شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۳۰

فیلم| اولین واکنش نوید محمدزاده به کلیپ ساسی مانکن با بازیگر فیلم های مستهجن

فیلم| اولین واکنش نوید محمدزاده به کلیپ ساسی مانکن با بازیگر فیلم های مستهجن
نوید محمود زاده سکوت خود را دربرابر کلیپ ساسی مانکن شکست.

به گزارش تیتربرتر؛ نوید محمدزاده با بازنشر یک ویدیو که در انتقاد به وضعیت دلخراش و نا به سامان فقر با تکرار عبارت نرو سمیه ساخته شده است، سکوتش را در رابطه با کلیپ سمیه ساسی مانکن شکست. در پایان این خبر می توانید ویدئو واکنش نوید محمدزاده به کلیپ تهران توکیو ساسی مانکن را ببینید.

کلیپ جنجالی ساسیان حیدری یافته یا همان ساسی مانکن در چند روز گذشته بسیار جنجال آفرین بوده و حاشیه های زیادی ایجاد کرده است که با واکنش همه کاربران و هنرمندان همراه بوده است.

این کلیپ که با اسم تهران توکیو منتشر شده برشی از فیلم ابد و یک روز است که به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۴ پرداخته که فیلم ابد و یک روز در ژانری درام به زبان فارسی تولید شده ، در طول نمایش مورد توجه عموم مردم و منتقدان قرار گرفت و توانست ۹ سیمرغ بلورین (۷ سیمرغ در بخش اصلی و ۲ سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. در این فیلم پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و.. ایفای نقش کرده اند.

در کلیپ تهران توکیو ساسی مانکن از کلمه نرو سمیه فیلم ابد و یک روز استفاده کرده است که با بازی نوید محمدزاده در نقش محسن بوده که امروز این بازیگر به این کلیپ واکنش نشان داد.

بیوگرافی نوید محمد زاده بازیگر نقش محسن فیلم ابد و یک روز

بیوگرافی نوید محمد زاده بازیگر نقش محسن فیلم ابد و یک روز
بیوگرافی نوید محمد زاده بازیگر نقش محسن فیلم ابد و یک روز

 

 نوید محمدزاده  بازیگری را از سال 82 در موسسه هفت هنر کرج آغاز کرد. نوید محمدزاده در دوره گذشته جشنواره تئاتر فجر (بهمن ۹۸)، جایزه ویژه هیات داوران را دریافت کرد و همان زمان روی صحنه در سخنانی از این گفت که پسر تئاتر ایران است و این جایزه برایش از همه جوایز سینمایی‌اش از جمله جشنواره فیلم ونیز مهم‌تر است. در سال 87 با بازی در نمایش ماه در آب به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد. نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره کن حضور پیدا کرد. نوید محمد زاده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر نقش مرد نیز منتخب شد.

مطالب مرتبط:

نوید محمدزاده در سکانس جذاب قورباغه

نوید محمدزاده بازیگر سرشناس سینمای کشورمان در تجربه ای متفاوت در سریال قورباغه با برادرش امید همبازی شد.

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده، سریال جدید و درحال پخش این روزهای شبکه نمایش خانگی است.

سریال قورباغه که اولین تجربه هومن سیدی در نمایش خانگی محسوب میشود با حضور بازیگران زیادی مقابل دوربین رفته و در هر قسمت چهره های جدیدی معرفی میشوند که امید محمدزاده یکی از چهره های قسمت چهارم این سریال بود.

بازی برادر نوید محمدزاده در سریال قورباغه در نقش ناصر

امید محمدزاده، برادر نوید محمدزاده است که در سریال قورباغه در نقش ناصر، جوانی های پدر رامین مقابل دوربین رفت.

برادر نوید محمدزاده تجربه بازی در سکانس کوتاهی در فیلم عصبانی نیستم را در کارنامه هنری اش دارد که سکانس مربوط به اعدام بود و سانسور شد.

نوید محمدزاده بازیگر نقش اصلی قصه سریال قورباغه یعنی نوری سردسته باند مواد فروش ها است که با رامین با بازی صابر ابر دوست صمیمی است.

نوید محمدزاده بازیگر سینماست. نوید محمدزاده با فیلم خشم و هیاهو شناخته شد. بازی زیبای نوید محمدزاده در ابد و یک روز به یاد ماندنی است. نوید محمدزاده اصالتا کردزبان است.

نوید محمدزاده در فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در شهر ایلام متولد شد.

واکنش نوید محمدزاده به کلیپ ساسی مانکن با بازیگر فیلم های مستهجن
واکنش نوید محمدزاده به کلیپ ساسی مانکن با بازیگر فیلم های مستهجن

 

نوید محمدزاده بازیگری را از سال ۸۲ در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است. او تا سال ۸۶ فعالیت حرفه‌ای نداشته، اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است. او در همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

محمدزاده سال ۸۷ با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه‌ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

پوشش جنجالی نوید محمد زاده

نوید محمدزاده در سکانس جذاب قورباغه
نوید محمدزاده در سکانس جذاب قورباغه

 

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش‌هایی را به همراه داشت.

نوید محمدزاده بازیگر خوش آتیه تئاتر که این روز‌ها روی پرده نقره‌ای سینما هم خوش درخشیده است، برای بازی در فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، ولی اتفاقاتی افتاد که این جایزه به رضا عطاران تعلق گرفت و دست نوید محمدزاده برای گرفتن سیمرغ کوتاه ماند.

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۴ است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست ۹ سیمرغ بلورین (۶ سیمرغ در بخش اصلی، ۲ سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

نوید محمدزاده بعد از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل با سکوت و بوسه هاش متفاوت‌ترین حضور را بین برندگان سودای سیمرغ داشت.

ویدیوی زیر در یکی از صفحات فضای مجازی منتشر شده و مشکلات فقر را با تکرار عبارت سمیه نرو به چالش می کشد.

نوید محمدزاده که تاکنون درمورد ویدیوی ساسی مانکن سمیه سکوت کرده بود از این طریق تلویحا به ماجرا واکنش نشان داد:

آنچه دیگران می خوانند:

فیلم واکنش نوید محمدزاده به کلیپ تهران توکیو ساسی مانکن