چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱

زمان بازی والیبال ایران- آمریکا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱

زمان بازی والیبال ایران- آمریکا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱
تیم ملی والیبال ایران در آغاز هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف آمریکا می‌رود.

به گزارش تیتربرتر؛ ایران در هفته سوم رقابت‌ها به ترتیب با آمریکا، صربستان و آلمان روبرو می‌شود. مطابق با برنامه لیگ ملت ها، این سه بازی در سه روز پشت سر هم برگزار می‌شود.

لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال در حالی در شهر ریمینی ایتالیا درحال برگزاری است که مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شده و تا دوم تیر به مدت ۲۷ روز ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ایران امروز در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف آمریکا می‌رود.

ساعت بازی والیبال ایران- آمریکا

ساعت بازی والیبال ایران- آمریکا
ساعت بازی والیبال ایران- آمریکا

 

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امشب ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف آمریکا می‌رود.

این دیدار، هفتمین بازی شاگردان ولادیمیر آلکنو در این دوره از بازی‌ها است.

ملی پوشان ایرانی از ۶ بازی قبلی در لیگ ملت‌های والیبال ۲ شکست و ۴ پیروزی متوالی به دست آورده اند و فعلا در رده ششم جدول رده بندی ایستاده اند.

آمریکا حریف امشب ایران، از ۶ بازی گذشته اش ۳ برد و ۳ شکست در کارنامه دارد و پیش از تقابل با ایران در رده نهم جدول رده بندی ایستاده است.

ترکیب والیبال ایران در دیدار با آمریکا

ترکیب والیبال ایران در دیدار با آمریکا
ترکیب والیبال ایران در دیدار با آمریکا

 

ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای دیدار با آمریکا اعلام شد.

 تیم ملی والیبال مردان ایران برای برگزاری هفتمین بازی خود در مسابقات لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه به مصاف آمریکا می‌رود.

 با اعلام ولادیمیر آلکنو ایران با ترکیب ۱۴ نفره میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی (لیبرو)، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی (لیبرو)، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت مقابل آمریکا به میدان می‌رود.

مطالب مرتبط:

پیش بینی‌ نتیجه دیدار حساس والیبال ایران با آمریکا

پیش بینی‌ نتیجه دیدار حساس والیبال ایران با آمریکا
پیش بینی‌ نتیجه دیدار حساس والیبال ایران با آمریکا

 

تیم ملی والیبال ایران مهیا می‌شود تا با شروع هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف آمریکا برود. شاگردان ولادیمیر آلکنو که پیش از این از ۶ بازی موفق به ثبت ۴ پیروزی شده اند فعلا در جدول رده بندی لیگ ملت‌ها در رده ششم ایستاده اند و شرایط مناسبی دارند.

با این حال تقابل با آمریکا در آغاز هفته سوم حساس‌تر از دیدار‌های قبلی است؛ فارغ از اینکه سطح والیبال آمریکا بالاتر از تیم‌های هلند، کانادا، ایتالیا و بلغارستان در این دوره از رقابت‌ها است، وضعیت جدولی این تیم هم به گونه‌ای است که می‌تواند شرایط را برای تیم ملی والیبال ایران سخت کند.

تیم ملی والیبال آمریکا پیش از بازی با ایران از ۶ بازی قبلی اش سه برد دارد و فعلا ۳ پله پایین‌تر از ایران در جدول قرار گرفته اند، ولی پیروزی احتمالی آن‌ها در دیدار رودررو با ایران تعداد برد‌های آن‌ها را با شاگردان آلکنو برابر می‌کند و آن وقت بسته به ست شماری حتی ممکن است آمریکا جای ایران را در جدول رده بندی بگیرد.

این در شرایطی است که صربستان هم در جدول رده بندی ۴ برد دارد و فقط به دلیل ست شماری پایین‌تر از ایران ایستاده است؛ پس اگر ایران بازی را به آمریکا واگذار کند و صربستان از رقیب بعدی اش بازی را ببرد آن وقت جایگاه جدولی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها ممکن است با چند پله سقوط همراه باشد.

بنابر این گزارش تیم ملی والیبال ایران در این دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به دنبال کسب نتیجه نیست و آنطور که سرمربی جدید این تیم برنامه ریزی کرده، در حال محک زدن بازیکنان و میدان دادن به جوانان برای حضوری بهتر در المپیک توکیو است؛ هدفی که تا به الان ولادیمیر آلکنو روس به آن رسیده است.

زمان دیدار والیبال ایران با صربستان

زمان دیدار والیبال ایران با صربستان
زمان دیدار والیبال ایران با صربستان

 

هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ایران از امروز برای تیم ملی ایران شروع می‌شود؛ جایی که شاگردان ولادیمیر آلکنو باید در اولین بازی، در تقابلی حساس به مصاف آمریکا بروند.

این بازی روز چهارشنبه ۱۹ خرداد و از ساعت ۲۰.۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. والیبالیست‌های کشورمان در هفته اول و دوم این مسابقات، مقابل هلند، کانادا، ایتالیا و بلغارستان پیروز شدند و از ژاپن و روسیه شکست خوردند.

دو بازی بعدی تیم ملی والیبال ایران فردا و پس فردا دنبال می شود.

در این راستا دیدار تیم ملی والیبال ایران با صربستان روز پنجشنبه 20 خرداد ساعت 12:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

زمان دیدار والیبال ایران با آلمان

همچنین دیدار تیم ملی والیبال ایران با آلمان روز جمعه 21 خرداد ساعت 12:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

نکته مهم اینکه سه رقیب هفته سوم ایران به مراتب از سه تیمی که ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها با آن‌ها روبرو شد قوی‌تر هستند و در رنکینگ هم وضعیت بهتری دارند.

نکته جالب درباره وضعیت رقبای این هفته تیم ملی والیبال ایران اینکه پیش از شروع رسمی این هفته، هر سه آنها، به ترتیب در جدول رده بندی پشت سر ایران قرار گرفته اند.

در حال حاضر، تیم ملی ایران در رده ششم ایستاده است و تیم‌های صربستان، آلمان و آمریکا به ترتیب رده هفتم تا نهم را به خود اختصاص داده اند. فشردگی در این بخش از جدول، به جذابیت بازی‌ها اضافه خواهد کرد.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: الهام خلیلی خو