چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۱۸

جزییات آغاز ثبت نام فروش فوق‌العاده دنا پلاس و پیش‌ فروش تارا

جزییات آغاز ثبت نام فروش فوق‌العاده دنا پلاس و پیش‌ فروش «تارا»
گروه خودروسازی ایران خودرو امروز علاوه بر اجرای طرح فروش فوق‌العاده دو محصول خود؛ ثبت نام طرح پیش فروش تارا را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش تیتربرتر؛ پیش فروش «تارا» جدیدترین محصول ایران خودرو از امروز آغاز می‌شود. براین اساس قرار است این خودرو در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه شود.

ویژگی‌ها، تجهیزات و تصاویر محصول جدید ایران خودرو در سایت این شرکت به نشانی ikco.ir در دسترس همگان قرار دارد.

جزییات پیش‌ فروش «تارا» محصول جدید ایران خودرو

جزییات پیش‌ فروش «تارا» محصول جدید ایران خودرو
جزییات پیش‌ فروش «تارا» محصول جدید ایران خودرو

 

مرحله سوم طرح پیش فروش خودرو تارا ، محصول جدید ایران‌خودرو از امروز سیزدهم اسفند ماه به مدت چهار روز به اجرا گذاشته می‌شود.

 در این طرح، خودرو تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه شده است و موعد تحویل این خودرو به ترتیب از مهرتا اسفند (نوع دستی) و بهمن و اسفند (اتوماتیک) سال آینده  تعیین شده است.  

در طرح پیش فروش مبلغ پیش پرداخت خودرو تارا با گیربکس دستی یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال و با گیربکس اتوماتیک یک میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال است. همچنین دراین طرح سود مشارکت و انصراف محاسبه نخواهد شد.  

همانند روال قبلی، اسامی نفرات برگزیده پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، از طریق قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.  

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام در این طرح، می‌توانند از فردا به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.  

برای پاسخ‌گویی به سوالات حین ثبت نام نیز شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ اختصاص یافته است.

شرایط پیش فروش خودرو تارا

شرایط پیش فروش خودرو تارا
شرایط پیش فروش خودرو تارا

 

شرایط پیش فروش خودرو تارا
شرایط پیش فروش خودرو تارا

 

مشخصات فنی خودرو تارا

مشخصات فنی خودرو تارا
مشخصات فنی خودرو تارا

 

برای تارا پیشرانه‌ی EC5 ایران‌خودرو انتخاب شده است که ۱/۶ لیتری و تنفس‌طبیعی است. این موتور دقیقا همان پیشرانه‌ای است که پژو فرانسه برای نمونه‌ی مونتاژ ایران 301 انتخاب کرده بود تا ایران‌خودرو تولید کند. در بازار اروپا هم، موتور ۱/۶ لیتری از سری PureTech برای پژو 301 قابل‌سفارش است. با‌این‌اوصاف، تارا ۱۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور خواهد داشت.

پیش‌بینی میانگین مصرف سوخت محصول جدید ایران خودرو با بنزین تولید ایران مشکل است؛ اما پژو 301 ساخت فرانسه با موتور مشابه ۶/۶ لیتر بنزین استاندارد اروپا در ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند. اولین سری تارا استاندارد آلایندگی یورو ۵، جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته خواهد داشت که به‌تازگی ایران‌خودرو معرفی کرده است. در آینده، این خودرو احتمالا با جعبه‌دنده خودکار و پیشرانه توربوشارژ ۱۶۵۰ سی‌سی موجود در دناپلاس نیز عرضه خواهد شد که ۱۶۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

مشخصات فنی خودرو تارا
مشخصات فنی خودرو تارا

 

ایران‌خودرو تارا در نسخه استاندارد از فرمان برقی، کروزکنترل، محدودکننده سرعت، نمایشگر لمسی ۷ اینچ، تهویه مطبوع دستی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، چراغ LED روشنایی روز، کامپیوتر سفر، حسگر پارک و دوربین عقب، دو کیسه‌هوا برای سرنشینان جلو، ترمز دیسکی جلو و عقب، و سیستم کنترل پایداری الکتریکی بهره خواهد برد. در نسخه‌های بعدی K132، احتمالا پوشش چرم، سانروف، کیسه‌هوای جانبی، حسگر نور و باران، حالت رانندگی اسپرت و برفی نیز نصب خواهد شد.

مطالب مرتبط:

جزییات آغاز فروش فوق‌العاده دو محصول ایران‌ خودرو

جزییات آغاز فروش فوق‌العاده دو محصول ایران‌ خودرو
جزییات آغاز فروش فوق‌العاده دو محصول ایران‌ خودرو

 

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور اجرای سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، چهاردهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه دو محصول از امروز اجرا می‌کند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای تامین نیاز مشتریان به خودرو‌های پرمتقاضی، چهاردهمین مرحله از فروش فوق العاده خود را از امروز چهارشنبه 13 بهمن ماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی ‌های مجاز میرساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو، مرحله هشتم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که درقرعه کشی های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده اند، میتوانند دراین طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودرو‌ها حداکثر 90 روزه خواهد بود.

نکته ۱: انتخاب شدگان درطرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز، میتوانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام نمایند.

نکته ۲: نمایندگان محترم می‌بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

اسامی دو محصول مرحله چهاردهم فروش فوق العاده ایران خودرو

 مرحله چهاردهم طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک است که از امروز آغاز می‌شود.

طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو برای وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک است که این طرح از امروز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به مدت ۴ روز اجرا خواهد شد.

متقاضیان برای اطلاع از جزییات طرح، می توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

قیمت دو محصول طرح فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو

در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو؛ وانت آریسان با مبلغ ۱.۲۰۵.۶۳۰.۰۵۹ ریال با موعد تحویل ۴۵ روزه ثبت نام خواهد شد.

همچنین دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه با قیمت ۳.۷۰۸.۰۱۱.۷۸۲ ریال در این مرحله عرضه می شود.

زمان قرعه‌کشی پیش فروش ایران خودرو

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو تا پایان روز سه شنبه، مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی، ساعت ۱۰ امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

در طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو محصولات پژو ۲۰۶ تیپ دو، پارس بنزینی، پارس با موتور TU ۵، سمند ال ایکس بنزینی، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و رانا پلاس عرضه شده است.

زمان قرعه کشی طرح عید تا عید سایپا

زمان قرعه کشی طرح عید تا عید سایپا
زمان قرعه کشی طرح عید تا عید سایپا

 

 زمان قرعه کشی طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات سایپا مشخص شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش و طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا ، قرعه کشی روز چهارشنبه 13 اسفند با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

در طرح فروش فوق العاده، خودروهای سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده ای به همراه کوییک آر و ساینا اس ودر طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله، خودروهای شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده ای، سایپا۱۵۱، کوییک.اس، ساینا.اس و کوییک.آر عرضه خواهند شد.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: الهام خلیلی خو