پنج شنبه, ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۱

بازدید مدیر مخابرات منطقه اصفهان از شهرک سلامت

بازدید مدیر مخابرات منطقه اصفهان از شهرک سلامت
مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه معاونت شبکه ، مدیریت نیروی انسانی و مشاور امور بانوان از شهرک سلامت اصفهان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش تیتربرتر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، مهندس قربانی با همراهی معاونت شبکه ، مدیریت نیروی انسانی و مشاور امور بانوان به منظور ایجاد راهکار و تعاملات بیشتر درجهت بهره مندی همکاران و خانواده های آنها از خدمات و سرویس های شهرک سلامت، مرکز رسا و آزمایشگاه ملل در راستای بهبود و حفظ سلامت همکاران،  از این مجموعه بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید که روز  دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۳ برگزار شد؛ مدیر مخابرات منطقه ضمن گرامیداشت شهدای عملیات بیت المقدس و مقام والای شهدای فتح خرمشهر ، با اشاره  به ویژگی های ممتاز این شهرک عنوان نمود : شهرک سلامت با عزم و اراده شرکت پرستیژلند ایران برای ایجاد تحولی در پزشکی و سلامت شهر اصفهان در چهار قسمت مجهز به مساحت ۳۱۶ هزار متر مربع در سال ۱۳۹۵  به بهربرداری رسید.

مهندس قربانی افزود: پارت اول این شهرک،  ۳۶ کلینیک تخصصی با مساحت ۱۲ هزار و پانصد متر مربع میباشد که در حال حاضر ۱۶ کلینیک آن اعم از ( کلینیک دندانپزشکی، کلینیک قلب، کلینیک مغز و اعصاب، کلینیک زنان و زایمان، کلینیک پوست و ... ) ،به مرحله بهره برداری رسیده است و قسمت دوم مرکز جامع پرتو پزشکی شامل امکانات تشخیصی و درمانی مانند ام آر ای، سیتی اسکن و ...، پارت سوم در قالب هتل چهار ستاره به منظور رفاه و پذیرایی از بیماران غیربومی و همراهان آنها از داخل و خارج از کشور و پارت چهارم بیمارستان فوق تخصصی هزار تختخوابی با رویکرد جذب توریست سلامت در کشوردر قالب چندین ساختمان جداگانه با کاربری تمامی رشته های تخصصی تاسیس و در حال تکمیل می باشد.

وی یکی از اهداف اصلی از این بازدید را بهره مندی همکاران از فضای مجهز و مدرن پزشکی اعلام نمود و افزود : با انعقاد قرارداد فی مابین مخابرات و شهرک سلامت ، همکاران می توانند از خدمات بروز این شهرک بهره مند گردند.

در ادامه مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه تیم بازدید کننده به منظور تسهیل فرآیندهای زیر ساختی و رفع مشکلات مخابراتی از  پروژه فدک واقع در شمال شهر اصفهان بازیر بنای ۱۳۴ هزار متر مربع بازدید نمودند .

در پایان مشاور امور بانوان اظهار امیدواری نمود با انعقاد تفاهم نامه فی مابین مخابرات و شهرک سلامت بزودی میتوانیم گام مهمی در فرآیند طب کار همکاران و همچنین غربالگری بانوان  محترم مخابرات منطقه اصفهان برداریم.