پنج شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۴۲

اولین وعده فرهاد مجیدی برای استقلال در سال 1400

اولین وعده فرهاد مجیدی برای استقلال در سال 1400
فرهاد مجیدی پس از حضور دوباره بر نیمکت استقلال وعده قهرمانی داد.

به گزارش تیتربرتر؛ فرهاد مجیدی که با عقد قراردادی دو سال و نیمه برای سومین بار سرمربی استقلال شد وعده‌ای بزرگ به هواداران  استقلال داد و گفت: ما می‌خواهیم کار نیمه تمام خود را در آسیا کامل کنیم.

وعده مجیدی پس از بازگشت دوباره‌اش به نیمکت استقلال

وعده مجیدی پس از بازگشت دوباره‌اش به نیمکت استقلال
وعده مجیدی پس از بازگشت دوباره‌اش به نیمکت استقلال

 

فرهاد مجیدی در حالی استقلال رادر دست می‌گیرد که بسیاری از نفراتش در همین تیم شاگرد خود او بودند.

او در اولین واکنش به حضورش در استقلال گفت: خوشحالم که به خانه خودم برگشتم و از امروز تمام تلاشم را برای سربلندی استقلال انجام می دهم. من اعتقاد دارم استقلال پرمهره ترین تیم ایران است. بازیکنان بسیار خوبی داریم که تشنه موفقیت در دور برگشت لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فرهاد مجیدی اضافه کرد: ما می‌خواهیم کار نیمه تمام خود را در آسیا کامل کنیم و در این راه از دستیاران بسیار خوبی هم بهره می برم. کسانی که به خاطر من و استقلال زمان زیادی برای موفقیت تیم می گذارند. البته باید از آقای مددی و اعضای هیئت مدیره و هواداران استقلال که همواره مرا مورد حمایت خود قرار دادند، تشکر کنم.

 فرهاد مجیدی از امروز در تمرینات استقلال حاضر می‌شود تا شخصاً برای بازی با فولاد خوزستان تیمش را تمرین بدهد.

یوسف دانشیار که زمانی در تیم فوتبال استقلال به عنوان دستیار و مسئول GPS بازیکنان فعالیت می کرد به عنوان آنالیزور آبی پوشان مشغول فعالیت شد.

وی از امروز در تمرین تیم استقلال حضور پیدا کرد.

اولین خواسته هواداران از فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی دیروز به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد تا در ادامه لیگ هدایت استقلال را بر عهده بگیرد. فرهاد مجیدی اما این بار کادر فنی متفاوتی را برای همکاری انتخاب کرده است. کادری که هنوز شروع به کار نکرده انتقدات از آن شروع شده است.

فرشاد فلاحت زاده مدافع سابق استقلال در گفت‌وگویی به ماجرای استقلالی نبودن فراز کمالوند اشاره کرده و از مجیدی خواسته تا از افرادی که در سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارند در کارد فنی خود استفاده کند.

این در حالی است که هواداران استقلال این بار در نظر دارند حمایت قاطعی از سرمربی خود داشته باشند. نیاز به یادآوری نیست که نتیجه کار استقلالی‌ترین کادر فنی این تیم، تجمعی بود که هر روز در یک گوشه تهران برگزار می شد و هوادارانی که خواستار استعفای مربیان استقلال بودند.

بررسی حضور کمالوند در استقلال

بررسی حضور کمالوند در استقلال
بررسی حضور کمالوند در استقلال

 

اهالی فوتبال همواره عادت داشتند فراز کمالوند را به عنوان سرمربی در تیم های مختلف ببینند. این مربی باتجربه که در گذشته هدایت تیم هایی مثل تراکتور، نفت آبادان، استقلال اهواز، پارس جنوبی جم، گسترش فولاد و... را برعهده داشته، حالا با روی کار آمدن فرهاد مجیدی در استقلال به عنوان مدیرفنی این تیم بزرگ پایتخت منصوب شده است.

کمالوند در شرایطی به عنوان مدیرفنی استقلال کارش را شروع کرده که از سال ها قبل رابطه نزدیکی با مجیدی داشت و حالا به عنوان یک دوست در کار فنی نیز کمکش خواهد کرد.

نکته قابل توجه درباره کمالوند این است که او امروز فارغ از مسئولیت های یک مدیرفنی رسما گرمکن برتن کرد و با حضور در زمین چمن تیم را تمرین داد. کمالوند که همواره نشان داده از نظر فنی یک مربی قابل است و تیم های فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارند، در تمرین امروز استقلال برنامه های تمرینی را زیر نظر گرفت و آیتم های متفاوتی را برای بازیکنان در نظر گرفت.

با اینکه او به عنوان مدیرفنی به استقلال پیوسته اما به نظر می رسد اعتمادی که مجیدی به کمالوند دارد سبب شده این مربی باتجربه نقش کلیدی در تیم پیدا کند و به نوعی اکثریت کارهای فنی با نظر او انجام بشود.

بی تردید این جایگاه متفاوت برای فراز کمالوند تابه حال از سوی فوتبالدوستان دیده نشده و حالا باید دید زوج مجیدی و کمالوند چگونه در استقلال جواب می دهد.

بررسی وضعیت استقلال بعد از بازگشت مجیدی 

بررسی وضعیت استقلال بعد از بازگشت مجیدی 
بررسی وضعیت استقلال بعد از بازگشت مجیدی 

 

پیشکسوت استقلال گفت: مجیدی کار سختی را در استقلال پیش رو دارد اما می‌تواند با استفاده از تجربیاتی که دارد به موفقیت برسد.

علی موسوی در خصوص تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان و برکناری محمود فکری از سرمربیگری این تیم، اظهار داشت: استقلال در نیمه اول خوب نبود اما در وقت دوم شرایط بهتری پیدا کرد و توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

وی افزود: استقلال علاوه بر اینکه یک گل زد در وقت دوم می‌توانست تعداد گل‌هایش را افزایش دهد اما شانس با این تیم یار نبود و بازیکنان در زدن ضربات آخر کم دقت بودند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال اگر می‌خواهد به صدر جدول برسد و مدعی جدی قهرمانی باشد باید نمایش‌هیا بهتری را به اجرا بگذارد.

وی افزود: فکری زحمت خود را در استقلال کشید و امیدوارم در آینده موفق باشد.

موسوی در خصوص اختلاف رشید مظاهری با مربی سابق دروازه بان های استقلال، تصریح کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی بین رشید مظاهری و باشگاه استقلال رقم خورد که این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت شد اما این حاشیه‌ها به استقلال ضربه می‌زند.

وی با اشاره به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران، تاکید کرد: فرهاد مجیدی هدایت استقلال را بر عهده گرفت و در این شرایط سخت امیدوارم او بتواند به موفقیت رسیده و استقلال را از بحران نجات دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مجیدی کار سختی را در استقلال پیش رو دارد اما می‌تواند با استفاده از تجربیاتی که دارد به موفقیت برسد.

تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید.

در پایان همه ما می دانیم استقلال بدون شک یکی از بهترین تیم های ایران است که در چند سال اخیر بدلیل مدیریت ضعیف نتوانسته به جایگاه اصلی خود بازگردد و قهرمانی ها و بازی ها بین المللی جذابش را به نمایش بگذارد مهم ترین علل ضعف در این تیم نبود ثبات و اتحاد و آرامش در تیم است که استقلال را به تیم دوم  یا سوم جدول کشانده است در صورتیکه این تیم لیاقتش بسیار بالاتر از این حذ است.

آنچه دیگران می خوانند:

گزارش از علی اکبر رضایی