهاد داده نشست مشترکی با فرجانی ساسی و مدیر برنامه‌های وی برگزار شود. در عین حال الزمالک به دنبال تمدید 6 ماهه قرارداد بوده تا ستاره تونسی تا پایان فصل در الزمالک بماند.

پایگاه الیوم السابع در گزارش دیگری پیرامون جدایی ساسی نوشت: فرجانی درخواست تمدید قرارداد با الزمالک را نپذیرفت و اعلام کرد به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات از این تیم جدا می‌شود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده الزمالک به دنبال قرارداد یک میلیون و چهارصد هزار دلاری با این بازیکن بوده و حتی این پیشنهاد به مبلغ 1.6 میلیون یورو رسیده اما درخواست ساسی 2.4 میلیون یورو اعلام شده و باشگاه الزمالک توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد.

جزئیات پیوستن فرجانی ساسی به تیم پرسپولیس
جزئیات پیوستن فرجانی ساسی به تیم پرسپولیس

 

حسین لبیب مسئول کمیته انتقالات باشگاه الزمالک در مصاحبه دیگری اعلام کرد ساسی 3 میلیون یورو خواسته اما باشگاه الزمالک نمی‌تواند این پیشنهاد را بپذیرد، با این حال برای جلب رضایت این بازیکن ارزشمند و حفظ او تلاش خواهد کرد.

با این شرایط به نظر می‌رسد امکان انتقال بازیکن سه میلیون یورویی الزمالک به لیگ فوتبال ایران منتفی است و فرجانی در صورت عدم تمدید قرارداد با الزمالک مصر پیشنهادات مطرح شده از جانب دو باشگاه قطری را می‌پذیرد.

مطالب مرتبط:

بیوگرافی فرجانی ساسی

بیوگرافی فرجانی ساسی
بیوگرافی فرجانی ساسی

 

فرجانی ساسی ( Ferjani Sassi‎؛ زادهٔ ۱۸ مارس ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال اهل تونس است.

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال صفاقسی، باشگاه فوتبال متز، باشگاه فوتبال اسپرانس تونس و باشگاه فوتبال النصر عربستان سعودی اشاره کرد.

خلاصه بیوگرافی فرجانی ساسی

خلاصه بیوگرافی فرجانی ساسی
خلاصه بیوگرافی فرجانی ساسی

 

  • قد    ۱٫۸۶ متر (۶ فوت ۱ اینچ)
  • پست:    هافبک

اطلاعات باشگاهی فرجانی ساسی

  • باشگاه کنونی    باشگاه ورزشی زمالک
  • شمارهٔ پیراهن    ۱۳

باشگاه‌های حرفه‌ای فرجانی ساسی

  • سال‌ها             باشگاه‌ها                 بازی    (گل)
  • ۲۰۱۰–۲۰۱۴    باشگاه فوتبال صفاقسی    ۸۳    (۱۰)
  • ۲۰۱۵– ۲۰۱۶    باشگاه فوتبال متز    ۳۹    (۱)
  • ۲۰۱۶–۱۷    باشگاه فوتبال اسپرانس تونس    ۲۱    (۳)
  • ۲۰۱۸    باشگاه فوتبال النصر عربستان سعودی    ۸    (۰)
  • ۲۰۱۸–    باشگاه ورزشی زمالک    ۶۴    (۱۲)

بازی های تیم ملی فرجانی ساسی

  • ۲۰۱۳–    تیم ملی فوتبال تونس    ۵۷    (۵)

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی