شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۳۴

ماجرای اغفال فاطمه دختر سرطانی توسط حسام نواب صفوی!

ماجرای اغفال فاطمه دختر سرطانی توسط حسام نواب صفوی!
حسام نواب صفوی به اغفال دختر سرطانی واکنش نشان داد.

به گزارش تیتربرتر؛ ماجرا از این قرار است که مصاحبه شاهین صمدپور با دختری که ادعا می کرد حسام نواب صفوی او را اغفال کرده است و به تعلیق درآمدن پروانه وکالت این بازیگر، منجر به انجام پیگیری هایی در خصوص ادعاهای هر یک از طرفین در این ارتباط شد.

جزئیات اغفال دختر سرطانی توسط حسام نواب صفوی

جزئیات اغفال دختر سرطانی توسط حسام نواب صفوی
جزئیات اغفال دختر سرطانی توسط حسام نواب صفوی

 

چندماه قبل بود که شاهین صمدپور، خبرنگار فعال در فضای مجازی با انتشار ویدئوی مصاحبه خود با خانمی جوان، ادعا کرد که یکی از بازیگران مطرح اقدام به سوء استفاده از این خانم کرده است و این درحالی بود که برای این ادعا مدرکی ارائه نشده بود. این ماجرا با حدس و گمان‌هایی در مورد ماهیت این بازیگر ادامه داشت تا اینکه امروز دادستان انتظامی مرکز وکلا قوه قضائیه خبر از تعلیق وکالت «نواب صفوی» بازیگر شناخته‌شده سینما داد و اعلام کرد او شاکی خصوصی دارد. گفته می‌شود این تعلیق پروانه وکالت به جرم اغفال دختری است که همین موضوع باعث بازتاب دوباره ویدئوی مصاحبه شاهین صمدپور با همان خانم جوان شد. 

واکنش حسام نواب صفوی به موضوع اغفال یک دختر

واکنش حسام نواب صفوی به موضوع اغفال یک دختر
واکنش حسام نواب صفوی به موضوع اغفال یک دختر

 

حسام نواب صفوی با انتشار عکس‌هایی در صفحه اینستاگرامش، نوشت: «متأسفانه در شرایطى که بنده در بستر بیمارى هستم، شایعات و اکاذیبى پخش‌شده که بنده سالهاست در مورد آن سکوت کردم تا خانواده‌ای را که سوداى شهرت و منفعت‌طلبی دارند به خواسته‌شان نرسانم. اما سکوت در این شرایط،خیانت است. به‌عنوان نمونه پنج مورد از اتهامات واهى که توسط این اشخاص به بنده نسبت داده‌شده را منتشر می‌کنم که تنها بخش کوچکى از یازده سال آزار من، در قالب شکایت است، که مهم‌ترین آن‌ها ادعاى کلاهبردارى بوده و این افراد که در محاکم نتواستند ادعاهاى واهى خود را که صرفاً جهت آزار بنده و اخاذى مطرح می‌کردند ثابت کنند. چنانکه تائید فرد مذکور در اینکه حتى با بنده به یک رستوران و پارک هم نرفته را در پست می‌توانید ببینید و امروز در فضاى مجازى با حمایت شخصى موج‌سوار و دروغگو که پشیزى براى آبروى بنده ارزش قائل نشده و حتى حاضر به شنیدن حرف‌ها و دیدن آرا نبوده،آبروى بنده را نشانه گرفته‌اند تا با تحت‌فشار قرار دادن من به خواسته‌شان تن دردهم. بدین‌وسیله بنده صراحتاً از بزه‌های انتسابى، اعلام برائت می‌کنم و در فرصتى که حال مساعدترى داشته باشم مفصلا با شما مردم صحبت خواهم کرد اما اجازه ندهید با کلاهبردار نشان دادن بنده شما را فریب دهند و یا از این طریق از شما پولى دریافت کنند. رای دادگاه بالاترین دفاع است این خانواده جهت اخاذی از من شکایت می‌کنند آرا قطعی دیگری طی شب‌های دیگر برای شما می‌گذارم و اگر ذره به فکر آبرو و مال خود هستید این آرا را بخوانید.»

وی در ادامه نوشت: «این خانوم در صفحه ۴در مقابل سؤال بازپرس که پرسید با ایشان مهمانی رفتی، پارک یا کافی‌شاپ رفتی این خانوم می‌گوید نه واقرار صریح می‌کند من چه بگویم؟؟؟ بعد بالاتر از رای در دنیا نداریم من رای برائت و قطعی برای شما گذاشتم اگر رای مال سال ۸۹است، برای این‌که این خانواده هر ماه از من شکایت می‌کنند شکایت بعدی تا سال ۱۴۱۰ممکن است به ۷۰ عدد برسد چکار می‌شود کرد، شما بودید چه می‌کردید ؟؟؟»

وخامت حال خانم شاکی و تایید بازداشت شدن متهم این ماجرا

وخامت حال خانم شاکی و تایید بازداشت شدن متهم این ماجرا
وخامت حال خانم شاکی و تایید بازداشت شدن متهم این ماجرا

 

شاهین صمدپور روز گذشته با انتشار تصویری از همان خانمی که شاکی این پرونده است و اکنون حالشان وخیم تر شده نوشت:

گزارش این دختر و دلخوریش از آقای بازیگر معروف رو شاید تو صفحه ام دیده باشید.

شرایطش خیلی بدتر شده دیگه حتا حرف هم نمیتونه بزنه، امروز که مادرش عکساشو برام فرستاد فقط اشک ریختم، رابطه من با خیلی از افرادی که میان سوژه ی گزارش هام میشن مثل رابطه ی طبیب و بیمار میشه، نمی دونم مثل رابطه استاد و شاگرد، مثل رابطه ام با شاگردای مدرسه ام زمانی که معلمشون بودم، ناخودآگاه یه ارتباط عاطفی و قلبی بینمون ایجاد میشه، با خوشحالی هاشون شادم با ناراحتی هاشون اشک میریزم، همین الان هم این پست رو با چشمان پر از اشک می نویسم، این دختر وقت زیادی نداره و اگه پول درمانش نرسه کارش تمومه ...

اون آقای بازیگر معروف هم که حکم جلبش صادر شده و خانواده این دختر دنبالش هستن برای دستگیری

آرزو می کنم لحظه ی آخر همه چی ختم به خیر بشه، پول درمان این دختر تهیه بشه و بتونه به زندگیش برگرده، به امید خدا، شما هم براش دعا کنید.

مطالب مرتبط:

حسام نواب صفوی: فراری نیستم بلکه در خانه‌ام دوران نقاهت خود را سپری می‌کنم

حسام نواب صفوی: فراری نیستم بلکه در خانه‌ام دوران نقاهت خود را سپری می‌کنم
حسام نواب صفوی: فراری نیستم بلکه در خانه‌ام دوران نقاهت خود را سپری می‌کنم

 

حسام نواب صفوی در گفت‌وگو با مشرق پیرامون خبرهای منتشر شده از وی در فضای مجازی گفت: همه تا حد زیادی ‌می‌دانند ماجرای بوجود آمده در مورد من از چه قرار است و دیگر نمی‌خواهم پیرامون آن توضیحی بدهم اما فقط باید بگویم که موضوع پیش آمده توسط دادگاه قضایی و پیگیری های مکرر طرف مقابل مبنی بر کلاهبردار بودن بنده انجام شده و رای دادگاه بر خلاف این ادعا صادر شده است. بنده از اتهام کلاهبرداری تبرئه شده ام و کلاهبردار نیستم.

وی ادامه داد: در بخشی از رای صادر شده من به دلیل اینکه در بخشی از بررسی‌هایی که با صدای در اختیار قرار گرفته به دادگاه طرف مقابل را تهدید کرده‌ام به مدت ٩١ روز مجازات شده‌ام که البته خودم باور ندارم که وی را تهدید کرده باشم، از طرفی در حال حاضر شنیده‌ام که شبکه‌های معاند می‌گویند که من فراری هستم و برای معرفی خود به دادگاه مراجعه نکرده‌ام که این موضوع کذب محض است.

نواب صفوی تاکید کرد: من به دلیل اینکه به بیماری کرونا مبتلا شده‌ام و مدت یک ماه است که به شدت درگیر این بیماری و در بیمارستان بستری بودم هنوز بهبودی کامل را به دست نیاورده‌ام و منتظرم با منفی شدن تست پی سی ار و بهبودی وضعیت بالینی‌ام به دادگاه مراجعه کرده و مجازات شوم.

این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: من در حال حاضر فراری نیستم بلکه در خانه‌ام دوران نقاهت خود را سپری می‌کنم و منتظرم تا در مدت زمان کوتاه و در اولین فرصت با به دست آورد بهبودی به دادگاه مراجعه کنم.

ماجرای تعلیق پروانه وکالت «حسان نواب صفوی»

«کمال رئوف» دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه آیا پروانه وکالت «حسام نواب صفوی» تعلیق شده است اظهار کرد:« بله، خبر تعلیق وکالت آقای نواب صفوی صحت دارد.»
وی درباره چرایی تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی اظهار کرد: آقای نواب صفوی در دادسرای کارکنان دولت پرونده کیفری داشته و در آن پرونده محکوم‌شده است.» رئوف تصریح کرد: «منصب وکالت بسیار حساس است و اگر کوچک‌ترین محکومیتی برای یک وکیل در دادسرای کیفری وجود داشته باشد ازلحاظ قانونی فرد باید تعلیق شود.»

دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با بیان اینکه اعمالی که آقای نواب صفوی انجام داده ارتباطی به فعالیت وکالت او نداشته است بیان کرد: «طبق قانون اگر وکیلی ازلحاظ کیفری مرتکب جرمی شود باید با او برخورد کرد.» وی در پاسخ به این سوال که تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی تا چه زمانی ادامه دارد بیان کرد: «ما وظیفه رسیدگی داریم و این پرونده ظرف مدت شش ماه تعیین و تکلیف خواهد شد نواب صفوی محکوم‌شده و شاکی خصوصی داشته است و ازآنجایی‌که شاکی این فرد در دادسرای مرکز وکلا شکایت کرده ما موظف به رسیدگی به پرونده و تعلیق نواب صفوی هستیم.»

اولین دفاعیه حسام نواب صفوی به پرونده شکایت یک دختر که میگوید فریب خورده

چند ماه پیش بود که خانواده ای با موضوع فریب خوردن توسط یک هنرمند مطرح از شبکه تی وی پلاس خواستار مصاحبه و گفتگو شدند که بعد از بررسی های انجام شده در شبکه، این فرصت و تریبون را در اختیار این خانواده محترم قرار داده شد و این گفتگو بعد از انتشار در تی وی پلاس، در بسیاری از خبرگزاری های معتبر و شبکه های ماهواره اى بازتاب داشت.

حالا حسام نواب صفوی براساس قواعد رسانه ای، از تی وی ‌پلاس درخواست پاسخگویی به اتهامات خود را داشته که ما هم همچون آن خانواده، این فرصت را به حسام نواب صفوی برای دفاع از خود دادیم.

قضاوت این پرونده و اتهامات و جریان هایش برعهده قوه محترم قضاییه است و تی وی پلاس هیچ مسئولیتی در آنچه حسام نواب صفوی و آن خانواده گفته اند ندارد.

وکیل فاطمه ادعاهای حسام نواب صفوی را رد کرد

وکیل فاطمه ادعاهای حسام نواب صفوی را رد کرد
وکیل فاطمه ادعاهای حسام نواب صفوی را رد کرد

 

هادی تقی زاده، وکیل دختری که ادعا کرده بود از سوی حسام نواب صفوی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، توضیحات زیر را ارائه کرد:

یک: جناب آقای بازیگر در مصاحبه عجیبی که به تازگی داشتن با ادعاهای عجیب خواستن به نوعی فرار رو به جلو بکنن، اما خب مواردی رو مطرح کردن که باید جواب داده می شد تا یه عده ای به اشتباه نیوفتن.

دو: یه سری اتهام ها به من زدن، که بنده نیت ام اینه به بهانه این خانم از مردم پول جمع کنم بذارم جیبم و غیر مستقیم گفتن من کلاه بردارم، فرصت طلبم، موج سوارم و میخوام به بهانه این خانم پول جمع کنم و در نهایت پول این مردم رو بالا بکشم، اول اینکه در تمام این سال ها یک هزار تومنی نه از این خانم نه از هیچکدوم از کسایی که جلوی دوربینم اومدن نگرفتم و نخواهم گرفت تا حالا هم تو فضای مجازی هیچ وقت برای کمک به مردم حساب شخصی خودم رو نذاشتم و نخواهم گذاشت اما چشم در این مورد تو استوری ها توضیح میدم که اصلن جریان اتفاقی که نیوفتاده و پولی که جمع نشده چی بوده.

به گفته برادرشون، امروز برادر و مادر این دختر با چند مامور و حکم جلب به خونه ای که مردم به صفحه ی داداشش گزارش داده بودن که این بازیگر اونجا هستش مراجعه می کنن، اما متاسفانه موقع فرار ماشینشون با مادر این دختر خانم برخوردی داشته، مادر به زمین می خورن و متاسفانه کمی مجروح میشن، البته مسئله مهمی نیست.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی