پنج شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۲۰

فیلم| اولین واکنش سعید محمد به جنجال ساعت ۷۰۰ دلاری‌‌اش

فیلم| اولین واکنش سعید محمد به جنجال ساعت ۷۰۰ دلاری‌‌اش
سعید محمد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره جنجال ساعت ۷۰۰ دلاری‌اش توضیح داد.

به گزارش تیتربرتر؛ پس از ثبت نام سردار سعید محمد ، در انتخابات ریاست جمهوری، تصویری از او هنگام نشان دادن شناسنامه خود منتشر شد که ساعت تیسوت ۷۰۰ دلاری به دست داشت.

این تصویر بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشت.

جنجال ‌ساعت سعید محمد در فضای مجازی

جنجال ‌ساعت سعید محمد در فضای مجازی
جنجال ‌ساعت سعید محمد در فضای مجازی

 

سعید محمد، فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا به در نخستین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 1400 به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت، این حضور حاشیه‌های زیادی درباره‌اش به وجود آورد که یکی از آن‌ها ساعت تیسوتی بود که در دستش داشت.

اگرچه این ساعت قبلا هم در عکس‌هایی که از او منتشر شده بود روی مچش دیده می‌شد، اما آن روز ناگهان توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد. عده‌ای با زوم کردن روی تصویر ساعت سعید محمد نوشتند که این ساعت مارک تیسوت ۷۰۰ دلار قیمت دارد.

مطالب مرتبط:

واکنش ها به ساعت تیسوت سعید محمد

واکنش‌ها به این ادعا را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد، آن‌هایی که برایشان ساعت سعید محمد گرانقیمت و نشانه تجمل بود، آن‌هایی که می‌گفتند ۷۰۰ دلار یا همان ۱۵ میلیون تومان برای یک ساعت رقمی نیست و الان ساعت‌های متوسط همین حدود قیمت دارند.

دسته سوم هم موضوع را به کل منکر می‌شدند و می‌گفتند که این ساعت آن ساعت تیسوت هفتصد دلاری نیست، چون هم عقربه کوچکش از آن مدل کوچکتر است و هم نوشته روی صفحه ساعت در مدلی که توی دست محمد دیده می‌شود با مدل اصلی متفاوت است.

آنطور که هفت صبح نوشته است؛ آقای زمردیان یک ساعت‌شناس خبره، معتقد است؛  این یکی از ساعت‌های قدیمی برند تیسوت است که حتما سال‌ها پیش خریده شده و چه همان موقع که تولید شده چه حالا ساعت خاص و گرانقیمتی محسوب نمی‌شود. می‌توان گفت که این ساعت یکی از معمولی‌ترین ساعت‌هایی است که ایشان می‌توانسته بخرد و قیمتش هم به هیچ وجه ۱۵میلیون تومان نیست.

توضیحات سعید محمد درباره ساعت ۷۰۰ دلاری‌اش

توضیحات سعید محمد درباره ساعت ۷۰۰ دلاری‌اش
توضیحات سعید محمد درباره ساعت ۷۰۰ دلاری‌اش

 

بر همین اساس، در فیلمی که امروز از سردار محمد منتشر شده او درباره ساعتش توضیح داده و می گوید: "آقای محمد ۱۵ میلیون تومان قیمت ساعتش است. (خنده) گفتیم الحمدالله تا ۲۰۰ میلیارد باید بررسی شود. این ساعت هدیه بوده و برای زمانی است که قیمت دلار ۳ هزار تومان بود. یکی دو میلیون تومان ارزش داشت اما الآن را نمی دانم. اما گشتند و زمانی که چیزی پیدا نکردند حرف های عجیب و غریب می زنند."

او افزود: «این حرف ها حقانیت این مسیر را نشان می دهند. زیرا من اعتقاد دارم اگر قرار بر ایجاد تحول در کشور باشد و در مقابل مافیاها بتوانیم ایستادگی کنیم؛ به افراد پاک دست نیاز داریم. در وهله اول، افراد نباید هیچ گونه نقطه سیاهی در زندگی شان باشد تا در برابر این جریان ها بتوانند بایستند.»

واکنش سعید محمد به جنجال ساعت ۷۰۰ دلاری‌‌اش