سه شنبه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۵۷

افزایش کیفیت سرویس اینترنت مخابرات شهرستان دهاقان در دست اقدام است

افزایش کیفیت سرویس اینترنت مخابرات شهرستان دهاقان در دست اقدام است
رئیس مخابرات شهرستان دهاقان با اعلام این خبر گفت: با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته، سرعت و کیفیت سرویس اینترنت پر سرعت مخابرات در سطح این شهرستان بهبود خواهد یافت.

به گزارش تیتربرتر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، حبیب الله دهقان زاد در برنامه رادیویی چتر ارتباط با اشاره به عوامل موثر در ضعف و قوت سرویس ADSL، اظهار کرد: مسافت زیاد از مرکز مخابراتی از جمله عواملی می باشد که می تواند در کاهش کیفیت سرویس دریافتی توسط مشترک تاثیر گذار باشد و ما با اقدامات فنی مؤثر در مناطق دور از مرکز، به جبران افت کیفیت حاصل از این عامل پرداخته ایم.

وی افزود: از جمله نقاط دارای ضعف کیفیت، مناطق عطاآباد و مسکن مهر با فاصله چهار کیلومتر تا مرکز بود که به همت همکاران مخابراتی با حذف مسیر سیم مسی و جایگزین کردن فیبر نوری و همچنین نصب DLC، مشکلات حاصل از  دوری از مرکز مرتفع شده و کیفیت سرویس اینترنت پر سرعت در این مناطق افزایش چشمگیری داشته است.

دهقان زاد بیان کرد: با تشکیل کار گروهی متشکل از متخصصین فنی، به طور روزانه سرویس ADSL مشترکین رصد خواهد شد و در صورت نبودن پارامتر های لازم روی خط، با استخراج شماره و انجام اقدامات لازم روی پورت، کافو، پست، شبکه و همچنین مودم اقدامات لازم جهت رفع مشکلات احتمالی صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است برنامه رادیویی چتر ارتباط که از اوایل سال ۹۵ تاکنون با هدف آگاهی بخشی در مورد خدمات و سرویس های مخابراتی و افزایش سطح آگاهی عموم شهروندان در  حوزه ICT روی آنتن رفته است؛ ساعت ۱۴:۴۵ روزهای فرد  از صدای مرکز اصفهان پخش میشود.